Попередні результати онлайн-опитування «Право на самозахист та легальна зброя: ставлення громадян України»

| Факти, статистика та аналітика | Автор: Alex Shulga

Право на самозахист та легальна зброя:  ставлення громадян УкраїниПраво на самозахист та легальна зброя: ставлення громадян України

Дослідницький центр “SPHERA” на замовлення Української асоціації власників зброї провів онлайн-опитування з метою дізнатися ставлення українських громадян до права на самозахист та надання законодавчого статусу обігу цивільної зброї серед населення.

Респондентам було запропоновано ряд запитань, які стосувалися їхніх оцінок ситуації в країні, довіри до різних інститутів, їхнього ставлення та інформованості щодо наявного законодавчого регулювання обігу зброї для цивільних, можливих змін у ньому та того, до чого ці кроки можуть призвести. Період дослідження: 7 – 22 жовтня 2015 року.

Повні результати будуть оприлюднені наступного тижня, а поки пропонуємо стисле резюме отриманих даних:

Діаграма 1Діаграма 1

1. Оцінюючи ситуацію, яка склалася в країні, більшість опитаних назвали її напруженою, а ще третина респондентів вважають цю ситуацію вибухонебезпечною та критичною. Протилежної думки дотримуються лише кілька відсотків опитаних.

2. Головний шлях зміни суспільного ладу респонденти бачать у поступовому покращенні життя шляхом реформ (80%), тоді як за радикальні зміни, пов’язані з насильницькими методами, виступають 13%.

3. Абсолютна більшість опитаних повністю або частково не довіряє міліції - 93% (повністю міліції довіряють 0,16%, частково - 5,5%), прокуратурі - 96% (повністю їй довіряють 0,18%, частково - 2,3%) та судам - 95% (повністю судам довіряють 0,13%, частково - 2,9%). СБУ не довіряє 74% респондентів і водночас 21% довіряє цій спецслужбі (з них повністю - 1%, частково - 20%).

4. Позитивний рейтинг довіри серед силових структур мають: армія (71% проти 25% недовіри), добровольчі батальйони (70% проти 22% недовіри) та нова поліція (75% проти 15% недовіри).

5. Довіра до влади у респондентів є традиційно вкрай низькою. Так Верховній раді не довіряє 91% а шість відсотків їй довіряють (повністю лише 0,17%), прем’єр-міністру не довіряють 80% і 15% йому довіряють (з них повністю - 1,3% та частково 13,5%). Трохи кращий, однак усе одно негативний, рейтинг довіри до Президента – 33% довіряють (з них повністю - 4% і частково - 29%) і 61% не довіряє голові держави.

6. Натомість до волонтерів у абсолютної більшості опитаних повна або часткова довіра – 90% (натомість 7% їм не довіряють).

7. Оцінки респондентів щодо наявної криміногенної ситуації у їхньому районі проживання фактично розділилися навпіл: частина опитаних характеризували її як цілком або повністю безпечну і стільки ж висловлювали протилежну оцінку.

Діаграма 2Діаграма 2

8. З огляду на вкрай низьку довіру до силових структур, абсолютна більшість опитаних не вірить у те, що вони зможуть приборкати обіг нелегальної зброї в Україні. При цьому, близько половини опитаних взагалі вважають, що ці органи самі зацікавлені в існуючому стані справ і отримують від обігу нелегальної зброї вигоду. Ще трохи більше третини опитаних вважають, що, навіть за бажання, у МВС та СБУ просто не вистачить ресурсів аби приборкати обіг нелегальної зброї. Оптимістично налаштовані лише 10% респондентів.

Діаграма 3Діаграма 3

9. Так само, недовіру до правоохоронних органів необхідно враховувати при розгляді відповідей респондентів на питання «Хто здатен найбільш позитивно вплинути на стан громадської безпеки?». Більшість опитаних (60%) відповіли, що це можуть зробити самі громадяни. Чверть опитаних, з огляду на високу довіру до нової поліції, вважає, що вона також здатна це зробити.

Діаграма 4Діаграма 4

10. Абсолютна більшість опитаних підтримує внесення таких змін до Конституції як: право громадянина на збройний захист себе та власного житла (93%), право громадянина на збройний захист життя та здоров’я оточуючих (85%), право громадянина на збройний захист власного майна (89%).

Діаграма 5Діаграма 5

11. Відтак більшість респондентів виступає за ухвалення найближчим часом закону, який би регулював обіг зброї для цивільного населення – (93%).

.Діаграма 6.Діаграма 6

12. Крім того, опитані виступають за включення у цей закон норми про надання громадянам права на володіння короткоствольною нарізною вогнепальною зброєю (пістолетів, револьверів) для самозахисту – 89%.

13. Основними аргументами прихильників цього закону та включення у нього норми про володіння короткоствольною нарізною вогнепальною зброєю є: це призведе до зниження рівня злочинності (63%), підвищить соціальну відповідальність громадян (58%) та стане стримуючим фактором для проявів сепаратизму та тероризму (42%).

14. Натомість основними аргументами противників надання відповідного права були побоювання, що це призведе до зростання жертв через побутові конфлікти (7%), цю зброю зможуть придбати психічно неврівноважені люди (5%), а також, що це вплине на зростання злочинності (5%).

Усього за два тижні опитування було отримано 28 294 анкети. Власників зброї, серед тих, хто взяв участь в дослідженні – 21%. Решта заявили, що не володіють зброєю.

Автор: Alex Shulga12,1 Переглядів: 13087 , Коментарів: 70 - 66 +
1,0 1 -1 66
Коментарів (70)

  • 22.10.2015 10:58
    #
    - 26 +

    Где наш "гарант" взял цифру 11%? Очевидно с потолка.

    • 22.10.2015 11:06
      #
      - 22 +

      "гарант" говорит и делает что считает нужным и полезным для себя лично начиная от заводика в липецке,заканчивая личной поддержкой преступников януковича. Так что тут нечему удивляться.

    • 22.10.2015 11:10
      #
      - 1 +

      Тепер це вже інтернет-пам'ятка якої я дотримуюсь. Я один з 11%

    • 22.10.2015 11:11
      #
      - 2 +

      Із довідника Стеля....

    • 22.10.2015 11:13
      #
      - 6 +

      Гарант врет, как обычно.

    • 22.10.2015 12:14
      #
      - 3 +

      Вы знаете, опросы это настолько относительно. У Порошенко скорее всего был опрос фокус-группы, которая состояла из хаплофобов. Тут же противоположная ситуация, информация про опрос распространялась среди оружейных оптимистов, давайте так их назовём. Истина, как всегда, где-то посередине.

      • 22.10.2015 13:39
        #
        - 16 +

        Причому опитування проходило так:- друзі мої, хто хоче отримати кулю від розлючених громадян. - Так і думав що всі проти, - легалізація не підтримана абсолютною більшістю голосів :)

      • 22.10.2015 14:23
        #
        - 8 +

        "Оружейный оптимист" - это еще что за новый мифический зверь? И как можно говорить, что истина где-то посередине, когда речь идет об опросах? Розумковские исследования основывались на вопросе "Поддерживаете ли вы свободную продажу оружия?", что на на языке обывашек звучит как "хотите, чтоб оружие продавалось между пончиками и газетными лотками?". Можно было бы еще круче завернуть вопрос, например - "хотите ли вы, чтоб в вас стреляли только из законного оружия?".
        Так что с такими вопросами и специально отобранных дебилоидов не нужно, чтоб получить желаемый результат.
        А порошенке просто насрать на ЛЮБЫЕ соцопросы, он вообще пан по всеем панятиям, а остальные для него - прислуга и быдло, причем это было еще до того, как оно стало презерва... пардон, президентом. С подчиненными он общается очень "по-пански", для него орать матом - нормальное состояние. А знаете, что он РЕАЛЬНО думает о тех, с кем был на баррикадах и о майдане? Выбрали бандыка президентом и хотим, чтоб он нам что-то дал? Нифига мы не получим, пока ОНО у власти, и никакие соцопросы тут не помогут...

      • 22.10.2015 16:45
        #
        - 9 +

        Порошенко не идиот, иначе бы президентом не стал. Всё он знает и всё понимает. Не выгодны ему вооруженные граждане.

    • 22.10.2015 12:30
      #
      - 0 +

      Дане опитування не є репрезентативним. Поки що.

      Це тільки перша фаза.
      Думаю, що після проведення другої фази, співвідношення цифр для частини питань сильно зміниться.

    • 22.10.2015 21:24
      #
      - 0 +

      Бекешкина нарисовала
      www.dif.org.ua

    • 28.10.2015 09:40
      #
      - 0 +

      Нет, от испуга потерять свой шкурный интерес, когда настоящий КС "макар", будет стоить 100 американских денег в противовес резиноплюю, стоимостью включая взятку в 1000 тех же денег.

    • 20.12.2015 19:57
      #
      - 1 +

      Цифра продиктована попыткой оправдания не разрешения самообороны гражданам Украины.Ведь где его персональная Порошщено выгода, где?? Он же барыга , а барыга мыслит прежде всего через призму собственного обогащения, все остальное для дураков, лозунги, воззвания, обещания, призывы и отзывы....и люди ведутся и люди поддерживают и соглашаются ну собственно как и прежде "одобрямс"....
      А вот когда толпы многотысячные, окружат помещение, где прибывает "гарант" и вопрос станет ребром, или самооборона для граждан Украины или импичмент гаранту, вот тогда будет нам и самооборона и КС каждому в руки..персонально.А так пока только разговоры и ..разговоры..

    • 31.10.2016 16:15
      #
      - 0 +

      ПОчему с потолка, явно на последней диаграмме видно этих 11% :). Правильно было бы сказать 11% не поддерживают идею легализации короткоствольного нарезного оружия для граждан.

  • 22.10.2015 11:07
    #
    - 8 +

    Ось вам і відповідь на питання чи бажають люди мати можливість себе захистити!
    То про які 11% казав пан Порошенко? З яких таких джерел він їх узяв?

  • 22.10.2015 11:11
    #
    - 0 +

    Результати опитування вселяють надію на позитивне вирішення цього питання! Тепер цікаво що відповість Порошенко щодо попередньо заявлених 11%-за та 83%-проти закону, про право на самозахист і "короткостволи", звідки взялися ті числа?

  • 22.10.2015 11:12
    #
    - 2 +

    Прежде чем язвить про 11%, вы сможете назвать какой процент населения имеют доступ к Интернету (и пользуются им)?
    Да, озвученные 11% маловато, но не рассчитывайте на большинство... к сожалению.

    • 22.10.2015 11:47
      #
      - 6 +

      По данным в свободном доступе, на 2014 год уровень проникновения Интернета на Украине - 54% от общего числа населения. Таким образом первый Ваш вопрос думаю снят. Особенно при условии того, что указанная цифра есть показатель только домашнего интернета. А сколько еще людей имеют постоянный доступ к нему на работе, и не имея его дома?!
      А по второму вопросу и в целом по цифрам - опросы населения поголовно никто не проводит. Всегда берут некую репрезентативную группу, опрашивают, и далее экстраполируют полученные данные на всех. Естественно, с учетом определенной статистической ошибки.
      Как то так...

      P.S. К озвученным цифрам любой, подчеркиваю, любой статистики всегда следует относится с определенной долей скепсиса - ибо принцип "кто девушку ужинает, тот ее и танцует" еще никто не отменял...

      • 22.10.2015 11:59
        #
        - 3 +

        Проникновение 54% - это люди, которые могут иметь доступ в Интернет. Но пользуются ли?

        Выборка не может быть репрезенаттивна, потому что из нее изначально практически исключены пенсионеры, которые, по понятным причинам, составляют основную массу недумающего населения, и которые как раз больше остальных против легального ношения короткостволов.

        Чтобы продолжать более аргументировано, нужно подождать полного отчета с подробностями составления выборки.

        • 22.10.2015 13:07
          #
          - 0 +

          54% это процент населения страны Украина на конец 2014 года у которых имеется в наличии постоянно доступ к сети Интернет дома. Ну как бы это общедоступные цифры...

          Насчет выборки - в любом случае мы с Вами не можем знать наверняка - были ли в фокус группе "11%" пенсионеры, или нет. Но, точно могу сказать, что разделение по возрастным критериям (группам) в социологии однозначно учитывается.

          Далее - уверен, что пенсионеры так же относятся к категории "недумающих" как и множество других возрастных групп, слоев и категорий нашей страны. Не в пенсионерах дело, а именно в способности думать и критически размышлять.

          И в завершении соглашусь с Вами, что для более полного анализа правдивости или не правдивости социологического опроса "11%" и указанного выше нам с Вами необходимы точные данные, которыми оперировали обе стороны.

  • 22.10.2015 11:13
    #
    - 6 +

    Отакої, тепер всі шеврони переробляти треба )))

  • 22.10.2015 11:14
    #
    - 2 +

    а что дальше будет?
    как-то доноситься эта статистика до нашего гаранта и прочих нардепов будет?

  • 22.10.2015 11:15
    #
    - 2 +

    Опрос показал,что люди хотят и не боятся защищать своё имущество,здоровье и жизнь с помощью оружия.Теперь необходимо принять все возможные меры,чтобы довести результаты опроса до властей - они обязаны отреагировать.

    • 22.10.2015 11:25
      #
      - 5 +

      Обязаны, это да, но будут ли делать? Им это на хрен не надо.

  • 22.10.2015 11:24
    #
    - 0 +

    11% против 89%
    очень знакомые цифры tsn.ua
    не один ли исследовательский центр проводит опросы президентам?

  • 22.10.2015 11:26
    #
    - 4 +

    Шановні ! Ви, що не бачите, що твориться в країні? Баблоїди правлять бал і цим все сказано.

    • 22.10.2015 11:48
      #
      - 0 +

      Дык на протяжении последних 24 лет такое. И что?! Бабло всегда побеждает "зло"...

  • 22.10.2015 11:30
    #
    - 17 +

    Готовий продовжувати.
    Слід усім зрозуміти, що прийняття Закону про зброю і відповідних змін до Конституції - єдині ворота, що можуть привести до реальних реформ.
    Не доб'ємося мирно - не буде ніяких реформ. Тоді абсолютно вимушено станеться революція. Дуже кривава.
    Нам всім слід затямити, що Закон про зброю - не просто реформа серед інших багатьох, не просто важлива реформа серед інших кількох, але це може бути лише реформою і питанням номер один. Або раби доб'ються звільнення, і тоді можливі інші реформи, або ж раби лишаться рабами. А рабів б'ють і мають за скотину.

    • 22.10.2015 12:05
      #
      - 5 +

      Поддерживаю эту мысль полностью.

      • 22.10.2015 12:07
        #
        - 1 +

        В смысле предыдущего оратора.

    • 22.10.2015 16:56
      #
      - 4 +

      Повністю з вами згоден.Доки влада не почне сприймати народ як свого роботодавця а не як вони нас бачать зараз,доти ніяких реформ на покращення життя в Україні нам не бачити.

  • 22.10.2015 11:50
    #
    - 6 +

    вангую ответ властей на результаты статистики:
    президент стоя на коленях, со всем уважением к народу, примет результаты, обязательно отправит их на рассмотрение комитетами и всеми сверх компетентными специалистами, и в результате отправит гройсмана с подобным ответом: мы обязательно примем к сведению статистические данные, но, учитывая ситуацию в стране - "нэ на часи"

    • 22.10.2015 12:39
      #
      - 5 +

      "президент стоя на коленях, со всем уважением к народу"
      с писталетом глок на бедре...

  • 22.10.2015 13:08
    #
    - 2 +

    Результати приємні, але...
    але не наведені данні про репрезентатівність виборки.
    З яких областей ці анкети? Яке розподілення по віковим групам? Через які канали розповсюджувалась інформація про опитування?
    Наприклад всі посилання на опитування, що бачив я - були від УАВЗ.
    Тобто є великий сумнів, що хоплофоби, та "пересічні" громадяни взагалі знали про це опитування.
    Це нагадує анекдот: "100% українців полюбляє танго" - таки результати соц. опитування проведеного в Києві на останній мілонзі."

    Якщо виборка не репрезентативна, то ми самі собі підкладаємо свиню цими цифрами хибними. Заспокоюємо себе... А раптом під час референдуму про зміни до конституції хоплофобів визначиться значно більше.

    • 22.10.2015 13:47
      #
      - 2 +

      А як, на вашу думку, проводять опитування президентські соціолухи? Беруть 1000 респондентів (тих, що треба, звісно), потім їх опитують. І оприлюднюють результати: "89% українців не згодні...". Знайдіть десь кількість опитаних та репрезентативну виборку - будете неприємно здивовані.

      • 22.10.2015 13:54
        #
        - 0 +

        То ви вважаєте. що дурість/підкупленімть/потрібне підкреслити президентських соціолухів виправдовує непрофесійність цього опитування?
        Вам що потрібне: пропогандистська картинка, чи реальні данні?
        Якщо перше - то не треба і опрос проводити. Просто намалюйте.
        Але я проти того, щоб когось дурити. І в першу чергу - дурити себе. Бо як я написав вище - такі цифри можуть занадто заспокоїти, розслабити. В той час, коли треба напруження і тиск за для врятування себе і країни.

        • 22.10.2015 14:21
          #
          - 9 +

          а почему Вы решили, что должен быть и будет референдум по этому вопросу? Они обязаны этот закон принять, так как в противном случае - у нас де юре - свободный оборот оружия, причем любого.

          • ...и де факто уже тоже...только в магазинах не продается...

          • 23.10.2015 02:47
            #
            - 0 +

            Здається ви не розумієте. Я ні де не писав. що обов'язково буде референдум.
            Але якщо до когось не доходить, що публікувати нерепрезентативну вибірку - ганебно, то я навів практичні наслідки поганого впливу таких дій.
            Але здається ці "чудові цифри" вже комусь паморочать свідомість :/
            Головне - опублікувати, а на скільки це правда - нікого не цікавить :(
            Не вже не зрозуміло, що використовую ті самі методи, що і брехлива влада, ми тоді ні чим не відрізняємось від них?

            • 25.10.2015 19:22
              #
              - 2 +

              Спробую вгадати - у вас технічна освіта, так? Бо ви трошки наївний у питанні формування "громадської думки" у "широких верств населення".

              Саме так - треба не опитувати "мнєніє", а його формувати.

              І це опитування може стати чудовим інструментом для формування необхідних для нас настроїв у суспільстві.

              Вибачте, не хотів образити.

              • 27.10.2015 12:43
                #
                - 1 +

                Не знаю яка в вас освіта, але знаю, що формула "ціль виправдовує засоби" - не працює.
                Не можна на брехні будувати свідоме суспільство.
                Якщо це не розуміється, то тоді шлях не в Європу, а в....
                в іншому напрямку.

    • 22.10.2015 14:51
      #
      - 0 +

      Пане Олександре, з Вами згоден. Але нехай цими питаннями (щодо виборок, статистики) переймається наш Гарант - йому ж це більш треба в розрізі майбутніх виборів. Ну, або не треба, якщо бюлетені з позначками будуть масово вкидатись. Але щось мені підказує, що йому це не треба, бо він вже сказав свою думку та й про бюлетені вже все вирішено.

  • 22.10.2015 13:25
    #
    - 2 +

    дайте мне точку опоры и я подниму Землю - сказал Архимед.
    Этот опрос может быть такой точкой для Учайкина.
    Надо же тыкать котят носом в говно что б не какали.

  • Друзі, будь ласка не вживайте термін "нелегальний обіг зброї". Закону про обмеження обігу зброї в Україні немає (ст. 178 ЦКУ), замість цього використовуйте "неконтрольований обіг зброї"

  • Срочно поросенку отправить нужно и пи*дюками из ВР!
    Пусть падлы видят что вже давно на часі!

  • 22.10.2015 14:42
    #
    - 0 +

    Ура! Бачив цю новину на "Цензорі"! Чудово! Це маленький крок УАВЗ, але великий стрибок для українського суспільства! Вітаю всіх з цією чудовою новиною!

    • 22.10.2015 15:27
      #
      - 0 +

      ссылкой не поделитесь на статью на цензоре?

    • 22.10.2015 19:58
      #
      - 1 +

      видел эту новость на других ресурсах, в т.ч. и российских
      читал комменты
      так вот
      по моим наблюдениям, идиотов где-то по 80% с каждой стороны
      и удивительное совпадение мнений по обе стороны границы

      рабство, холуйство, страх, опущеннось ОДИНАКОВЫ И В РОССИИ, И У НАС

      дорого отдал бы за то, что бы сказать россиянину :
      я свободен, вот мой кс, а ты раб, и у тебя его нет !

      НО ПОКА МЫ В ЭТОМ ВОПРОСЕ РАВНЫ........

    • 23.02.2016 13:28
      #
      - 0 +

      Скиньте,плиз, ссылку!

  • 22.10.2015 15:21
    #
    - 0 +

    Те що опудала, які вдають себе за керманичей обраних народом не здатні прийняти ніякого рішення, крім заборони та цькування мусорилами, то зрозуміло й без опитувань.
    Але.
    Данні вказують на неабиякий попит на зброю, і тут вже потилицю чухати тим, хто хоче продавати продукт, на який є попит. Так що до роботи, панове невеликі та середні підприємці, крім вас у народа та країни більше не на кого надіятися у цьому питанні.

  • 22.10.2015 16:38
    #
    - 2 +

    Попахивает прибалтийским сценарием. Растёт "неконтролёванный обиг", значит "слуги" вынуждены будут принять закон.

  • 22.10.2015 16:42
    #
    - 1 +

    Этот опрос "ничто",если им не сунуть в нос Царю и не показать по центральным ТВ каналам

  • 22.10.2015 17:17
    #
    - -9 +

    Фейк. Навіть зі зстатистичного боку. Якщо з 8 мої знайомих чи співробітників лише один сумнівається чи дозволити, а решта категорично проти, то це опитування - відвертий фейк.

    • 22.10.2015 18:44
      #
      - 1 +

      зря человеку наминусовали
      он, к сожалению, прав
      из 8-ми 7 быдло - это еще не плохо

    • 22.10.2015 20:22
      #
      - 0 +

      дело не в том, фэйк или нет

      просто поскольку опрос был инициирован УАВО, информация о нём по её каналам и распространялась

      большинство тех, кто следит за новостями УАВО являются сторонниками права на корткоствол и вооружённую самозащиту

      вот они и составили большинство респондентов, потому что узнали об опросе, а остальные либо не знали, либо проигнорировали

      поэтому опрос не столько фэйковый, сколько скорее нерепрезентативный, т.е. необъективный

      выборка респондентов не была сделана в соответствии с правилами социологических исследований

  • 22.10.2015 18:12
    #
    - 0 +

    Глянул комменты к этой новости на цензоре и на обозревателе. На цензоре нормально большинство за, тему обсуждают. А на обозревателе просто адище из кремлеботов-хоплофобов.

  • 22.10.2015 19:00
    #
    - 4 +

    Надо подключать Ляшка.Сейчас он закончит коммунальный майдан и начнет оружейный.

  • 22.10.2015 19:14
    #
    - 0 +

    Было бы неплохо.

  • 22.10.2015 19:16
    #
    - 3 +

    На сарае " х. й " написано , а там дрова лежат , это к слову об 11 % , так , что верить заявлению гаранта об этой цифре не стоит , согласен с камрадом Валерием Вольтом , он ( гарант ) думает и делает то , что считает полезным и нужным лично для себя , а как альтернативу любителям " ходить по городу с автоматическим оружием " добро пожаловать в АТО , так ведь кажется заявлял , о чем тут можно еще говорить , спасение утопающих дело рук самих утопающих + плюс активное гражданское общество , а не быдломасса , коими они нас себе представляют . Онлайн опрос это для нас с Вами Господа , для уверенности в самих себя , верности вектора на пути к принятию нашего ЗАКОНА . Слава Украине , пусть будет так .

  • 22.10.2015 20:20
    #
    - 0 +

    Викладаю тут щоб як о мога більше бачило цей матеріал: Думки людини що живе у США з приводу КЗ:
    Частина перша
    Частина друга
    Думаю нашій спільноті має сподобатися

  • 22.10.2015 20:34
    #
    - 2 +

    В комментарии прозвучал вопрос: где наш гарант взял цифру в 11% которые поддерживают свободную продажу нарезных короткостволов (пистолеты, револьверы) и 83% которые не поддерживают. И вот как бы на основании этих данных, он и отменил, не подписал петицию набравшую более 25 000 голосов, за свободное владение короткостволом. Мне кажется, по простому, наш гарант мягко говоря слукавил, просто поменявши цифры местами, то есть 83%ЗА, и 11% ПРОТИВ. Честно говоря, я другого объяснения не вижу, откуда он, президент, взял эти цифры.

    • 22.10.2015 21:25
      #
      - 0 +

      Бекешкина нарисовала.
      Вот ссылка
      www.dif.org.ua

      • 23.10.2015 18:53
        #
        - 1 +

        Так-так. Читали ті казки. Там запитання до опитувань цікаві стоять. Знаєте, коли вас питатимуть, наприклад, "Чи вважаєте ви, що по вулиці повинні ходити наркомани з кулеметами, купленими в хлібному магазині?" Ваша відповідь, очевидно "Ні!". Тому з такими опитуваннями не потрібно навіть по вулицям ходити. Достатньо покликати талановитого художника-дизайнера, майстра з "випікання" нарізаних, кольорових, відсоткових тортів і алє оп — 11%.

  • 22.10.2015 21:51
    #
    - 0 +

    Владимир Гарнага очевидно имеет в виду Оружейную Свободу Влада Борисыча , известного оружейного блогера из Джорджии США , просто в подстрочнике Влад Борисыч новые видео , смотрю его обзоры года полтора, очень интересно, рекомендую всем Господа .

  • 23.10.2015 00:45
    #
    - 1 +

    Власть! Прекрати валять дурака! Народ требует! я правильно сформулировал общее мнение?) Странные они, чиновники, дрейфят, что если дать свободу в этом вопросе, то их сразу отстреливать начнут. Ещё чуть-чуть и их стрелять по любому, кажется, начнут. Примут они этот закон или нет.

  • 23.10.2015 18:43
    #
    - 0 +

    Чому я не подивований такими результатами...


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати