В Харькове осудили военнослужащего, который, защищаясь, застрелил в супермаркете нападавшего

| Криминал | Автор: Web admin
Українською

Пистолет МакароваПистолет Макарова

Краснозаводской районный суд Харькова вынес приговор военнослужащему, который 30 июля 2015 года, стрелял в супермаркете города.

Суд установил, что военный, находясь в состоянии алкогольного опьянения в помещении супермаркета "АТБ" на улице Вернадского в Харькове, выстрелил потерпевшему в живот из пистолета Макарова. От полученных травм последний скончался.

Действия подсудимого квалифицировали по ч.1 ст. 118 Уголовного кодекса Украины и ч.1 ст.263 Уголовного кодекса Украины - умышленное убийство при превышении пределов необходимой обороны и ношение огнестрельного оружия и боевых припасов без предусмотренного законом разрешения.

На суде военный рассказал, что в тот день он вместе с лейтенантом отправился в магазин. По дороге они решили выпить и зашли в кафе. Во время застолья к ним присоединилась девушка, а потом подошла компания мужчин, которые агрессивно себя вели и требовали купить им спиртное.

Завязалась драка, во время которой подсудимый увидел на земле пистолет, схватил его и забежал в супермаркет. Там он крикнул, что будет стрелять, однако один из мужчин начал обходить его и он произвел выстрел.

После этого военный пошел в часть, где и выяснил, что пистолет, из которого был произведен выстрел, принадлежит лейтенанту.

Суд признал мужчину виновным в совершении преступлений по ч.1 ст.118, ч.1 ст.263 УК Украины и назначил наказание в виде трех лет лишения свободы.

Комментариев (14)

  • 27.04.2017 14:15
    #
    - 8 +

    За "законом савченко" його мають звільнити прямо в залі суду, свій термін в СІЗО він вже відбув (якщо він був в СІЗО, а не на підписці ци під домашнім арештом)

  • 27.04.2017 14:19
    #
    - 14 +

    Капець ! За самозахис від гопників ,3 роки. Кого закон захища?

    • 27.04.2017 17:52
      #
      - -20 +

      Самозахист від гопників? У так званих гопників були ножі, кастети, палиці зброя? Чи страх отримати по морді такий великий, що аж зброю треба застосовувати в громадському місці, де повно людей?

      • 27.04.2017 18:13
        #
        - 20 +

        Отримати по морді , це загроза здоров'ю, а можливо і життю людини.

        • 27.04.2017 23:05
          #
          - -6 +

          А п'яному стріляти в супермаркеті - це не загроза. Бачу, ви не один так думаєте, судячи із кількості мінусів моєму коментарю.

          • 28.04.2017 00:19
            #
            - 8 +

            www.youtube.com
            Коли вас намагаються бити це загроза здоров'ю і можливо життю . Ось випадок доречі теж в громадському місці. Людину вбивають рукою ,доречі без ніяких там ножів кастетів ітд.

      • 27.04.2017 21:05
        #
        - 15 +

        В нас у дворі забили до смерті хлопця, а його дівчина потрапила у лікарню. Кажуть що в нападників не було ані ножів ані кастетів.
        З такою точкою зору, Вам залишилось жити рівно до того моменту, як ви натрапите на таких самих "беззбройних" як і той хлопець із дівчиною з мого двору. Кажуть години дві він там кричав коли його "беззбройні" місили.

        • 27.04.2017 23:03
          #
          - -6 +

          Ось і в людному супермаркеті теж таке було б: ніхто б не викликав поліцію, тож доводилось відстрілюватись: рятувати своє життя, ризикуючи життями відвідувачів супермаркету. Ви би теж мабуть так вчинили, судячи з коментарю.

          • 27.04.2017 23:56
            #
            - 7 +

            Звідки Вам знати, як би я вчинив? Мене ви не знаєте, я вас теж. Тому не треба мені на вуха вішати плоди Вашої уяви.
            В одному я з Вами точно згоден, так я не чекав би на полюцію, а самотужки рятував би своє життя. І при цьому дуже хотів би мати зброю, щоб підвищити свої шанси у цьому процесі.
            Про "викликану поліцію" і як вона себе поводить можете пошукати тут - матеріалів повно.
            P.S. До речі, у тому дворі люди теж викликали поліцію. А от я зараз не впевнений, чи в загалі робив би це.

      • 27.04.2017 23:39
        #
        - 10 +

        Чоловіче, Вам на шию та голову (коли Ви впали на землю) ніколи не стрибало ногами тіло вагою 60-70 кг? Спробуйте (чи поцікавтесь можливими наслідками в лікаря - будь-якого), а потім розкажіть про страх отримати по морді.

        • 28.04.2017 14:42
          #
          - -7 +

          Мабуть я щось роблю не так, живу якось збочено, бо за 47 років мого життя жодного разу не те, що не стрибало, а навіть не побився жодного разу (школу не рахуємо). А хто не вміє засунути в дупу своє відчуття власної величі чи шукає пригод на власну дупу, той мабуть має неабиякий досвід із подібних занять. У мене на роботі був один такий - після того як отримав по пиці (на мою думку заслужено), купив собі аж два газових пістолети. То добре, що газових, а якби бойових? Теж мабуть стріляв би у людному місці, я в цьому не сумніваюсь.

          • 03.05.2017 22:25
            #
            - 4 +

            Що можна зробити без ножів і кастетів? Один або кілька ударів можуть мати наслідком тимчасовий розлад здоров'я (струс мозку, переломи кісток і т.ін.), інвалідність (черепно-мозкові травми, перелом спинного хребта, пошкодження органів слуху та зору, пошкодження внутрішніх органів і т.ін.), смерть (перелом шийного відділу хребта, черепно-мозкові травми, перелом кадика і т.ін.). Якщо такі перспективи ви вважаєте не вартими самозахисту - це Ваша особиста справа. Готові стати великомучеником - теж ніхто не заперечує. Але не всі цього прагнуть. І якщо Ви за 47 років не потрапили в халепу - Вам просто пощастило. На цвинтарях повно людей, котрим пощастило менше. Серед них і мій добрий знайомий, убитий грабіжниками в його власному під'їзді. До речі, вони також були без кастетів. Май він зайвий шанс на порятунок, можливо, він був би зараз живий. Між іншим, завважте, що прихильники права на захист не вимагають примусити всіх захищатися від нападників. На відміну від декого.

    • 03.05.2017 10:40
      #
      - 1 +

      Двойственная ситуация. С одной стороны - да, на него нападают несколько пьяных человек, не совсем, скажем так адекватных.
      По закону, если они не вооружены, плюс, учитывая, что он сам не совсем трезвый (в адеквате), плюс публичное место, а значит опасность окружающим, он не имеет права применять оружие. И я, как один из "окружающих" с этим полностью согласен.
      С другой стороны, с оглядкой на вышеизложенное, сдаться на милость нападающих, значит практически рискнуть как минимум, здоровьем, а возможно и жизнью.
      Напрашивается вопрос: если по закону ты не имеешь права (причем абсолютно логично) и нападающие это прекрасно понимают, а по ситуации ты понимаешь, что физически ты слабее (и нападающие это понимают), что делать? Где золотая середина? Как сделать, чтобы и защиту иметь хоть какую-то (уровнять силы с нападающими) и закон при этом не нарушить?

      Стреляй первый и не оставляй свидетелей. Других вариантов не вижу. Ну, либо, не выходи из дому вообще.

  • 27.04.2017 17:38
    #
    - 7 +

    Цікаво, а лейтенанту щось пред'явили за носіння зброї ?


Пожалуйста, залогиньтесь что бы иметь возможность комментировать