Пересічні уявлення про зброю: шпаргалка активіста

| Факти, статистика та аналітика | Автор: Chmel Viktor

Пересічні уявлення про зброю: шпаргалка активістаПересічні уявлення про зброю: шпаргалка активіста

Прослухав ефір пана Герогія Учайкіна на радіо "Ера". Все чудово, але, як на мене, багато правильних і точних термінів не були зрозумілими для непідготовлених слухачів.

У мене є певний досвід консультування далеких від зброї людей, на тему "що краще купити для самозахисту". Хочу ним поділитися.

Пропоную використати традиційний метод продавців "не називай характеристики продукту, а говори як вони покращать життя клієнта". Отже почнемо:

"Гладкоствольна зброя"

Це зброя:

- на яку простіше всього оформити дозвіл;

- прицільний вогонь з неї можна вести на максимум 30 м шротом і 100 м кулею, тобто вона годиться скоріше для оборони власного помешкання, а не для участі в сучасній артилерійській війні;

- на сьогодні це єдина найбільш доступна зброя для самозахисту в Україні (ще можливо купити "Нарізну зброю");

- Для того, щоб купити рушницю не треба ставати членом товариства мисливців/купляти ліцензію на полювання і взагалі бути якимось чином пов'язаним з полюванням;

- Рушницю не можна носити просто так по місту, а лише в чохлі;

- Рушницю не можна передавати за законом членам своєї сім'ї.

"Нарізна зброя"

Це аналог автомату Калашнікова, з якого можна стріляти лише одиночними пострілами і який завдяки спеціальним нарізам в стволі дозволяє стріляти прицільно на відстань 300-400 м. (більшу ніж у гладкоствольної рушниці).

- дозвіл на неї отримати важче, але цілком реально;

- для оборони помешкання теж годиться, але доведеться ретельніше цілитися, бо тут вилітає маленька куля, а не "хмаринка" шроту.

"Короткоствольна нарізна зброя"

Це бойовий пістолет/револьвер, який має достатню зупиняльну для злочинця силу пострілу, на відміну від травматичної, пневматичної або зброї під патрон Флобера. І саме таку найбільш зручну для самооборони зброю ніхто крім силовиків поки в Україні мати не може.

Терміни і реальність

Легалізація - обіг деякої зброї вже давно легалізовано (існують накази МВС, що це регулюють). Проблема в тому, що легалізована зброя не дозволяє себе захистити в місті, а лише вдома, і що ці накази МВС може змінити в будь-який момент в своїх інтересах. УАВЗ хоче, щоб був окремий закон стосовно цього, щоб до типів зброї додали короткоствольну нарізну зброю.

Вільний продаж зброї - це повна нісенітниця, яку жодна нормальна людина на пропонує і не підтримує. Нажаль даний термін застосовують, або з необізнаності, або спеціально, щоб дискредитувати тему.

"Я можу і так у знайомих піти і купити, зараз з АТО стільки привозять..." - можете, але це буде незаконно. Ми хочемо безпеки не для окремих "винахідливих" осіб, а для всіх законослухняних громадян.

"Ну, ви ж чули, що в Америці в школі дітей постріляли..." - чули, але постріляли психопати, незаконною зброєю (поцупленою у батьків) і таких випадків одиниці порівняно з тією кількістю людей, які в тих же США себе захистили. Наприклад, ви чули, що там же біля 200 тис жінок щорічно рятуються від згвалтування саме через наявність у них вогнепальної зброї?.

"Я все рівно не зможу вбити людину"  -  в більшості випадків лише вигляд зброї і інформація про те, що вона є відлякував нападників. Також боячись зброї і не підтримуючи закон про її врегулювання ви не дозволяєте ближнім захистити вас. І навіть маючи зброю, вибір завжди буде за вами. Вбиває не зброя, а людина.

"У мене тато давно працює в МВС/СБУ і він проти" - авторитет батька звичайно великий, і мабуть у нього і так вже є трамватична/нагородна зброя, але хто захистить вас і ваших дітей, коли його не буде поруч? Прихильники закону про врегулювання зброї спирають не лише не свої бажання і вигадки, а на світову статиститку, що збиралася багато років. І вона свідчить, про різке скорочення пограбувань, тощо, після дозволи громадянам самих себе захистити за допомогою пістолетів. Також врятуйте, що люди, які щодня боряться зі злочинцями всіх інших теж сприймають церез цю призму, це явище є у всіх професій і називається "професійна деформація". То ж не ображайтеся, але його погляди не дуже об"єктивні, бо він бачить ситуацію однобоко.

"Нова поліція мене захистить". За їх же статистикою нові патрульни приїжають за 8 хв. Нападник звичайно дозволить вам їх викликати і буде сумлінно чекати поки ви дозвонитися і опишите їм свою ситуацію, а потім продовжить з того місця де зупинився намагаючись вкластися в 8 хв ? Я думаю, що ні.

"Та ні, з нашим менталітетом, всі одне одного перестріляють" - що саме ви маєте на увазі під "нашим менталітетом"? В ті проміжки часу, коли наші землі справді були вільними зброя була неодмінним атрибутом нашого народу (Київська Русь, Козацтво). А ви знаєте, що нація, яка найбільше всіх у світі п"є, має з нами спільку довгу історію, наші сусіди - молдовани, вже давно мають можливість купувати пістолети і ні до яких паганих наслідків це не призвело - навпаки скоротилася злочинність.

Прошу в коментарях додавати стереотипи, що зустрічалися вам в розмовах. Сформуємо таким чином бібліотеку сутуацій (кейсів) і грамотні відповіді на них. Це наша спільна справа, і пропагувати її треба невимушено, в побуті, друзям, колегам, тощо.

Chmel Viktor Автор: Chmel Viktor16,2 Переглядів: 2223 , Коментарів: 11 - 7 +
1,0 1 -1 7
Коментарів (11)

  • 28.08.2015 17:54
    #
    - 2 +

    Касательно короткоствольного оружия. Не только силовики. Есть еще очень узкая категория людей, которые за какие-либо заслуги получили наградное оружие.

    • 28.08.2015 18:15
      #
      - 7 +

      их мало, и кроме как на коррупционную составляющую они не сильно влияют.

  • Жаль мы не узнаем об эфирах заранее. Звонили бы сами в студию и поддерживали Георгия в эфире.

  • Еще предлагаю напечатать на бумаге фразу "надання законодавчого статусу обігу зброї" и ложить на стол перед ведущими, что бы не путались и не забывали.

  • 28.08.2015 18:49
    #
    - 2 +

    аналог автомату Калашнікова, з якого ?НЕ? можна стріляти лише одиночними пострілами

  • 28.08.2015 22:07
    #
    - 1 +

    А в мене вийшло що нарізану легше оформлювати, бо в обласній не такі лениві та зажрані дозвільники. Прийшлось розповідати в райвідділу про пункт наказу 622 та необхідні документи :/

    • 31.08.2015 14:40
      #
      - 0 +

      Мені довелося розповідати про 622 як в обласній так і в районній. Але згоден, обласні зговірливіші.

  • 31.08.2015 13:09
    #
    - 1 +

    Колеги, вибачаюся, я взагалі-то зберігав пост в статусі чернетки, а вийшло, що вона вже опублікована і ще й розрекламована ;) Взагалі-то задумувалася довга стаття, це лише наброски за 10 хв. Думаю до кінця тижня закінчити.

    • 31.08.2015 13:47
      #
      - 0 +

      "попытка расписать ручку завершилась написанием нового детектива" (Дарья Донцова)

  • 08.09.2015 11:58
    #
    - 0 +

    Доповнив матеріал.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати