Що вам потрібно знати і розповісти іншим про право на збройний самозахист та про його принципову відмінність від інших прав

| Самооборона, Законодавство, Короткоствольна зброя | Автор: Святослав Стеценко

Ти настільки вільний, наскільки можеш себе захиститиТи настільки вільний, наскільки можеш себе захистити

1. Чому саме про збройний самозахист - тому що це єдиний вид самозахисту, який не є дискримінаційним, який доступний абсолютній більшості громадян - молодих і старих, чоловіків і жінок, здорових і хворих, атлетів та з фізичними вадами. Не всі спроможні втекти від нападника, нокаутувати озброєного ножем наркомана одним ударом, витримати без шкоди для здоров'я удари дерев'яним кийком або металевим прутом. Витягнути пістолет, револьвер і зробити влучний постріл впритул після кількох тренувань спроможний майже кожен.

Чому саме короткоствольна нарізна зброя - це єдиний вид вогнепальної зброї, який ви можете мати з собою всюди, де це буде потрібно. А ні гладкоствольна рушниця, а ні нарізний карабін не є тією зброєю, яку ви можете мати з собою завжди.

У вас нема можливості захистити себе від нападу озброєного злочинця, якщо ви не маєте вогнепальної зброї. Поліція не захистить вас від нападу озброєного противника, у кращому разі вона схопить і передасть до суду нападника. Але вам від того вже не буде легше. І нема значення, чим озброєний нападник: вогнепальною зброєю, чи холодною, чи ударної дії. Все одно, якщо він не попередив вас про напад, ви не маєте шансів захиститися без вогнепальної зброї. Хіба що диво може вас врятувати. Дива трапляються, але не раджу на них покладатися.

Без права збройного самозахисту право на самозахист є декларативним, дискримінаційним, таким, яке неможливо реалізувати практично.

2. На відмінність від будь-яких політичних, економічних, соціальних прав право на збройний самозахист є природним, оскільки є реалізацією біологічної потреби в безпеці. Біологічна потреба в безпеці є вродженою для усього живого світу. Будь-яке зовнішнє (всупереч особистій волі) обмеження потреби людини у безпеці є таким самим насильством над нею, як обмеження у дихання, воді, їжі, заплідненні та народженні дітей. Таким чином право на збройний самозахист після права дихати, пити, їсти, народжувати є первинним у відношенні до інших прав.

Відповідно заперечення права громадянина на збройний самозахист є запереченням його природного біологічного права.

3. Без можливості захистити себе від насильства, від примусу, громадянин ніколи не є вільним. Людина, яка передає свою природну потребу у безпеці і виняткове право збройного самозахисту іншим, зокрема державним органам насильства і примусу, є повністю залежними від них. Ти завжди залежиш від того, хто задовольняє твою природну потребу, яку ти не спроможний або не маєш права задовольнити самостійно.

Без права на збройний самозахист ти не є вільним громадянином. Без права на збройний самозахист ти у кращому разі підданий, у гіршому раб. Усвідомте: люди, які проти вашого права на збройний самозахист, або прагнуть вас поневолити і тримати в покорі, або самі мають рабський спосіб мислення.

І на останнє. Україна у смузі невизначеності, і кожного з вас може торкнутися не лише зовнішня війна, але й внутрішня. Без права на збройний самозахист, без зброї і надійних озброєних сусідів, без ваших умінь і постійної готовності застосувати зброю у разі непередбачуваних соціальних потрясінь ви можете втратити все, що є у вашому житті. Багато країн навколо нас це пройшли. Тому озброюйтеся і долучайтеся до нашої вимоги оформити це наше право офіційно, через зміни до Конституції України і прийняття відповідних законів, зокрема про цивільну зброю і боєприпаси.

1,0 1 -1 41
Коментарів (10)

  • 13.12.2015 19:31
    #
    - 9 +

    Прекрасна стаття.

  • 13.12.2015 20:59
    #
    - 7 +

    Цілком згоден з автором. Підписуюсь під кожним словом.

  • Цілком підтримую автора!

  • 14.12.2015 09:21
    #
    - 3 +

    Цілком Вас підтримую, пане Святославе. Але хочу додати ще те, що права на зброю замало. Потрібно мати можливість реалізації права на самозахист. Те, що в США називається "Закон про застосування смертельної сили". І це, нмд, пріоритетніше за зброю.

  • 14.12.2015 09:31
    #
    - 1 +

    і як нам озброюватися? !
    а давайте ми один одного нагородимо !
    тут не міг зібрати гроші для покупки вінтовки для війни... та шо тут говорити...

  • 14.12.2015 11:32
    #
    - 7 +

    Все правильно та добре. І наш рух за громадянський обіг короткостволів - є добре. І щодо законодавчого права на збройний захист - правильно.
    Але!
    1. Плювати я хотів на відношення судів, ментів (держави) до права на збройний захист. Як там хтось казав - "я ніщо без своєї рушниці, моя рушниця - ніщо без мене". Суарез, здається?
    Вирішувати проблеми буду по мірі їх виникнення. Не дай Бог, звичайно.
    2. Поки ми не маємо права володіння громадянською короткоствольною боєвою зброєю, треба якомога більше доводити до людей необхідність придбання гладкодульної та, можливо, нарізної зброї (нарізної - не зовсім оборона житла на коротких дистанціях, але то трохи інша пісня).
    ===
    Оце скиглення - нема грошей на зброю... Ой, біда..
    На ноутбук та сплату інтернету, усілякі айфони з айпадами, на бензин гроші є, а на зброю нема...

    Продай айфон - купи дробовик, тому що дробовик потрібніше.

    ====
    Не слід забувати про те, що переважна більшість населення є не стільки хоплофобами, а просто далека від зброї.
    Не цікавились питанням, не заходили до зброярських магазинів. Ромашки, лютіки, котіки, глямур.
    Не раз доводилося чути впевнену думку, що поки нема Закону про зброю, мі усі беззахисні.
    Треба простими словами доводити, показувати, роз'яснювати – в хаті кожного дорослого українця в комплекті зі звичними атрибутами (комп'ютер, меблі, телевізор), якщо він тільки не псих /наркоман /алкоголік / рецидивіст, повинен бути залізний ящик з рушницею та патронами.
    І звичайно, якщо навчився користуватися Інтернетом, навчись правилам поводження зі зброєю.
    І не бійся бути готовим захищати себе та рідних усіма доступними способами, не зважаючи на те, що там собі вважають можновладці. Вони тримають тебе за багно. Але насправді держава – це ти. Ти сам собі і президент, і міністр фінансів, і збройних сил, і навіть начальник складу РАВ (власного арсеналу тобто). Твій народ – твоя сім'я.
    Це так просто!


  • 14.12.2015 13:24
    #
    - 2 +

    "Без права на збройний самозахист ти у кращому разі підданий, у гіршому раб."
    Раби, підданство існує тільки в монархічному правлінні.

  • 14.12.2015 19:34
    #
    - 0 +

    Спасибо камраду Святославу Стеценко за правильную публикацию , полностью разделяю все сказанное им , при случае всегда объясняю людям почему им необходима возможность защищаться с помощью КНО , однако говорю еще и о том , что прежде необходимо внести правки в УК , отменив такое понятие как превышение пределов необходимой обороны , ведь пока не решен вопрос с КНО гражданин может защитить себя хотя бы тем же ножом и при этом не быть привлеченным к уголовной отвественности за это самое превышение , думаю это тоже важный вопрос , как Вы думаете камрады ? Хотелось бы услышать мнение большинства .

  • 20.12.2015 12:58
    #
    - 0 +

    На жаль, тут не сказано про одну деталь. Якщо існує вільне носіння зброї, то у вас дуже мало шансів скористатись нею проти нападника, бо він просто вистрілить першим. Навіть якщо зброї у вас нема - він-то цього не знає.

    І ще одна деталь. В Західній Європі, на відміну від США, нема вільного продажу зброї. Рівень злочинності в США на порядок вищий, ніж в Західній Європі.

  • 21.12.2015 16:53
    #
    - 2 +

    Очередная хоплофильская статья, не имеющая ничего общего с украинскими реалиями! И такие же коменты. А ответьте мне - что толку, что статья замечательная и вы ее тут повально поддерживаете?

    И еще вопрос - ассоциация хоть чем-то кроме копирования западных статей занимается?
    Где раздел "деятельность"?
    При наличии партнерских юридических фирм хоть как-то участвует в реальных делах связанные с оружием и правом человека на самооборону?
    Было например проявлено какое-то участи и поддержка по делу:
    zbroya.info
    Где отчет?

    А где территориальные центры ассоциации на базе которых участники и "сочувствующие" могут собраться вместе и в живую обсудить вопросы и поставить их руководству ассоциации напрямую?


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати