Відкрите звернення Української асоціації власників зброї до міністра внутрішніх справ України

| Політики та зброя | Автор: Web admin
По-русски

СейфСейф

Пане Захарченко,

Висловлюємо Вам свою глибоку стурбованість подіями останніх днів у м. Києві.

Під час жорсткого протистояння багато наших співгромадян, журналістів, працівників МВС, військовослужбовців ВВ отримали чисельні травми та поранення, у тому числі внаслідок порушення існуючих інструкцій при застосуванні спеціальних засобів.

Проте, особливе занепокоєння викликає Наказ №19/24796 за Вашим підписом, зареєстрований в Міністерстві Юстиції України, який дозволяє правоохоронцям спецпідрозділу “Беркут” під час виконання наказів використовувати не тільки фізичну силу та спеціальні засоби, але й вогнепальну зброю.

Звертаємося до Вас як до керівника профільного відомства з вимогою унеможливити застосування вогнепальної зброї проти громадян України.

Згідно Конституції України єдиним джерелом влади в Україні є народ і кожен працівник МВС, вступаючи до лав правоохоронців, складає присягу саме Народові України і зобов'язується його ЗАХИЩАТИ.

Повідомляємо Вам про те, що численна спільнота українських власників зброї зайняла притаманну їй стриману і помірковану позицію, розуміючи, що в складний для України час необхідно дотримуватися вимог чинного законодавства та утримувати баланс у суспільстві.

Тому ми вважаємо, що лишень припущення щодо можливості використання вогнепальної зброї проти громадян України – є абсолютно неприйнятним, бо може порушити хитку рівновагу.

Голова наглядової ради "Української асоціації власників зброї",

Георгій Учайкін.

Web admin Автор: Web admin11211,1 Переглядів: 18072 , Коментарів: 76 - 15 +
0,882352941176 1 -1 17
Коментарів (76)

  • 21.01.2014 02:28
    #
    - 0 +

    По форме и сути верно, про "хитку рівновагу" - зря.

    • 21.01.2014 10:47
      #
      - 1 +

      и картинка вообще не в тему - если это иллюстрация количества стволов у киевлян, то министр, думаю, в курсе

  • 21.01.2014 08:50
    #
    - 5 +

    Мудрі державні діячі не доводять ситуацію до такої, як зараз.

  • 21.01.2014 10:36
    #
    - 7 +

    Как владелец огнестрельного оружия, полностью поддерживаю позицию ассоциации. Крови и так льется много. И нельзя доводить страну до военных действий!
    Георгию отдельное спасибо.
    __________________________________________
    С уважением, Андрей Сергеевич.

  • 21.01.2014 10:36
    #
    - 7 +

    Мудро написано. В такой непростой период не должно быть риторики о применении оружия. Про "шаткое равновесие" - это же не угроза, это объективная оценка ситуации. Я бы еще добавил о недопустимости введения черезвычайного положения и попыток под таким предлогом изьятия у граждан оружия, что тоже может добавить градус напряженности в обществе.

  • 21.01.2014 11:00
    #
    - -3 +

    Вообще-то какая-то бредовая ситуация, т.к. в самом законе "О милиции" уже давно все прописано. А именно:

    Статья 12

    "Запрещается применять меры физического воздействия, специальные средства и огнестрельное оружие к женщинам с явными признаками беременности, лицам преклонного возраста или с выраженными признаками инвалидности и малолетним, кроме случаев совершения ими группового нападения, угрожающего жизни и здоровью людей, работников милиции, или вооруженного нападения либо вооруженного сопротивления."

    Т.е. по большому счету, стрелять на поражение работник милиции имеет право, да же если на него замахнулись кулаком. Есть отвертка в руках – угроза жизни. Есть шило или велосипедная спица – угроза жизни. Все просто.

    Зачем еще какие-то приказы нужны?

    • 21.01.2014 11:16
      #
      - 2 +

      Если Вы работник органов и сейчас там так рассуждают - это ОЧЕНЬ ПЛОХО. Я работал в середине 90-х, в нашем райотделе сотрудник применил табельное оружие против нападавшего на него с топором, т.е. была прямая угроза жизни. Сотрудник после этого полгода писал объяснительные.

      • 21.01.2014 11:35
        #
        - -4 +

        Скорее всего, свидетелей не было, потому объяснительные и писал. Интересно, в США полицейским на слово верят или у них камеры все пишут.

        В США с рации идет прямая запись на рекодер в машине.
        Если он голосом предупредил, но продолжилась агрессия - то должен стрелять на поражение.

        У нас так же должно быть. Или камера на пистолете или запись с рации.

        • Якось не смішно, коли порівнюють те, що у нас називають міліцією, із тим, хто в поліції в США

          • 21.01.2014 18:10
            #
            - -1 +

            Люди везде одинаковые. Просто в США полицейскому не выгодно брать взятку. Вы думает, что они там святые ходят? :)) Нет, конечно. Высокие ЗП + социальные гарантии делают их законопослушными. Если нашим ментам создать подобные условия, они будут такими же. Но, при условии реформировании самой правохранительной системы (шерифная форма формирования полиции в округах). А это путь долгий, эволюционный. Не одно поколение должно смениться. Порядок на этой земле возможен через 300-500 лет. Не забывайте, что США, как государство формировалось 500 лет и крови там было пролито не мало. У нас все в впереди, т.к. мы еще в младенческом возрасте, как государство.

            • Слухайте, от не треба мені розповідати про поліцію. Порівняти ЇХ та українських силовиків ну ніяк не можна. Різний рівень професійності, інтелекту, людяності.

        • 21.01.2014 17:20
          #
          - 3 +

          ох и сравнили же Вы полицейских с мусо... кхм.. милицией

    • 21.01.2014 11:43
      #
      - 2 +

      Приказ - формальность. Он утверждает Положение о специальном подразделении милиции общественной безопасности "Беркут". Таким образом легализует "Беркут" и его сотрудников как сотрудников именно милиции: "Відповідно до частини першої статті 7 Закону України „Про міліцію” спеціальний підрозділ міліції громадської безпеки „Беркут” (далі - підрозділ) є підрозділом міліції особливого призначення, який належить до структури міліції громадської безпеки та є структурним підрозділом головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - ГУМВС, УМВС)."
      Приказом не внесены изменения и не отменены другие приказы, значит до этого положения про "Беркут" не существовало.

  • 21.01.2014 11:03
    #
    - -5 +

    Или, например, пытались отобрать пистолет - пришлось застрелить. Свидетелей нет. Прошу верить с моих слов.

  • 21.01.2014 11:10
    #
    - -4 +

    Закон Украины "О милиции":

    Статья 15. Применение огнестрельного оружия.

    Работники милиции в качестве крайней меры имеют право применять огнестрельное оружие в следующих случаях:
    1) для защиты граждан от нападения, угрожающего жизни и здоровью, а также освобождения заложников;
    2) для отражения нападения на работника милиции или членов его семьи, если их жизни или здоровью угрожает опасность;
    (Пункт второй части первой статьи 15 в редакции Закона № 101/95-ВР от 14.03.95)
    (Действие пункта 2 части первой статьи 15 распространено на личный состав Государственной фельдъегерской службы Украины при Государственном комитете связи и информатизации Украины в соответствии с Законом № 834-Х1V от 06.07.99)
    3) для отражения нападения на охраняемые объекты, конвои, жилые по мещения граждан, помещения государственных и общественных предприятий, учреждений и организаций, а также освобождения их в случае захвата;
    (Действие пункта 3 части первой статьи 15 распространено на личный состав Государственной фельдъегерской службы Украины при Государственном комитете связи и информатизации Украины в соответствии с Законом № 834-Х1У от 06.07.99)
    4) для задержания лица, которое застали при совершении тяжкого преступления и которое пытается сбежать;
    5) для задержания лица, оказывающего вооруженное сопротивление, пытающегося сбежать из-под стражи, а также вооруженного лица, угрожающего применением оружия и других предметов, угрожающих жизни и здоровью работника милиции;
    (Действие пункта 5 части первой статьи 15 распространено на личный состав Государственной фелъдъгерской службы Украины при Государственном комитете связи и информатизации Украины в соответствии с Законом № 834-ХIV от 06.07.99)
    6) для остановки транспортного средства путем его повреждения, если водитель своими действиями создает угрозу жизни или здоровью граждан или работника милиции.

  • 21.01.2014 11:55
    #
    - 1 +

    Обращение Ассоциации уже в лентах новостей :)

  • Підтримую.

  • 21.01.2014 14:01
    #
    - -6 +

    Не підтримую дане звернення ! Так як мирні демонстранти планують захопити держ будівлі і дестабілізувати роботу всього уряду, вчиняють погроми, напади на солдат вв. Міліція, силові структури мають повне право застосовувати до так званих "дітей в масках з арматурою, битами і тому подібне" всі методи щоб не допустити силове захоплення влади в Україні. Це моя позиція. З повагою Веркалець Богдан Дмитрович

    • Гм, лозунгів для силового захвату немає і не було.
      Були б то народ би спілкувався з армією.
      Народ не тупий і голими руками це робити не буде.

      Ті хто ішов на раду, озвучили, що хочуть блокувати і визвати депутатів на переговори + імпічмент.
      Беркут перекрив дорогу і в результаті фаєри.
      Вітрини зауважте цілі, чи ви думаєте що люди брали б раду?
      Рада взагалі зараз працює?
      Хто їм заважає працювати на виїзді?

      • 21.01.2014 15:40
        #
        - -4 +

        Як це не було ? На даний мjмент "мирними демонстрантами дітьми в масках і з цепами, битами і тп" захоплено декілька адміністративних будівель і всі ці "діти" намагаються захопити головні споруди державної влади , доказів хвата щоб це підтвердити. Хто у вашому розумінні "Народ" ? Флешмоб в центрі Києва ??? На даний момент Верховна Рада України працює завдяки вв які стримують "Мирних дітей з арматурою" На майдані всього навсього 0,1% від усіх жителів України так що я не вважаю зібравшихся там людей народом України.

        • Верховна Рада України працює? Де які дії прийняті радою для врегулювання ситуації? Чиж самі бачите які закони були прийняті у відповідь на протест Майдану, це є робота? Не смішіть мої вуха.
          Чи ви вважаєте що протест Майдану не правдивий?

          Так 1% але і тому радіти треба що є такі люди.
          Ви забули про інші міста.
          Ви забули що маленьких містечок і сіл більше. І що люди там не живуть на зп та бюджет, вони працюють на себе.

          Ну так взяли кілька будівель. Спалили кілька авто, ну так народ має на те право, це все вибудоване на його кошти.

          Чи народ виходить на майдан кожен раз коли піднімають ціну на продукти без причини, або дорожчає бензин?
          Ві в якому світи живете і ким працюєте?
          Я зараз безробітний вже два роки.
          А до того працював 11 по трудовій.
          На біржі праці не є, мені стидно отримувати гроші просто так, я працюю через інтернет на дому, батьки допомагають.
          Як ви думаєте чим я можу бути не радий такій владі?

          ТА пропади пропадом будівлі та машини, це речі, шкода людей, людей обманутих, дурних та зомбованих тим більше проплачених.

          • 21.01.2014 16:30
            #
            - -2 +

            Я вважаю що протест майдану 0,1% людей в такому розумінні те що там зараз відбувається - абсолютно не правдиве і протиправне . 1% людей ніколи не зробе революції хто б за цим всим не стояв занадто мало щоб скинути "тирана януковича" Всі мітинги, революції різного роду флешмоби - все це діло проплачується , ніхто не буде просто так десь там стояти і кричати шось а тим більше займатись вандалізмом і різними протиправними діями. Взяли кілька будівель, спалили кілька машин - на це так званий "народ -1% " не має права ! Хулігани мають бути і будуть пакарані. Із ваших слів випливае те що можна захопити будівлю і це в порядку справи ,і все це абсолютно нормально . Я проти такої позиції ! Якщо зібрались на майдані то ведіть себе нормально висловлюйте що хочете але не вчиняйти протиправних дій , не робіть дій які приведуть до дестабілізації всієї ситуації на Україні, не закликайте захоплювати будь які держ споруди і споруди в цілому, не ведіть себе по хуліганськи ! Я проти різного роду революцій, і я не голосував за янека, і що до його правління також не задоволений. Але хто є в замін йому Тягнибок - фашист , Кличко - резидент сша , германії йому взагалі діла нема до України , Яценюк , Юлька - їм довіри нема також (ЄЕСУ). Закіняився би строк повноважень янека в 2015 році я даю гарантію - його б більше не вибрали . Але що ми бачимо різко зростає недовольство людей (і це так) , появляється так званий євромайдан - основна вимога - підпис асоціацію з ЄС але що нам дає ця асоціація ? Відповідь - нічого харошого (україна перетворюється на великий ринок збуту товарів із європи і не тільки) міг би я детально все розписати але не бачу смислу. На майдані все ніби то нормально ніхто ніяких протиправних дій не робе але поступово цей флешмоб зтуха і люди розходяться . І тут починається саме цікаве як кажуть підігрівається обстановочка - звучать заклики до силового захоплення адмін споруд, різного роду провокації і протиправні дії із сторони мирних я наголошую "мирних дітей" які тривають і по цей день.

            • 21.01.2014 17:33
              #
              - 3 +

              "то, може, ти і м"яса не їси?" (с)
              :D

            • Багато буков.
              Майдан розходиться. А що робить влада? Ви кажете працює, а чому усім здається що не працює? Чи це тільки мені? АА я не в своєму розумі і під пивом.

              Я написав про будівлі в тому контексті що це вже зроблено.
              Коли ви відписуєте заяву в міліцію що вас пограбували? І немає реакції? Ви ідете до них. А коли вони Вас зупиняють і кажуть, пишіть звернення і так декілька раз. Ви складете руки?
              Хто хоче війни? Я ні. Революції? Я ні.
              Але на даний момент маємо те що маємо. І треба думати. Не чому це сталося, а вирішувати питання.
              Як бачите питання вирішується, "різними методами".
              Закриваємо тему, такі дебати ні до чого не приведуть.

              Ми обмінялись думками, цього достатньо.

              • 21.01.2014 20:34
                #
                - -3 +

                Так буков, буков багато, можливо діюча влада і не збирається нічого робити для простих людей але те що роблять "мирні діти" зараз в Києві - це реальний срок , тюрьма. Хай хоть 100 раз янек вор і тп але той хто рветься до влади зараз використовуючи нео-фашистів ані трохи не кращий януковича і опозиція себе показала у всій красі. Як кажуть "Из двух зол всегда выбирают меньшее" так і буде із наступними виборами у 2015 році .Питання хто фінансує революції, і хто за цим всим стоїть ? Відповідь сша і їх сателіти (катар сауд арав і тп) Прикладів багато - Ірак, Лівія, Сірія тепер і Україна.

                • Ну так хто на барикадах той сам вирішує питання бути чи ні?
                  Революція? Де ви її бачите? Це ще просто виявлення невдоволення.
                  Грубо, але привертає увагу до проблем.

                  Значить злому можна робити зло, але тим хто нижче нього питання та пропозиції та не задоволення діями, можна виявити лише через збіглий період і дивитися як перекривають кисень?

                  • 21.01.2014 20:53
                    #
                    - 0 +

                    Я не бачу ніякої революції , я бачу хуліганство, протиправні дії із сторони "мирних демонстрантів" . "Мирні діти" які зараз вчиняють погроми абсолютно нічим не відрізняються від "тирана януковича"

                    • То давайте будемо радіти що це просто хуліганство. І Усім дадуть штрафи.
                      Пограбувань як ви бачите не видно. Дивіться відео як погроми переривають.

                      • 21.01.2014 21:02
                        #
                        - 0 +

                        Моє розуміння - хуліганство це якшо розбив вітрину в магазині то тоді штраф. Але якщо нападаєш на органи правопорядку і наносиш їм тілесні ушкодження - це срок .

                        • Ви самі написали про хуліганство
                          Цитата "я бачу хуліганство, протиправні дії "

                          НУ не повезло тим кого підпалили, так само і тим кому вибили око гумовими кульками.

                          • 21.01.2014 21:14
                            #
                            - 0 +

                            Протиправні дії ..... мається на увазі протиправні дії в сторону органів правопорядку. Тут є різниця між - тими кому "вибили око" і тими кого підпалили - "Одні займаються хуліганством а інші їх стримують" Я це беру навмисно в лапки щоб ви не чіплялися до слів.

                            • Так і журналісти хулігани.
                              Я розумію що таке хуліганство.
                              Я знову кажу, шкода що є фаєр і постраждалі. Але це вже в минулому.
                              Ваша пропозиція у вирішенню питання?

                              • 21.01.2014 21:36
                                #
                                - -3 +

                                Якби не було євромайдану - янукович на наступних виборах не став би президентом 100% так як багато людей не задоволені і це так. Але в даній ситуації яка зараз склалась нема з кого вибрати просто нема, я не знаю з кого вибирати потрібна нова людина яка не підтримує діючу владу і яка не підтримує "майдан" . Якщо така людина появиться я проголосую за нього, неї але якщо ні то прийдеться голосувати за янека , я проголосую за янека тільки тому щоб фашисти не прийшли до влади. Моя позиція на даний момент:
                                1. Всіх мирних демонстрантів які нападали на солдат вв арештувати, судити по закону України також арештувати і судити всіх хто винен у спробі захоплення держ влади і держ будівель, за хуліганство також.
                                2. Чекати наступних виборів , надіятись що буде нова людина не із штабу януковича і не із так називаємої опозиції

                                • Погоджуюсь.
                                  Давайте тоді за мирне вирішення та тверезість влади.

                                • 21.01.2014 23:45
                                  #
                                  - 0 +

                                  "Якби не було євромайдану - янукович на наступних виборах не став би президентом 100%"

                                  ви, мабуть, просто на іншій планеті живете. можливо, вона називається "Інтер", а може й ні. але точно не наша.
                                  я от бачив як проходили вибори до ВР у грудні. це - міні-репетиція виборів 2015. таких диких і наглих фальсифікацій я давно не бачив.
                                  і якщо ви думаєте, що яник віддав би владу у 2015р у "дємократічний спосіб" - то мене починає бентежити рівень ваших розумових здібностей.

                                  • 22.01.2014 00:21
                                    #
                                    - -2 +

                                    Я скажу так. У 2015 році яник би віддав би владу. Пояснюю чого. Як прийшов він до влади ? На той момент було декілька основних претиндентів Ющенко, Тимошенко, Янукович. Ющенка можна виключити так як він не виправдав надії. Тимошенко люди не довірли так як всі знають про ЄЕСУ. Янукович - його підтримали жителі сходу (розвиток і укріплення економіки) , олігархи і Росія. Чому його підтримала Росія ? Тому що у нього була передвиборча програма на зближення із Росією, налагодження звязків , російська мова друга державна і тп. Але як показав час Янукович відступив від своєї політики зближення із Росією і повернув в ЄС. Звичайно така політика не задовольнила б Росію і янек не переміг би на виборах в 2015 році без допомоги Росії. Олігархи які також помагали йому прийти до влади великого впливу не дали б у 2015 так як недовольство людей надто велике, фальсифікації не дали би сенсу, занадто мала підтримка. От і все. Хай мій рівень розумових здібностей вас не бентежить )))))))

                                    • 22.01.2014 13:32
                                      #
                                      - -1 +

                                      гхм... вже не бентежить, да.
                                      а вас не бентежить той факт, що власне, перщі протести і почалися з того, що яник повернув від Європи в бік путіна?
                                      і що зараз від в повній анальній окупації путіним?
                                      ви шось таке пишете, наче в нас є демоктаричні вибори.

                                      • 22.01.2014 14:15
                                        #
                                        - 0 +

                                        Мене бентижать ті факти ті події які складаються у світі. Мене бентежать революціїї різного роду (а саме те хто їх фінансуе, кому вони вигідні). Не буду поглибленно розписувати що і як. Ви просто мене не поймете. Також мене бентежить ситуація в Україні, і я не хочу шоб так звані "мирні діти" (неофашисти) захопили державну владу в країні, не хочу щоб після підписання асоціації з ЄС на Україні стали всі підприємства, не хочу шоб рухнула її економіка .

                • 21.01.2014 21:24
                  #
                  - 3 +

                  Революцию финансируют те, кто пострадал от Януковича. Я думаю большая часть страны пострадала от правления Януковича. Такого противостояния между народом и власть в истории независимой Украины еще не было. По вашему власть Януковича меньшее зло? Я не оправдываю того, что сейчас происходит в Киеве, потому - что считаю, что худой мир лучше доброй войны. Вам не кажется, что нынешние беспорядки больше выгодны власти, чем оппозиции.

                  • 21.01.2014 21:48
                    #
                    - -2 +

                    Нет, с вами не согласен . Объясняю почему. Чтобы финанировать подобные мероприятия нужны очень большие деньги очень. В простых людей которые пострадали от власти нету денег чтобы ети революции финансировать. Можно припустить что укр олигархам ето выгодно , но сдесь есть нестыковка так как янек многим помог стать миллионерами и миллиардеры и им просто нету смысла грызть руку которая их кормила. Остается один вариант - иностранное вмешательство (амеры, европа, ближн восток сауды , катар) . На днях посольство катара открылось в Украине - вопрос - зачем ? Ответ - финансировать движение на майдане. По моему янек меньшее зло чем свирепствующие фашики - ето мое личное мнение.

                  • Погоджуюсь. Але такі події не вигідні ні одній із сторін окрім народу.
                    Про війну не ідеться взагалі, забудьте і робіть усе що б цього не сталося.
                    Більшість бажають тверезої влади та можливості розвиватись.
                    З теперішньою владою це ДУЖЕ проблематично.
                    Я бажаю розвитку металургії, та сходу України, так саме як усій Країні. Але цього не має є імітація.

          • 21.01.2014 19:40
            #
            - -1 +

            Извините, но вы или пьян или бредите. Никто не имеет право на жечь, бить..... и какой конкретно народ это создал? Вы минусуете человека, который может единственный кто рассуждает головой, а не большим и мягким сердцем. У вас слишком много эмоций и когда вы себя называете - НАРОД, с посыланием на Конституцию, так вот вы забываете, что есть и другой НАРОД, который имеет другое мнение. По сути обращения - поддерживаю! Наше поколение только чуть-чуть помнит что значит стрелять, а молодняк пока не представляет себе что после этого бывает.

            • Можливо під емоціями. Усі люди їх мають.
              Я не сказав що б це робили люди, про те що ви написали.
              Я написав що це не страшно.
              Я проти силових дій.
              Але я бачу в більшості одну оборону з сторони Майдану.
              Так 19 були екстремістські дії, так це погано.
              Які дії далі?
              Кидаються каменюками один в одного. Що з сторони міліції не професійно.
              НУ а з іншої, як виразити протест?
              Вже стояли на майдані.

              Я взагалі бажаю щоб на Грушевського мітингуючи, зробити тишу. Вони показали що можуть.

              Не вони кашу заварили. Вони просто висловили думку, яку не почули. І їх підтримують.

              Якщо ви проти то їдьте в Маріїнський. Там протест іншого формату.
              Дякую за співбесіду.

            • 21.01.2014 20:37
              #
              - -2 +

              Хай мінусують мені до лампочки. 1% від усіх громадян України - це не народ , народ це остальні 99 !

              • 23.01.2014 11:42
                #
                - 0 +

                Жаль, что вам плевать. Вы наследуете "правительству", которое тоже "плюет на людей". Вот только если правительство плюнет, народ утрется. При этом, если народ плюнет на "правительство" - оно утонет.

                Я против насилия. При этом, если "правительство" действует противозаконно и аморально, расстреливая журналистов, похищая людей, применяет пытки и криминал, - оправдать это нельзя ни чем.
                Они принимают законы, потом сами на них плюют. Где логика?
                Почему "беркут" охраняет "титушек"?
                Почему людей хватают на улицах?
                Почему спец.средства применяются не по инструкции? (стрельба в голову, удары по голове и т.п.)
                Почему про это молчишь?
                Почему "беркут" применяет коктейли-молотова? (см. трансляции.) Или их уже внесли в список разрешенных средств?!
                Я против Евроинтеграции, согласен в этом с Яныком.
                При этом на Марсе я видал и Таможенный Союз.
                Ни одна "пакость" не наденет на меня ошейник и не загонит ни в один СОЮЗ.
                ЕСТЬ ЗАКОН и он один для всех. И "власть" не исключение, главный индикатор.

                • 23.01.2014 13:38
                  #
                  - 1 +

                  Я еще раз повторяю специально для вас Тарас Бицоев. Тот 1% который сейчас пытается сделать так називаеммую революцию и силой сместить правительство, тот процент людей я не считаю за народ Украины. Народ Украины ето остальные 99%. Да работой правительства я не доволен и Януковичем тоже , НО - я никогда не возьму в руки арматуру и иные предметы и не буду нападать на солдат ВВ, не буду призывать к захвату гос зданий, не буду кидать коктейли молотова в органы правопорядка, не буду устраивать революции, не буду заниматся вандализмом и инымы противоправными действиями ! Когда ето правительства похищало людей ? Возможно задерживали за разного рода провокации так ето да , нечего было творить что попало. Расстреливая жуналистов ? Применении пыток, так ето в любой демократичной стране ето практикуется, особенно европе и сша. А криминал ето как раз то что творят "мирные дети в масках" Принимают законы и сами на них плюют - ето вполне нормально для действующей власти как и для власти ющенка. Беркут охраня титушек - у беркута приказ ничего не предпринимать не трогать ни етих "Мирных детей" ни етих "титушек" выступающих якобы против "мирных" , по етому они их и не трогали. Но когда мирные дети совсем уже *хренели то согласно действующему законодательству правоохранительные органы нали их "хватать" и правильно делали и делают. Как ето спец средства применяются не по назначению ? Когда сотруднику вв имеется реальная угроза жизни , он имеет право применить спец средство, (лично мое мнение) а куда он стреляет ето его личный выбор ибо нефиг нарушать правопорядок в столице. И солдат ВВ ето уже реально достало ! Когда озверевшие мирные дети поджигают твоих товарищей и при етом правительство не дает приказ на зачистку фашистов, естественно та бутылка которая была кинута в строну солдат вв или беркута но не розбилась, вполне может быть кинута обратно и ето вынужденный нормальный ответ со стороны правоохранителей.

                  При этом, если народ плюнет на "правительство" - оно утонет. - Еще раз повторяю 1% - ето не народ !

                  • 24.01.2014 11:47
                    #
                    - 0 +

                    Игнорировать факты - не значит их опровергать. Мне вас жаль.

            • 21.01.2014 21:28
              #
              - 3 +

              После стрельбы бывают трупы и вонь гнилого мяса. Кто это видел понимает, что худой мир лучше доброй войны.

  • 21.01.2014 14:09
    #
    - 2 +

    Що тут можна сказати? Сподіваюся, обом сторонам протистояння вистачить притомності і здорового глузду не почати стрілянину. Бо каменюки, коктейлі молотова, спецзасоби і навіть тяжкі тілесні ушкодження - це дуже погано, але точка неповернення ще не пройдена. Такою точкою стане перший постріл і перший труп - неважливо чий.
    Тому всім нам - виваженості і терпіння.

    • Так народ терпить, надіється що перезина вийде і почнуть переговори. Що буде джентльменом і піде у відставку.
      Що беркут поїде працювати в африку.
      Відмінять ганебні закони.
      Перестануть народ лякати тітушками, рейдами.

      Ато виходить що народ у нас усі екстремісти тільки тому що бажають висловити право голосу, протесту. А влада працьовита, робить все для покращення, цілодобово охороняє нас і вчасно реагує на погіршення ситуації в країні.

      • 21.01.2014 19:48
        #
        - 2 +

        Володя, не все экстремисты, а только те, кто взял в руки палки, коктейли и попер на милицию с явным намерением овладеть государственными учреждениями и силой попытаться свалить власть. Это не законно! Были президентские выборы, потом парламентские. Народ от безысходности или по своей воле выбрал тех, кого имеем. Предыдущее правительство и президент обосрались и, как результат, поимели меньшую поддержку. Сегодня оппозиция стала в один ряд с неофашистами, и от этого романтическая мечта о смене власти стала еще дальше. А все что происходит - оплачено американцами. Я во многом не согласен с действующим президентом и правительством, но они меньшее зло, чем неонацизм!

        • 21.01.2014 20:20
          #
          - 0 +

          Золотые слова ! У меня такое же мнение !

        • Сергій я розумію.
          Але Забирають як ви бачите не тільки тих хто з палками чи в касках.
          Усі знають які у нас були вибори. Опозиція себе показала.

          А хто сказав що буде хтось із трійці вибраний?
          Президента можна вибрати тільки з депутатів, чи з партій?
          Є народ, є розумні люди без партій, чому вони не можуть бути вибрані?

          Люди не задоволені не тому що погано жити. А тому що терпець увірвався.
          Вас не зачепили прийняті закони? І взагалі дії в країні?
          Чи краще зло менше з двох, чи по боротися?
          Була б у нас демократія, це можна було б вирішити в суді, але, але.

          Я з західної України, знаю що таке Бандерівці, комуністи, нацисти.
          Я проти комуністів, я нацист? Я проти арабів які за аллаха взривають все і вся я нацист?
          Якщо на те пішло. Нація це народ. Націоналіст це людина яка за національні ідеї.
          Як назвати радянську людину? Яка проти комуністичного китаю? Чи проти естонців?
          Я не винний що промивка мозку іще працює.
          Я за народ та за державу. Але я хочу щоб на народ дивилися як на людей.А держава це народ.
          Дякую.

  • 21.01.2014 15:31
    #
    - 5 +

    Поддерживаю заявление в полной мере. Пусть власть как хочет так и понимает!

  • 21.01.2014 15:46
    #
    - 0 +

    Нда, отличная идея. Автомибилисты уже доугрожались, считаем дни до ужесточения оружейных законов на украине.

    • Страйк профспілок, в тому числі і транспортних за кордоном нормальна тема.
      В листі погроз немає.
      Звернення може бути як для однієї сторони так і для іншої.

      Просто дуже просто перейти на сторону сильнішої.

  • 21.01.2014 15:53
    #
    - -4 +

    В чём смысл этого заявления пана Учайкина? Он решил подлить бензинчика в костёр?
    Это заяление обсуждалось и принималось (как официальное заявление от Ассоциации) или Учайкин просто высказал своё личное мнение?

  • 21.01.2014 18:29
    #
    - -2 +

    На самом деле все очень просто! :)

    Для того, что бы убедиться в действии
    демократии нужно сделать следующее:

    Оформляем тур визу в США и покупаем билет в Вашингтон.

    Начинаем делать то же самое напротив "Белого дома", что делается на Грушевского.

    Интересно, какая вероятность, что вас там подстрелит полицейский, если вы в него будете кидать, коктели молотова или махать дубинкой???

    О результатах просьба доложить в эту ветку ;)

    ---

    «Лучше плохой мир, чем хорошая война» (с)

    • Така сама, як та, що до мітингуючи вийде представник і буде з ними спілкуватись. І спочатку вони дійдуть до білого дому. Їм дорогу ніхто не перекриє.

      І та що спробуй тільки президент змінити конституцію, його відразу відправляють у відставку.
      І така що там накладають арешт на рахунки політиків які уникають правової відповідальності.
      Що саджають усіх поголовно хто порушив права людини.
      Якщо ти зірка кіно чи сенатор.
      Коли це доведено в суді. Це вже інша розмова.
      І на останнє, більшість американців люблять свою країну і розуміють що вони можуть вимагати від неї.

      Можна писати довго.

      Мене дивує чому, отакі питання починають з того часу.
      Коли летять коктелі і вже протистояння. А не з того часу коли розігнали студентів та прийняли вигідні законики.

      • 21.01.2014 20:22
        #
        - 0 +

        Прямо райська країна там. Мабуть тому весь ютуб заповненний відеозаписами про перевищення повноважень американськими поліцейськими, про те, як вони вбивають тінейджерів не заплативших за проїзд в метро, чи стіляють з тазерів у 13-річних дівчат, чи записами з Occupy New York, де поліцейські бьют демонстрантів, і стріляють в них гумовими кулями. Чи вам нагадати, як вбивали і саджали хіппі-пацифістів, що протестували проти війни у Вьетнамі?

        • Гм ви ще згадайте сухий закон ).
          Я не сказав що там рай.
          Походіть по вулицях ніччю по пром районам. І зрозумієте що когось виховувати треба. Усюди є такі факти порушень.
          Чому ви не навели приклади дій міліції в Україні?

          Чому ви бажаєте нормальний закон про зброю? Вас все ніби влаштовує.

      • 21.01.2014 20:25
        #
        - 0 +

        А можемо ще ближчий приклад взяти. Ми ж Європейська держава, хочемо жити по Європейським законам і нормам. То може не полінитесь самі пошукати, як у Брюсселі перекривають всі підступи до урядового кварталу під час будь-яких акцій протесту?

        • Я полінюсь.
          Я розумію, є і такі факти.
          Давайте говорити не про приклади демократії десь.
          А про нашу країну.
          Мені плювати де яка демократія. А би не було у нас як у африці з Тон Тон макуте, що зараз ми бачимо.

          Так лозунг побудуємо Європу в Україні самі, такий привабливий ))). Але пізно він звучить з тих рупорів. Минуло три роки.

          Як ви бачите при кожному президенті за його правління, були різні події та зміни. Так виходить що за той період можна зробити зміни?
          Чому вони змін немає в кращу сторону?
          Попєрєднікі вінні?
          Чи далі усі будуть хвалитися що вони побудували метро яке почав будувати позаминулий уряд?

          Можна відкинути усі ідеї, комунізм, нацизм, бла бла. Та зробити своє, але добре для твого краю та країни.
          Так це робиться з пропозицій і двосторонніх розмов а не гра в одні ворота.
          Закриваємо тему. Я пропускаю новини. Дякую.

  • Запитання Богдану Веркальцю та Івану Козаку в якій країні світу може бути президент "тричі не судимий" вибраний з відривом менше ста тисяч голосів і це з підтасовками,його нащадок робить 1800 % прибутку на рік проти -4% ВВП держави де процвіта його бізнес,де підприємець і бухгалтер ходить до податкової і подібних державних установ три -чотирі рази в неділю,де ДАЇ або поліція мають змінний "план "на протоколи або справи.А ще подивіться пряму трансляцію з майдану де кілька сот "беркутят" стоять з щитами і спостерігають як пятеро їх товаришів як в тирі пострілюють в напрямок народу який зобовязані захищать

  • 21.01.2014 20:53
    #
    - 3 +

    В гражданской войне не бывает победителей и проигравших, об этом нужно помнить всегда. Абсолютно и полностью поддерживаю данное обращение.
    И еще раз хочу напомнить: я более чем уверен, что у большого количества людей, участвующих как в митингах, так и непосредственно в "заворушеннях" имеется легальное нарезное и гладкоствольное оружие. И как мы видим, никто его не тащит с собой, что не только хорошо, но и снова подтверждает факт что граждане в массе НЕ ПРИМЕНЯЮТ легальное огнестрельное оружия в противозаконных целях. Слава Богу, применение патронов травматического действия со стороны силовиков не спровоцировали ответного огня, но не дай Бог, при использовании боевого и служебного оружия - чем черт не шутит... В это время, как никогда, Ассоциация должна сохранять позицию неприемлемости силовых и вооруженных решений конфликтов с любой стороны.

  • Богдану Веркальцю. За таку заяву" Кличко - резидент сша , германії йому взагалі діла нема до України " такий любий Вам парламент в четвер прийняв "ручний закон" за яким прийдеться відповідать.Чи можливо Ви за свої 21 років життя назбирали доказів :платіжні відомості з ЦРУ з підписом Віталія або інші відомості просимо надайте їх адміну він виложить на сайті.Кличко Віталій і Володимир разом заставляють слухать Європу та Америку гімн України більше років чим Ви живете та й про життя знають не з заказних статей проплачених "Журналюг" про "ГЕЙРОПУ" а особистий досвід .І взагалі для того щоб про якусь тему розмовлять потрібно особисто мати уяву за одну поїздку дорогами Європи в дві-три тисячі км. можна побачить 2-3 патрулі і жодної безпричинної зупинки,
    і в місті і на дорогах спокійно можна спитать у поліцейського якщо заблукав.

  • 21.01.2014 21:37
    #
    - 0 +

    Не многие знают, что Янукович в книге рекордов Гиннеса, Как первый в мире легитивно избранный президент имеющий две судимости за уголовные преступления.

  • 22.01.2014 13:48
    #
    - 1 +

    Писаки такие писаки:)
    "К обращению было добавлено многозначительное фото сейфа Ассоциации."

    gazeta.ua

  • 22.01.2014 15:49
    #
    - 0 +

    і де ви, власники зброї? нас вбивають "..в тілі одного з загиблих знайшли кулю калібру 7,62 мм.."
    galinfo.com.ua
    це війна, де ви, блять?

    • 22.01.2014 18:58
      #
      - 3 +

      Это еще не война - война, это когда стреляют с обеих сторон , а это - убийство, которое легализировала власть.

      • Інформація для "зомбованих легітимністю чесного обрання влади в Україні".Мій шкільний товариш відбував покарання ВТК в Березані Київська область,при першому турі останніх виборів президента все було по чесному більш менш,а ось другий тур голосували близько 30 зека за всіх ,тільки роби з номерами міняли.....
        Скільки таких голосів зібрали по країні думаю незнае ніхто навіть організатори.
        Влада як наркотик з неї добровільно не йде ніхто по крайній мірі на таренах минулого СРСР.Хто не згоден?

  • 23.01.2014 08:24
    #
    - 1 +

    Може будуть ще якісь заяви від шановної асоціації? А чи дії із захисту громадян? (див. події сьогоднішьої ночі)

  • 24.01.2014 11:28
    #
    - 1 +


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати