Аміна Окуева розповіла подробиці замаху на неї і Адама Осмаєва. Відео

| Самооборона, Жінки та зброя | Автор: Web admin

Аміна ОкуєваАміна Окуєва

Дружина АТОвця, якого вчора, 1 червня, намагався вбити кілер, Аміна Окуєва розповіла подробиці цього жахливого випадку.

Нагадаємо, на учасника АТО просто в салоні автомобіля напав кілер, проте його дружина відкрила вогонь по зловмиснику зі своєї зброї, врятувавши цим життя чоловіка.

Аміна називає злочинця боягузом: каже, він здався вже після кількох її вистрілів. За словами жінка основна мета для неї зараз – якнайшвидше визначити замовника вбивства. Детальніше – у відеозиписі.

Амина Окуева рассказал подробности покушения на неё и Адама Осмаева. Киллер оказался трус.

1,0 1 -1 11
Коментарів (28)

  • 02.06.2017 14:48
    #
    - 5 +

    ПМ - не надежный пистолет.

    • 02.06.2017 15:16
      #
      - 7 +

      как показал президент - достаточно надежный, чтобы отбить атака наемного убийцы

    • 02.06.2017 15:17
      #
      - 14 +

      Лучше ненадежный пистолет, чем никакого :)

      • 08.06.2017 05:25
        #
        - 0 +

        Лучше - носить жилеты, использовать КС от ведущих мировых производителей (и, под нормальный патрон)... а, так - в условиях диктата ОПГ имени (типа) Авакова - да, согласен....

    • 02.06.2017 15:51
      #
      - 6 +

      ПМ простой и такой же надежный как и АК, просто он очень не точный на средних дистанциях. А патрон заклинил... у меня клинил из за некачественного боеприпаса.

      • 03.06.2017 03:23
        #
        - -1 +

        ПМ - еталон надійності для пістолетів, а от АК - швидше, ненадійності серед сучасної автоматичної зброї. Кучність у ПМ більш ніж достатня. Надійність АК це міф. Клинить ПМ, як правило, як Ви і сказали через погані патрони, а найчастіше - через гнуті чи забиті губки магазину.

        • 08.06.2017 06:06
          #
          - 0 +

          Неужто, ментовский пистолет ПМ превосходит по надёжности всяко-разные Глоки, Кольты, Беретты, и прочее? О_О
          Есть какая-то инфа по статистике применения в неблагоприятных условиях (зоны "локальных конфликтов" - без которых, напомню - не прошло ни одного года, с момента его создания, да, и вообще - всей истории СССР), где он показал себя лучше ведущих иностранных образцов?
          Тиры МВД - не в счёт....
          И, нет, я не "наезжаю" - просто интересно, что, и как, с этим образчиком, "на деле"... ;)

          • 08.06.2017 11:50
            #
            - 0 +

            Так, ПМ себе давно проявив, і явно не в ментівських тирах, на ділі з ним усе чудово.
            Він пройшов усі континенти і війни після 1950х, не лише ПМ радянського виробництва, а й у вигляді східнонімецьких, угорських, чеських, болгарських та інших інкарнацій.
            Продублюю свій же коментар із сусідньої теми.
            Ось мій рейтинг надійності (на основі власного досвіду):

            1. Nagant M1895 і, думаю, більшість револів, іншими не користувався.
            2. ПСМ. Мініатюрна, наднадійна і смертоносна «іграшка», невелика розповсюдженість не дозволяє оцінити всі його переваги.
            3. ПМ. Шедевр геніальної простоти і до-ЧПУшної металообробки. Підозрюю, що Вальтер ПП і ППК не гірші.
            4. Luger Р-08 і Walther Р-38. Якщо не змазувати салом і "лівими" мастилами, то найнадійніші пістолі під 9х19, особливо «Парабеллум».
            5 АПС. Серед пістолетів з дворядним магазином поза конкуренцією.
            6. Glock 17 і 19, іншими не користувався. Чудовий для повсякденного носіння (через невелику масу). В СРСР Гастон Глок отримав би Золоту Зірку за нього.
            7. SiG Р226 і Beretta-92 F/FS/M9.
            8. ТТ і M1911. ТТ трохи надійніший, за рахунок форми гільзи і відсутності запобіжників.
            9. FN Browning НР-35.
            10. CZ-75B.

            Усілякий шлак, типу Форт-17, ГШ-18, ПЯ сюди не включив, по надійності з перерахованими вони і рядом не валялись.
            Різниця між 6, 7, 8, 9 і 10 не в рази, а на декілька відсотків. А от перші чотири за надійністю далеко попереду.

            Закордонні користувачі давно оцінили надійність Макарова.
            Ось посилання:
            www.youtube.com

            Glock:
            www.youtube.com

            Beretta:
            www.youtube.com

            Інші випробування пістолетів також можете знайти на каналі Military Arms Channel.

            • 22.07.2017 12:35
              #
              - 0 +

              Ну, револьверы - тема отдельная, зачем всё валить в одну кучу? Так можно и обрезы сюда же приплюсовать. Далее: надёжность практически всех ныне выпускающихся серийных пистолетов - достаточная. Но, надо отметить немаловажный факт: именно ПМ - в данном инциденте ЗАКЛИНИЛ (на четвёртом выстреле, да?)... И, кстати - он не состоит на вооружении ни одной развитой страны, за пределами бывшего советского блока, что - тоже показатель.
              Разумеется, лично я не имел возможности особо СЛИЧАТЬ ИМЕННО НАДЁЖНОСТЬ пистолетов кучи разных марок - никто не выдавал ни их, ни гор патронов к ним. Так - отдельные представители нескольких марок, по несколько серий... и не более того. Своё мнение составляю по всяким "Top Ten (reliable, etc...) pistols" в сети. Как-то, так получилось, что совковых пистолетов я там не заметил. Может быть - плохо искал. Ну, и кроме надёжности, есть куча других, не менее важных параметров, по которым изделия бывшего СССР проигрывают однозначно.

              Лично я считаю, что пистолет для самообороны должен быть под патрон с большим останавливающим действием, иметь УСМ двойного действия, хорошую эргономику, достаточную надёжность, относительно скромные габариты, и, может быть... возможность установки двухрядного магазина. Ну - такое, вот, "диванное" мнение... ;)
              Ну, или их должно быть много и разных - на любой вкус.
              А, в данной ситуации - у неё, возможно, и не было возможности подобрать себе что-то другое.




              • 31.07.2017 00:06
                #
                - 1 +

                Скажу банальщину – зброя має бути надійною. А пістолет, як вогнепальна зброя останнього шансу, тим паче. І якщо суперточний, зручний і легкий пістолет не є надійним за будь-яких умов, то він не може бути БОЙОВИМ. Спортивним – так, але не бойовим чи самооборонним.
                Так, надійність сучасних пістолетів у повсякденних умовах достатня, проте при екстремальному забрудненні ведуть вони себе набагато гірше. Посилання на відео з тестуванням пістолетів справжніми експертами я виклав у попередньому повідомленні – Вам не треба тратити гору боєприпасів :).
                Дуже імовірну причину заклинювання ПМ у Аміни озвучив шановний Євген Ветрук, тобто пістолет не заклинив, а був примусово поставлений на ЗЗ. А як було насправді, поки що невідомо, без експертизи гадати невдячна справа.
                І, нарешті, навіть із Вашого «техзавдання» до пістолета: «…я считаю, что пистолет для самообороны должен быть под патрон с большим останавливающим действием, иметь УСМ двойного действия, хорошую эргономику, достаточную надёжность, относительно скромные габариты, и, может быть... возможность установки двухрядного магазина» - якраз і випливає ПМ :). Крім, хіба що, дворядного магазину, але для максимальної надійності бажано однорядний.
                Щодо перебування пістолета на озброєнні, як показника його досконалості, то цей приклад не коректний. Ось візьмемо Люгер Р08 – найнадійніший пістолет під 9х19, надзвичайно точний і зручний, Глоки з ним рядом не стояли. І що, у багатьох країнах він на озброєнні? Ні, бо був занадто дорогий.
                Справа в тому, що в армії роль пістолета як зброї настільки другорядна, що сильно перейматися підвищенням його потужності нерозумно. Пістолет для армії повинен бути дешевим і технологічним у виробництві при достатніх бойових характеристиках. Яким і є сімейство Глоків, це основна причина їхньої популярності.

              • 31.07.2017 00:06
                #
                - 1 +

                Чому ПМ не прийняли на озброєння за межами соцтабору? Основних причин три.
                Перша полягає в тому, що пістолет Макарова дуже дорогий у виробництві, як це не дивно. Фрезерована конструкція, високоякісна поліровка, воронування, хромування ствола – дуже затратні операції. Це в СРСР із дармовою робочою силою їх зробили у величезній кількості, а, наприклад, у Швейцарії він коштував би не набагато дешевше Р226.
                Друга причина – кон’юнктура оборонної промисловості і протекціонізм вітчизняного виробника. Кожна розвинена країна, яка є регіональним лідером, прагне випускати свою зброю, що цілком правильно. Нерозумно закуповувати озброєння і боєприпаси у потенційного противника. До того ж СРСР зброю «ворожим» країнам не продавав, а «друзям» - дарував, звідки й ареали поширення ПМ. По цій же причині в нас не став популярним соціалістичний ЧЗ-75 і західний 9х19.
                Третя причина в тому, що до середини 20-го століття у кожній країні склалися певні збройові традиції, свої погляди на ефективність. Так, популярні пістолети і патрони: у США – .45 і М1911, у Європі – 9х19 і P08, Р38, НР-35. При розробці ж Макарова і патрону для нього була висунута вимога вільного затвору (що абсолютно слушно). Тому зброю конструювали під патрон, максимально придатний для надійної роботи вільного затвору.
                Під 9х19 важко створити зброю із вільним затвором і справа тут зовсім не в потужності. Імпульс оригінального патрона 9х19 всього лише на 30% більший, ніж 9х18, відповідно, на стільки ж має бути важчим затвор. Причина в тому, що гільза 9х19 має майже в 3 рази більшу конусність, що призводить до передчасного прориву газів з патронника у зброї з вільним затвором. Тому пристосувати ПМ під патрон Люгера не вдалося, а під .45 не мало сенсу, і в Західній Європі та обох Америках ПМ не знайшов поширення в арміях
                Зараз же ПМ морально застарів, в основному через малу (за сучасними мірками) ємність магазину. Проте по надійності він дасть велику фору новим і розпіареним зразкам.

                • 22.08.2017 15:30
                  #
                  - 0 +

                  Взагалi згодний з Вами. За виключенням поєднання зброї бойової та призначеної для самозахисту. Зброя самозахисту - це ж, така собi, "кишенькова" зброя. Окрiм усього iншого, для самозахисту потрiбнi такi зразки, якi не мають елементiв, що можуть зачепитися за одяг, та ще за щось. Та, якi повиннi бути органiчним продовженням руки. Ще, й, не дуже довгими.
                  У ПМ - особисто менi, не до вподоби, перш за все - його ергономiка. Ну, не лежить у руцi. (Про АПС - так, взагалi, мовчу...). Але, так - звичайно, не чiпляються. :D
                  Як менi здається., серед iноземних зразкiв- вистачає таких, що набагато ближче до iдеалу...
                  У першому приближеннi: що скажете, наприклад, про S&W CS45 Chief's Special .45 ACP, чи Colt Officer's ACP?

                  • 23.08.2017 11:58
                    #
                    - 0 +

                    За ці пістолети, на жаль, мало що можу сказати, бо не лише не користувався ними, а й не бачив їх наживо. Хіба що по фото і ТТХ. Colt Officer's я би для повсякденного носіння відкинув зразу, бо 960 грамів – це маса Макарова і двох ножів Mora 748 :). Або пістолета Glock-19, ножа Glock FM78 і запасного магазина патронів. Та й автоматичний запобіжник ні до чого.
                    Із двох, які Ви запропонували, однозначно Smith & Wesson - 680 грамів, металічний, а головне, УСМ подвійної дії. Цікава машинка, при нагоді помацаю. Хоча особисто я для повсякденного носіння у місті брав би Глок 19 або 26, через масу і ємність магазина вони поза конкуренцією. Глок 19 півроку носив на Сході, лише приємні враження. Взагалі, для самооборони був би ідеальним пістолет у габаритах Глоку 26, максимум Глоку 19, але під патрон 5,7мм та з магазином на 12-16 патронів.

              • 31.07.2017 00:09
                #
                - 1 +

                І Ви праві в тому, що пістолетів має бути багато і різних – на будь-який смак :).

    • 02.06.2017 17:44
      #
      - 5 +

      З Вами не згоден. Щодо надійності в мене немає сумнівів. В Вас були проблеми при стрільбі з ПМ? Інша справа щодо його точності. Щоб точно стріляти з ПМ потрібно стріляти щотижня. Проте на дистанції 5-7 м проблеми з влучанням не повинно бути.

      • 03.06.2017 03:18
        #
        - 1 +

        При стрільбі зі станка патронами Hornady кучність в ПМ значно краща, ніж у більшості популярних сучасних пістолетів з перекосом ствола. Навіть 92FS і Тангфоліо курять в стороні. Низька точність у пересічного стрільця - результат специфічної ергономіки, ганебних патронів військового зразка, розбитого неправильною чисткою ствола і, звісно, малої кількості тренувань.

      • 22.07.2017 12:39
        #
        - 0 +

        Ну, при самообороне столкновения редко происходят на дистанции более пяти метров... Точность, конечно, и в такой ситуации важна. И тренировки - тоже. Только, думаю, они должны сильно отличаться от привычных стрельб в тире.

    • 03.06.2017 03:29
      #
      - 1 +

      Ні, мабуть найнадійніший з пістолетів. Лише Luger P08, можливо, сімейство Glock можуть наблизитись до його надійності

    • 03.06.2017 11:52
      #
      - 2 +

      А теперь представим, не было у неё пистолета и было бы два трупа, и поиск того неизвестного, кто их убил. А так же были бы вздохи Авакова и Геращенко, на тему ая ..яй как же так и кто бы это мог быть..., и заявления гневные ..-но мы найдем убийц и покарает их.... собственно как обычно.

      Что до ПМ, то это очень надежный пистолет, просто нужно учитывать и контролировать состояние, как пистолета, так и боеприпасов.

  • 02.06.2017 15:09
    #
    - 15 +

    А пересечні українці - люди другого сорту з точки зору парламенту.

    • 02.06.2017 20:06
      #
      - 2 +

      Если в обществе созрела настоящая потребность,а она созрела-реализация будет так или иначе.

    • 08.06.2017 05:20
      #
      - 0 +

      А, прикиньте - сколько бы вони было, если бы Амина прищучила киллера из "нелегального" КС, а не из аваковского горе-наградняка?

  • 06.06.2017 10:55
    #
    - 2 +

    Можливо відбулося наступне: при надзвичайно поспішній стрільбі великий палець натиснув знизу на затворну затримку і затвор зупинився у відкритому положенні. В подібній ситуації це рівозначно заклинюванню чи будь-якій іншій затримці, яку в такому випадку просто нема часу усувати ні фізично ні психічно.І головне що таке може статися з будь-яким пістолетом і будь-яким стрільцем. Мабуть не даремно є люди які шанують револьвери.

    • 10.06.2017 00:54
      #
      - 1 +

      Дуже ймовірно. Щодо револьверів, повністю поділяю таку думку.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати