Деякі аспекти прихованого носіння жінками короткої нарізної вогнепальної зброї

| Легалізація КНЗ, Жінки та зброя | Автор: Ярина Ковач

Пістолет - найкращий засіб самозахисту для жінкиПістолет - найкращий засіб самозахисту для жінки

Самозахист - фундаментальне, тобто основне, невід'ємне, природне право кожної людини.

Для жінки чи не єдиною можливістю скористатися цим правом є право володіння і носіння короткої нарізної вогнепальної зброї - пістолета або револьвера. На жаль, в Україні жінки, незважаючи на відсутність будь-якої гарантії їхньої безпеки з боку держави, такого права позбавлені. Навряд чи є сенс приводити тут сумну статистику злочинів, від яких щодня потерпають тисячі жінок у нашій країні.

Найбільше мене дивує, що проти того, щоб я мала можливість захистити себе і своїх рідних, найчастіше виступають саме чоловіки, які, крім фізичної переваги наді мною у щонайменше 20 сантиметрів зросту та 20 кілограмів ваги, самі зброю все ж таки мають (депутати, міліціянти, деякі журналісти).

Чому вони так бояться, що жінка зростом 152 сантиметри і вагою 47 кілограм матиме пістолет - питання риторичне. Так само як і питання, звідки виникло переконання, що я - психічно здорова, врівноважена людина з вищою освітою, отримавши та реалізувавши право придбати пістолет, раптом почну використовувати його без причини.

Багато хто моє небажання відчувати себе жертвою чи поповнити міліційні звіти про жертви насильства, вважає нежіночним. Але це помилка. Жінки завжди залишаються жінками.

В країнах, де влада не настільки боїться власних громадян, як в Україні, жінки часто стикаються з вибором способу прихованого носіння зброї.

Навряд чи я відкрию для когось великий секрет, якщо скажу, що жіноче тіло відрізняється від чоловічого. Так само ніхто не відміняв цілком нормального бажання жінки гарно виглядати у будь-яких обставинах. Тож і носіння зброї жінками має деякі особливості.

Обираючи для себе спосіб носіння зброї, жінку хвилює не тільки тип зброї, її зручність та відповідність габаритів фізичним можливостям, жінка має також враховувати свою статуру, стиль одягу, ритм життя.

Pin-up Collection Movie

Основні способи носіння жінками зброї:

В сумочці чи гаманці

Носіння короткої вогнепальної зброї у сумочціНосіння короткої вогнепальної зброї у сумочці

Кобура за поясом дає можливість носити пістолет з будь-якого боку на стегні, ззаду чи спереду

Носіння короткої вогнепальної зброї у кобурі за поясом збокуНосіння короткої вогнепальної зброї у кобурі за поясом збоку

Носіння короткої вогнепальної зброї у кобурі за поясом ззадуНосіння короткої вогнепальної зброї у кобурі за поясом ззаду

Існують також спеціальні пояси, за допомогою яких зброю можна носити високо на талії

Носіння короткої вогнепальної зброї на таліїНосіння короткої вогнепальної зброї на талії

...або під пахвою

Носіння короткої вогнепальної зброї під пахвоюНосіння короткої вогнепальної зброї під пахвою

Спеціальна білизна дозволяє жінці носити пістолет на стегні збоку

Носіння короткої вогнепальної зброї на стегні збокуНосіння короткої вогнепальної зброї на стегні збоку

...або спереду

Носіння короткої вогнепальної зброї спередуНосіння короткої вогнепальної зброї спереду

Жінка має такий предмет туалету як бюстгальтер, що дає можливість кріпити на нього кобуру збоку і виймати пістолет зверху

Носіння короткої вогнепальної зброї у бюстгалтері збокуНосіння короткої вогнепальної зброї у бюстгалтері збоку

The MARILYN: Ladies Bra Holster

...або кріпити кобуру посередині і мати змогу витягти пістолет знизу

Носіння короткої вогнепальної зброї у бюстгалтері знизуНосіння короткої вогнепальної зброї у бюстгалтері знизу

Flashbang Bra Holster

Для жінок, яким подобається носити сукню чи спідницю, пропонується кріпити кобуру зі зброєю на ногу зверху

Носіння короткої вогнепальної зброї на нозі зверхуНосіння короткої вогнепальної зброї на нозі зверху

...або, в разі довгої сукні чи спідниці - знизу

Носіння короткої вогнепальної зброї на нозі знизуНосіння короткої вогнепальної зброї на нозі знизу

Всі ці способи, в разі виникнення такої необхідності, дають можливість жінці скористатися зброєю, якщо нападник знаходиться на деякій відстані і є певний час, щоб витягти пістолет.

Але, обираючи місце носіння зброї, не слід забувати, що дуже часто напад стається раптово і злочинець може знаходитися надто близько.

Найчастіше злочинець нападає ззаду, притискаючи руки жінки до тулуба (однією рукою нападник може також тримати жінку за шию)

Нападник ззадуНападник ззаду

В такій ситуації деякі місця носіння зброї виглядають вже не так привабливо.

Сумочка (гаманець) можуть бути вирвані сильнішим противником або впасти на землю. Можливість витягти пістолет, що знаходиться високо на талії, під пахвою, в бюстгальтері збоку, будь-де на нозі - вкрай обмежена. Якщо нападник схопив за шию - можливість вихопити пістолет з бюстгальтеру знизу залишається.

Жінка також має враховувати поширений випадок, коли нападник хапає її за руку.

Нападник хапає за рукуНападник хапає за руку

В такому випадку хоч і не втрачається ефективність більшості способів носіння зброї, але при виборі місця розташування пістолета жінка має розуміти, що воно повинно бути зручним для витягання зброї будь-якою рукою.

Якщо нападник знаходиться впритул спереду, також втрачається можливість витягти зброю, що знаходиться в сумочці (гаманці), розташована високо на талії, під пахвою, в бюстгальтері збоку (навряд чи злочинець дасть можливість витягти пістолет зверху), будь-де на нозі.

Нападник спередуНападник спереду

Враховуючи вищезазначене, можна сміливо робити висновок, що ефективність самозахисту великою мірою залежить від способу носіння зброї.

На мій погляд, найкращий варіант - за поясом, там де жінці найзручніше буде дістати зброю (спереду, ззаду, збоку на стегні). Непогано також виглядає варіант на бюстгальтері посередині з можливістю витягти пістолет знизу. Всі ці способи дають ще одну важливу перевагу - можливість стріляти з позиції "від стегна", не випрямляючи рук.

Слід зазначити, що стрільба з витягнутими руками гарно виглядає в тирі, але в критичній ситуації саме постріл "від стегна" більш ефективний. По-перше, минає менше часу від моменту витягання зброї до пострілу. По-друге, у нападника менше шансів вибити (вирвати, перехопити) зброю.

1,0 1 -1 11
Коментарів (21)

  • 16.04.2013 11:35
    #
    - 4 +

    С первой половиной вполне согласен, по поводу способов ношения, некоторые отпадают.

    Для успешного применения нужно не только иметь пистолет и уметь им пользоваться. Само наличие пистолета должно быть для нападающего сюрпризом. Человек с оружием должен быть готов к нападению морально и физически.
    Разрыв дистанции, уход с линии атаки, базовые навыки самообороны, максимальная готовность в местах повышенного риска (темный подъезд, переулок, вечерний парк и т.д.) все это должно быть отработано. Моральная часть, в случае женщины, очень важная составляющая - если женщина не готова стрелять на поражение, пистолет ей ни к чему.

    А вообще приятно видеть что сторонниками легализации в Украине являются и женщины.

  • Удачная компилляция западных статей - но в нашей стране практически бесполезная по причине отсутствия короткоствольного оружия в законном обороте.

    • 16.04.2013 15:06
      #
      - 5 +

      Текст мне представляется авторским, а наличие иллюстраций из других источников под статью "компиляция" не подпадает.
      Касаемо "бесполезности" - на таком же основании будущего автомобилиста можно упрекнуть в заинтересованности гаражами. Мол, вначале машину купи, а потом ищи где поставить..

      Легализация КНО имеет множество социальных аспектов, кажущихся второстепенными на фоне собственно огневой подготовки - как носить, где хранить, как обьяснить детям, что это такое.
      Эти сопутствующие аспекты не менее важны, и общество должно иметь о них представление.
      Иначе на их незнании будут играть оппоненты КНО, не гнушающиеся демагогических приемов (что сейчас и происходит)

    • 16.04.2013 21:47
      #
      - 1 +

      Позволю себе не согласиться насчет бесполезности. статьи. Помниться, Германии после Версальского договора запрещалось иметь на вооружении бронетехнику. Тактику использования последней их генералы неплохо отрабатывали на деревянных макетах.
      Оружейную культуру нужно начинать прививать уже сейчас - не дожидаясь, пока законодатели соизволят заняться этим вопросом.

      • На примере Киева - что то не вижу я желающих женщин приходить, обучаться владению оружием ни спортивному, ни прикладному, а отрабатывать скрытость ношения и быстроту извлечения из под одежды - и подавно, так что все же увы.......
        ну а дилетантский аргумент типа "ну уж с трех метров я точно не промахнусь" - практически неистребим:):):):)

        • 16.04.2013 22:38
          #
          - 0 +

          Нужно ломать стереотипы и перевоспитывать дилетантов. Иначе никак)

          • 16.04.2013 23:06
            #
            - 0 +

            Конечно, не все дилетанты согласятся перевоспитаться добровольно. Что ж - мы знаем, какому товарищу предоставить слово...

            • 17.04.2013 00:21
              #
              - 0 +

              кто не согласятся добровольно - заставим под дулом пистолета)

        • 16.04.2013 23:10
          #
          - 3 +

          Я не здивована. Якщо буду в Києві, навряд чи наважуся зайти до вашого клубу. В атмосфері зневаги та поблажливих жартів втрачається почуття впевненості, а без нього важко чомусь навчитися.

          • Надеюсь, Вы не меня имели в виду, т.к. повода для мыслей о "поблажливости" и шутках" со своей стороны я не давал, и тем более "пренебрежения" не проявлял.
            просто почти 10летний стаж занятий по прикладной стрельбе позволяет мне делать определенные "статистические" выводы о посещениях тренировок подобной направленности, при том, что лично я всячески приветствую девушек и женщин, интересующихся прикладной стрельбой. Собственно, именно в нашем клубе девушка, первая в Украине инструктор по практической стрельбе.

          • 17.04.2013 01:14
            #
            - 0 +

            Ярина, простите, что вклиниваюсь, но ненависть в здешних комментариях не видна даже под микроскопом - или любое слово не в явную поддержку статьи считается проявлением таковой?

            Как раз через вышеозначенный клуб прошло много людей не в последнюю очередь благодаря интеллигентности его руководителя.

            А то, что девушек тренируется мало - увы, это лишь грустная констатация факта.
            Да и мужчин тренируется увы, меньше, чем следовало бы.

  • 16.04.2013 11:48
    #
    - 2 +

    З аспектами таких розмірів і Маузер носити можна :)

  • 16.04.2013 14:57
    #
    - 0 +

    Да, в плане рельефа женщины в выигрыше. Но, разумеется, при условии соответствующей подготовки, включающей, как указал выше Николай, подготовку не только огневую.

  • 16.04.2013 22:04
    #
    - 6 +

    А мені друзі сподобалося, що в нас новий автор та ще й дівчина! Круто!!!

    Тепер хтось зможе висвітлювати жіночу точку зору на питання.

    Вітаємо Вас, пані Ярина :)

    • 16.04.2013 23:14
      #
      - 1 +

      Да, как-то неожиданно и от этого тем более приятно. Но не хватает, я считаю, интриги и некоторой доли эманспации.
      В своих воззваниях мы часто ссылаемся на Америку - так давайте переймем и тонкости (если это слово в данном случае уместно) и гендерного вопроса.
      Как говорил один представитель НАСА: "если были два равноценных кандидата в астронавты - летела женщина".

      Смущает и освещение только пистолетного вопроса.
      Где аспекты дробовой стрельбы патронами "магнум" и "супермагнум", до этого считавшейся прерогативой лишь сильной половины?
      Как удачнее спрятать гранату в столь милых нашему взору рельефах?

      Пожелаем же автору успешного раскрытия и этих вопросов, товарищи!

    • 16.04.2013 23:20
      #
      - 7 +

      Дякую, пане Георгіє :)
      Я давно і з великою цікавістю читаю всих авторів цього сайту.

      • 21.05.2014 14:07
        #
        - 1 +

        Ярино, приєднуюсь! На жаль, часто чоловіки вважають що володіння зброєю це більш чоловіча справа...і мабудь все тому, що ми жінки просто тихіше про це говоримо, але ж говоримо і чим далі тим частіше)))
        Гарна стаття, дякую!

  • 19.04.2013 00:52
    #
    - 1 +

    Наверно женщинам для самозащиты нужен пистолет не слишком большого размера. Не с регулярной же армией ей предстоит в бой вступать. Ну и некоторые навыки рукопашного боя для женщин тоже лишними не будут. По любому, лучше разорвать дистанцию, чем сделать трупешник. Лучше всего когда ничего не происходит.

    • 19.04.2013 09:12
      #
      - 7 +

      Думаю пістолет має підбиратися для кожної жінки індивідуально - в залежності від її фізичних параметрів. Бо жінки все ж таки бувають різні.
      Щодо рукопашу, то, звісно, певні навички самооборони дають змогу виграти трохи часу. Як на мене, найефективніше використати той час - дістати зброю. Також існують деякі категорії жінок, для яких варіант рукопашу є фактично неможливим - приміром, вагітні жінки або жінки "компактної" статури. Пістолет дає більше шансів не стати жертвою.
      А в цілому я з Вами згодна - краще взагалі не потрапляти у ситуацію, коли доведеться витягти зброю.

      • 17.08.2013 19:54
        #
        - 4 +

        Так навички рукопашу можливо і не погана справа, але при нападі декількох злочинців вони можуть взагалі не допомогти, а от можливість дістати і використати зброю є. Тож краще мати "під рукою" зброю, а ніж досконало володіти всіма можливими бойовими мистецтвами. Підтримую Вас у цьому пані Ярино!

  • 22.05.2015 15:00
    #
    - 0 +

    Дуже своєчасна і актуальна стаття. Разом з публікацією та матеріалами про жорстоке погвалтування в Індії може бути ефективно використана на користь прийняття "Закону.. про зброю..". Мені здається, що саме жінкам зброя більше потрібна для самозахисту в нинішніх умовах. Було би добре цю інформацію поширювати в ЗМІ загальнодержавного рівня. Ще думаю, що варто активніше залучати жінок до формування суспільної думки на користь прийняття "Закону про.. зброю.." та в сфері змін в діючому законодавстві стосовно порядку використання зброї для самозахисту. Подяка пані Ярині - автору публікації за цікаву і гарно ілюстровану статтю.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати