Міліцейські інструкції чи Закон: чим керуються продавці зброї в Україні?

| Законодавство, Легалізація КНЗ | Автор: Віталій Коломієць

Міліцейські інструкції чи Закон: чим керуються продавці зброї в Україні?Міліцейські інструкції чи Закон: чим керуються продавці зброї в Україні?

Як ми раніше повідомляли, що готові підтримати будь-кого, хто заявить законну вимогу продавцям зброї продати її у відповідності до вимог Конституції та законів України.

І ось така нагода трапилася. 18-річний громадянин України, набувши повної цивільної дієздатності, вирішив першим ділом придбати собі засоби самозахисту. Щоб уникнути непорозумінь ми вирішили надати йому правову допомогу та скористатися публічною пропозицією укласти договір-купівлі продажу (ч.2, ст. 699 ЦК України).

Міліцейські інструкції чи Закон: чим керуються продавці зброї в Україні?

Закономірно для себе, але незаконно, продавці відмовили споживачу в набутті права власності на річ, обіг якої не обмежений і не заборонений законом. Довелося залишити запис в в книзі скарг.

Очевидно, що це не проблема окремого продавця чи мережі. Всіх їх змушують жити за міліцейськими інструкціями. Що ж, не покладаємо рук, щоб визволити зброярських продавців від міліцейської залежності. Оскільки формально було відмовлено у зв'язку з відсутність дозволу на придбання, маємо привід оскаржити підзаконні акти, які вимагають такий дозвіл без відповідного закону.

П.с. відео створене на кошти фундаторів ініціативи з юридичної боротьби за законне право на зброю та права на самозахист.

0,969230769231 1 -1 65
Коментарів (40)

  • A P
    22.02.2016 14:05
    #
    - 14 +

    молодці!

    • 22.02.2016 14:32
      #
      - -21 +

      да? )0 кто ? полиция которая продолжает беспределить?? или те кто поддерживает беспредел полицейских? ))ахахах

      • A P
        22.02.2016 14:33
        #
        - 9 +

        той хто відстоює свої права, усе просто

        • 22.02.2016 14:39
          #
          - -19 +

          да если-бы свои, отстаивают полиц беспредел когда одобряют стрельбу "кудапопало" и убийства. Нельзя и рыбку сьесть и ....

          • A P
            22.02.2016 14:40
            #
            - 1 +

            згоден

            • 22.02.2016 14:42
              #
              - -12 +

              но судя по шабашу что устроили тут наши УАВЗовцы вокруг беспредела полицейских и оды в их поддержку... печаль совсем в головах

  • 22.02.2016 14:17
    #
    - 5 +

    А читала би адміністрація Ствола УАВЗ, була би в темі...

    • 22.02.2016 16:31
      #
      - 0 +

      Я маю сумніви шо існуючі власники за закон про зброю і про врегулювання обігу зброї. Надто велику маржу вони мають і відкатані схеми.

  • 22.02.2016 14:17
    #
    - 15 +

    Обычно хозяева оружейных магазинов и их учредители, или бывшие мусора или бывшие работники разрешительной системы.

    • 22.02.2016 14:34
      #
      - 2 +

      Той дядька, що почав сперечатись, явно з таких.

      • Алексей Максимов (в меховом воротнике в конце видео) не мент, но больше всего его заинтересовала проверка удостоверений и он поскакал их истребовать у журналистов) И этот человек еще говорит Виталию, что тот занимается глупостями) Видимо заглядывать в документы журналистам, сейчас самое полезное что можно сделать для страны.

        • 22.02.2016 16:29
          #
          - 7 +

          Мою увагу привернув його захист існуючої системи. Таке враження, що він щось з того має.

          • Так и есть. Вот ссылка: youtu.be Магазины еще имеют маржу на том, что оформляют разрешения для покупателей без беготни. Знакомый за доплату получил разрешение в магазине и не ходил ни по каким кабинетам.

  • 22.02.2016 14:33
    #
    - 7 +

    когда будет продолжение?
    может флешмоб сделать, приехать человекам 20, и потом уже колективный иск если что...

    • 22.02.2016 14:45
      #
      - 15 +

      можемо, але кожному подавати позов і кожному платити судовий збір мінімально 500 грн. не дуже добре. Краще підтримайте судові процеси своєю присутність. Зокрема по цій ситуації буде подано позов до ВРУ у Вищий адмінсуд України про визнання такою, що суперечить законам Постанови ВРУ "Про право власності на окремі види майна"

  • Ждем с нетерпением ответа в течении 10 дней) Максимов даже не скрывает своего раздражения) Скольких же людей устраивает существующий порядок вещей в стране...

  • 22.02.2016 14:45
    #
    - 1 +

    Ну наконец то зацепились за "незаконність", то треба було 2 роки менжуватись!

  • 22.02.2016 15:06
    #
    - 5 +

    А це я перший цю тему підмітив про "незаконність", що не може воно бути незаконним бо закону немає.

    Всі скажіть мені дякую :)

  • Ну наконец-то хоть один юрист пришел и начал это требовать в магазине!!!

  • 22.02.2016 15:18
    #
    - 3 +

    Приємно бачити такі ініціативи!

  • 22.02.2016 16:47
    #
    - 4 +

    Потрібно побільше таких ініціатив. Це і є реальні кроки по зміні законодавства.

  • 22.02.2016 16:48
    #
    - 6 +

    Натиснули на "святе" місце МВС. Монополію на продаж та, фактично, совковий диктат "понятій" над правами, Конституцією.
    "Ви занімаєтєсь пустим занятієм..." Ха-ха. Совок процвітає.

  • 22.02.2016 16:49
    #
    - 1 +

    Дуже правильна позиція! Підтримую на 100%
    Коли можна чекати на судовий позов? :)

  • 22.02.2016 17:47
    #
    - 2 +

    Зачетньlй троллинг, молодцьl! Даеш продолжение.

  • 22.02.2016 17:52
    #
    - 1 +

    Людину знімає декілька камер, а не знайшлось не одного серед супутників, щоб поправив йому комірця. ☺

  • 22.02.2016 18:13
    #
    - 11 +

    Мене завжди дратувало, що на пластику написано: "дозвіл на право зберігання та носіння зброї"
    ДОЗВІЛ на ПРАВО, Карл!!!

  • 22.02.2016 18:31
    #
    - 13 +

    Да , сколько людей , столько и мнений ( диапазон от глупого занятия , до троллинга ) , многие с трудом воспринимают происходящее действо как вполне адекватное восприятие происходящего , никто в большинстве своем не хочет даже задумываться , почему простите происходит бардак на всех уровнях и направлениях жизни нашего общества . Пришли люди в магазин с конкретной целью , объяснив её продавцу и директору и тут началось говновезение , персонал магазина и директор в их числе , однозначно искренне убеждены в своей правоте , в их головах даже не возникло ощущение , что пришедшие к ним люди действуют исключительно в рамках предусмотренных Конституцией Украины , а гражданин в куртке с капюшоном отороченным шанхайским барсом , вообще смутил своим поведением , мягко говоря , приведя совсем невнятные аргументы и промычав нечто о глупом поведении . Господи им всем вместе взятым гораздо комфортнее " жить " по понятиям , инструкциям , указаниям , телефонным звонкам бл. дь , но только не по ЗАКОНУ , потому , что иначе не могут , не знают , не научены и наконец не хотят . Потому , что если такие люди начнут жить по ЗАКОНУ , всем станет очевидна их ничтожность , некомпетентность и ненужность в той жизни которую Мы хотим видеть в Нашей Украине .

    • 22.02.2016 19:35
      #
      - 4 +

      Ага. Особливо помітно коли він говорить шо це мол до Учайкіна. А не до мене. Очевидно шо він не зацікавлений шось міняти

  • 22.02.2016 19:38
    #
    - 0 +

    КРАСАВЦЫ!!!!

  • 23.02.2016 00:11
    #
    - 6 +

    Яке діло тому поцу в пуховіку звідки пан Віталій? Що він має проти Черкаської області? Всьо йому понятно, б..ть! Унтемренш якщо на українській мові спілкується, чи що? Чи то типу звик там у себе "ти с какова района?". Гоп недороблений, ну або мєнт. Директор теж хороший - камеру йому виключіть в публічному місці! Маленький панок в своєму царстві. Залишили такі персонажі якесь огидне відчуття... А за відео - велика подяка!

  • 23.02.2016 01:38
    #
    - 1 +

    Маю питання, навіщо мені, як військовослужбовцю(офіцер), мающєму службову зброю, потрібен дозвіл на придбання?

    • Потому что государство стремится усложнить процедуру владения оружием для большинства, с тем что бы большая часть украинцев отказались от такого права.

    • 23.02.2016 09:53
      #
      - 3 +

      і шо ви зі своєю службовою постійно... хоть на території частини? ні! тільки в наряді, видали - забрали .
      і не потрібно наголошувати -(офіцер) , а солдат чим гірше ?
      а не військовий чим гірше військового.

  • 23.02.2016 09:54
    #
    - -22 +

    Ну и зачем наехали на Ствол? К чему это шоу? То ещше культурно разговаривали. Вообще, надо было разбить камеру и выгнать взашей. Частная собственность.

    • 23.02.2016 12:19
      #
      - 8 +

      Зареєструвалися, пане Олеже, щоб захистити того Максімова? Це спілкування на відео називаєте культурно? Яка приватна власність? Це публічне місце! Так, камеру треба було б розбити щоб взагалі на кримінал нарватись, це було б класно! Ствол - гопота!

    • 23.02.2016 13:24
      #
      - 4 +

      какой умный ... это наверное вы тот человек в черной курточке.
      нет смысла вам объяснять что такое публичное место...

  • Початок дуже потрібній, але тяжкій і довгій боротьбі покладено! І це мене дуже тішить!
    Згадайте ситуації з закордонними паспартами: скільки часу та сил, скільки активістів витрачали сили, час та енергію на перемовини, суди та "війну" з чиновниками. Результат позитивний! Впевнений, так буде й цього разу - головне не зупинятися!


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати