Киянин відстрілювався від колекторів, що висвердлювали замки в його квартирі

| Самооборона, Кримінал | Автор: Web admin

Ілюстративне фотоІлюстративне фото

Вчора вранці, 9 серпня, до чергової частини поліції Києва зателефонувала мешканка Кловського узвозу, 10, і повідомила, що в її будинку пролунали постріли, а біля парадного зібрався натовп з двох десятків незнайомих їй осіб, котрі точно не мешкають у цьому будинку.

Оперативники, які прибули на місце, з'ясували, що стрілянина сталася через спроби колекторської фірми зламати двері у квартиру боржника і виселити його. Колектори надали поліцейським виписку з Держреєстру майнових прав з інформацією про те, що квартира вже належить їм, а колишній власник не хоче виселятися.

Водночас 58-річний киянин, що мешкає у спірній квартирі, розповів свою версію подій. За його словами в нього є рішення Печерського суду про накладення арешту на його квартиру через незаконні спроби перереєструвати її на підставних осіб колекторської фірми. Він дійсно має кредит під заставу цієї квартири, проте немає рішення суду, що квартира переходить у власність кредиторів.

Та й за законом, щоб примусово виселити особу, потрібен припис виконавчої служби і присутність поліції.

Замість цього колектори, зі слів киянина, прибули зі співробітниками одного з охоронних агентств і почали свердлити замки. Щоб відлякати їх, він кілька разів вистрілив у вікно зі стартового пістолета.

Раніше ми розповідали про те, що Київський пенсіонер зі стріляниною вигнав колекторів зі своєї квартири.

1,0 1 -1 9
Коментарів (10)

  • 10.08.2018 14:31
    #
    - -3 +

    Я конечно все понимаю, коллекторы мудаки, и все такое.
    НО чувак, ты взял кредит под залог квартиры. Ты подписал договор, все по честному. Кредит не выплатил. Будьте добры, отвечать за свои действия.
    Так же как и валютные кредитчики. Набрали кредитов в долларах (в Украине, млеать, где нет стабильного курса никогда !), а потом ноют, ой мы бедные несчастные. И из бюжджета (т.е. наших денег) им должны компенсировать потери. С какой радости ?
    Так что, думайте головой, перед какими-либо финансовыми операциями. А если думать получается не очень, то не нойте потом, и не стройте из себя жертву.
    Одно дело, когда коллекторы прессуют человека-поручителя, который даже подписи своей нигде не ставил - это да, таких расстреливать на месте. А тут, взял кредит под залог квартиры, кредит не отдал. Тут коллекторы морально правы, т.к. через суд они задолбутся с него долги выбивать.

    • 10.08.2018 18:42
      #
      - 12 +

      Действия коллекторов - незаконны, точка! Они и сами - вне закона (здесь, на сайте, уже разбирались с этим)!
      Потери "валютным кредитчикам" - никто не компенсирует! Мало того - не погашают, даже "задолженность", возникшую по типу - "пеня на пеню", даже, при погашенном теле кредита (иной раз - многократно!)!....
      С тем, что брать кредиты в наших банках - себя наё*вать, согласен, на все 100%!
      О моральной правоте коллекторов - было выше... Законы, именно для того и пишутся, чтобы по ним - разруливать конфликтные ситуации!....

    • А я согласен с Юрием. О каком суде базикает горе-стрелок?
      Договор кредита под залог подписан? Да!
      Кредит выплачен? Нет!
      С вещами на выход!
      Да даже тот суд его ни в чём не убедит, ибо деньги брались чужие, а квартиру нужно отдавать свою. Проснись, дядя, мы уже давно при капитализме живём. Место в Картонвиле тебя уже ждёт!

      • 11.08.2018 00:46
        #
        - 5 +

        У меня вот нет строго определенного мнения насчет того кто прав. С одной стороны, если кредит взят и не выплатил вовремя, то квартиру надо освобождать.
        С другой стороны, деятельность коллекторов незаконна. Да, через суд и исполнительную службу дольше. Но вы же знали в какой стране бизнес делаете и закладывали эти риски в грабительские проценты. Кроме того, в Украине-то нет гарантии, что человеку, после того как продадут квартиру, вернут хотя бы часть уплаченных денег. Скорей всего, ее продадут своим, по намеренно заниженной цене и скажут, что вы еще должны.
        Так что с большой долей вероятности правых тут нет, одни виноватые.

        • 11.08.2018 08:14
          #
          - 0 +

          +100! Скорее всего, что, в нашей стране, всё будет именно так, как Вы описали! У нас не банки, а - шулерские конторы (мягко говоря)!...

  • 11.08.2018 10:12
    #
    - 9 +

    Кредит він брав явно не у колекторів, тож в них немає жодного права щось вимагати від покищо власника. Мало того, своїми діями вони розуміють закон, а саме Конституцію України
    Тут згадували про капіталізм.. Так от цей випадок до капіталізму не має ніякого стосунку. Бо по-перше при капіталізмі, власник може продати квартиру за яку не може більше платити іпотеку - у цьому випадку іпотеку продовжу виплачувати новий власник. По-друге, банк має право забирати житло лише за рішенням суду, який позбавляє власника права власності, і ніяк інакше! І по-третє, виселяти колишнього власника з квартири мають представники банку та судові пристави, маючи на руках рішення суду. У разі спротиву викликається поліція.

    Де у цьому всьому ланцюжку є місце напівбандитським формуванням під назвою колекторів? А їх немає, бо там діє верховенство права, на відміну від України (хоча в нашій Конституції також записано, що Україна є правовою державою). Проте по факту це зовсім не так.

    • 11.08.2018 10:45
      #
      - 5 +

      Правка: своїми діями, вони (колектори) - порушують закон, а саме Конституцію України.

    • По конституции у нас генплокулол должен быть с определенным образованием... И что по факту?

  • 11.08.2018 10:32
    #
    - 2 +

    В любом случае, невзирая на этическую сторону проблемы должников и кредиторов (и ситуаций возникших, как в результате мошенничества сторон, так и реального форс-мажора), здесь поставлен ОДНОЗНАЧНЫЙ выбор - действовать в соответствии с законодательством, либо в соответствии со "справедливостью" (в понимании того, либо иного гражданина - а они могут отличаться), либо, в соответствии с уголовными "понятиями".

    Если хотим жить в нормальной стране - однозначно, стремиться, только по закону. Почему "стремится"? Потому, что, у нас ещё существует системная проблема ментовско-судейского беспредела, и их неподконтрольности гражданскому обществу.

  • 12.08.2018 16:35
    #
    - 3 +

    Не страна, а бандостан какой то


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати