Нещасний випадок зі зброєю на Чернігівщині: хлопець випадково застрелив свою сестру

| Рушниці, Техніка безпеки | Автор: Web admin

Нещасний випадок зі зброєюНещасний випадок зі зброєю

Поліцейські Носівського відділення поліції ГУНП в Чернігівській області проводять досудове розслідування за фактом загибелі 9-річної дівчинки в результаті випадкового пострілу з мисливської рушниці.

Як стало відомо, близько 10 ранку 31 липня до чергової частини надійшло повідомлення, що в одному з сіл району застрелили дитину.

На місці пригоди поліція встановила, що 13-річний хлопчик та його 9-річна сестричка пішли гуляти до свого однолітка, який живе по сусідству. Під час гри діти зачепили мисливську рушницю, яка стояла у кутку за ліжком. Зброя впала на підлогу, а коли хлопчик спробував її підняти, пролунав постріл. У результаті заряд влучив у 9-річну дівчинку, яка від отриманих травм померла на місці.

В ході перевірки поліцейські з’ясували, що дозвіл та реєстраційні документи на зброю у господаря помешкання відсутні.

Наразі відкрито кримінальні провадження за пунктом 2 частини 2 статті 115 Кримінального кодексу України (умисне вбивство малолітньої дитини) та за статтею 264 Кримінального кодексу України (недбале зберігання вогнепальної зброї або бойових припасів, якщо це спричинило загибель людей або інші тяжкі наслідки).

1,0 1 -1 1
Коментарів (19)

  • 05.08.2016 14:07
    #
    - 0 +

    Впала, а коли піднімали стрельнула. Здається мені, що то брехня.

    • 05.08.2016 14:47
      #
      - 0 +

      Да, дійсно якось сильно фантастично звучить. Стояла заряджена, зі зведеними курками і на на запобіжнику... дуже дивно.

      • 05.08.2016 17:36
        #
        - 0 +

        Этот случай камень в огород любителям хранить свои стволы в доступных для любого человека местах в заряженном состоянии.

        Искренне жаль ребенка.

    • 05.08.2016 14:50
      #
      - 0 +

      Та от от, якщо вона при ударі після падіння не вистрілила, то точно не могла вистрілити коли її піднімали.

      • 05.08.2016 15:16
        #
        - 6 +

        Да легко. Мальчик поднимя ее случайно схватился за спусковой крючек.

      • 06.08.2016 20:27
        #
        - 0 +

        А кщо затяжний постріл?

  • 05.08.2016 15:05
    #
    - 4 +

    Шановні добродії! Ви не те обговорюєте:

    1. Неправильне зберігання на лице : Ствол стоїть в кутку та ще й заряджений, ну і що що на запобіжнику.
    2. Документи на зброю відсутні....

    Читайте як треба зберігати мисливську зброю в наказі МВС...
    Все, крапка..
    А не при ударі не стрельнула, а при піднятті дитиною бабахнула.... Вірю, не вірю...

    По першим двом пунктам саджати псевдоволодаря і надовго....

    Замість того, щоб засудити таких володарів - обговорюють брехня чи не брехня те, що при падінні не бахнула, а при піднятті бахнула...
    Вільне володіння зброєю кажете - ну-ну...
    Читайте закони і вчить правила зберігання....

    • 05.08.2016 15:29
      #
      - 1 +

      Обговорюють, те, що можливо "діточки" бавились, і при цьому старший граючись чи навмисне застрелив молодшу. Ось про що мова. Що знову на вуха локшину вішають. Ймовірно.

      • 05.08.2016 15:47
        #
        - 2 +

        Давайте без "можливо"...
        1. Є факт знаходження в помешканні незареєстрованої зброї, судячи з висновку ПОЛІЦІЇ.
        2. Є факт неналежного зберігання - зброї та боєприпасів - мали вільний доступ всі, а не тільки незаконний власник...

        Вбивство дитини - це наслідок цих пунктів, навмисне, впало, не впало... Раз в рік і палиця стріляє...

        В техніці безпеки в поводженні зі зброєю є такий пункт: Зі зброєю поводимся так як з зарядженою, навіть якщо вона розряджена власноруч....

        Ще раз, для тих хто в танку - якщо перші два пункти б виконувались, то наслідка б не було взагалі.... Обговорювати від чого вистрелила зброя, від падіння, від затяжного пострілу чи від навмисного пострілу по дівчині це недоречне...

        Вчіть наказ МВС України про правила зберігання зброї....

        Ми боремось за право громадян на ЗАКОННИЙ захист власною зброєю, а не за базікання від чого вистрелила зброя, коли не звертають уваги на законність взагалі зброї у помешканні і на правильність зберігання...

        У мене два стволи і ніхто крім мене не має доступ до неї, навіть мусора, що один раз прийшли до мене перевірити уміст сейфу в мою відсутність... А в руках мою зброю тримають сторонні особи лише з мого дозволу і в моїй присутності, при чому за ТБ відповідаю виключно я і слідкую за цим лише я, навіть якщо стороння особа МЕГАСУПЕРПУПЕР ІНСТРУКТОР з ТБ.....

        • 05.08.2016 21:07
          #
          - 0 +

          "Ще раз, для тих хто в танку - ..."
          Ну тоді Вам із танку маленьке питаннячко:
          Якщо по першому пунктові ймовірність велика (хоч теж я б не був упевнений на усі сто), то звідки у вас така упевненість щодо другого пункту? "Дядя у стінгазеті" написав?
          Ми тут оперуємо просто ГІПОТЕТИЧНОЮ інформацією, причому кожний обговорює ту частину її, яка його зацікавила більше - хтось про 13-тирічного хлопця (подекуди у цьому віці вже весілля грають), а хтось про власника рушниці (недбалого із слів "дяді із стінгазєти"). Зрозуміли нарешті? Ту котра цікавить кого більше. А ви мені про танк грубіяните...
          І визначтесь вже на решті:
          "1. Є факт знаходження..."
          "2. Є факт неналежного..."
          "Фактів тут немає. Є лише страшилка від поліції..."
          А то я щось заплутався у що ви вірите.
          P.S. І так, згоден з вами, стаття подана недбало, назва дика і не правильна з точки зору нашого "збройового лоббі". Але ж "бумагомаратєлєй" ніколи не цікавить істина, якщо звісно за неї їм добряче не заплатити. А для цього нашу спільноту потрібно поширювати, а не рота затикати.

          • 05.08.2016 21:11
            #
            - 0 +

            P.P.S. Зплутав ваш пост з постом Юрія Курганова (це про фактів немає) з ним я цілком згоден. ☺

            • 05.08.2016 21:13
              #
              - 0 +

              Пан адміністратор сайту, чи є надія на те, що колись двигун сайту поміняють на більш зручний? Ну скільки вже можна користуватись таким закорузлим інтерфейсом?!

      • 05.08.2016 16:04
        #
        - 3 +

        Ще й заголовок: НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК НА ЧЕРНІГІВЩЕНІ...

        А чому заголовок не має бути таким:

        Халатність та недбалість незаконного володаря мисливської зброї призвела до загибелі 9-ти річної дівчини на Чернігівщини?

        Де тут нещасний випадок? Тут Де-Факто і Де-Юре злочин, що призвів до тяжких наслідків - вбивства за необережністю 9-ти річної дівчини......

        • 05.08.2016 17:23
          #
          - 4 +

          Абсолютно согласен с камрадом Олегом , погиб ребёнок это самое важное , не стоял бы заряженный ствол без присмотра , не случилась бы ТРАГЕДИЯ ( кто нибудь мог бы представить себя на месте родителя , утратившего таким образом дитя ) , какой нахрен несчастный случай , закономерный итог халатного отношения к хранению огнестрельного оружия , да ещё и без регистрации ( вопрос почему ) , говорящий о адекватности " владельца " ствола , однозначно преступление . О каком обсуждении возможных детских забав и развешивании лапши может идти речь , из за беспечности придурка погиб ребёнок , какие могут быть обсуждения , кроме о недопустимости подобных происшествий и отвественности за них. О чем Вы господа ?

  • 05.08.2016 20:23
    #
    - 2 +

    Фактів тут немає.
    Є лише страшилка від поліції: "Дивіться, що робиться! А вони ще хочуть "вільний продаж/легалізацію зброї".
    Чомусь поліція не пише історій мільйонів власників зброї, в яких все добре. Чомусь не пише історій як щодня гинуть діти від недогляду батьків.
    Це - антизброярська пропаганда за кошти платників податків. А що там трапилось насправді ми не знаємо, тому побережіть нерви.

    П.С. Зброї всеодно зареєстрована вона чи ні: натискаємо на курок - вона стріляє.

  • 06.08.2016 17:54
    #
    - 1 +

    да, трагедия. и от детей оружие нужно прятать

    но возможно оно не с проста стояло около кровати.
    вспомните недавний случай в Буче, когда к пенсионеру рецедивист залез в дом "попить чайку". Пенсионера от смерти спасло как раз то, что его ружье стояло около кровати.

    мы с женой пробовали на время доставать ружье из сейфа. Среднее время составило 17 секунд. Это без учета заряжания: добежать из другой комнаты до сейфа, открыть и достать. Если добавить заряжание, то наверное еще секунд 5-10.

    Повезет, если нападающие будут ждать 25-30 секунд, пока хозяин ружье приготовит.

  • 06.08.2016 20:33
    #
    - 0 +

    Журналіста Вам хорошого. А то вебадмін не тягне таке навантаження.
    Інформацію потрібно не просто публікувати (копіпастити) , а ще й грамотно подавати.

  • 08.08.2016 09:10
    #
    - 1 +

    Треш какой-то. Папа просто "молодец". Хранить оружие не в сейфе и еще заряженным, если у тебя дети - это пять!
    P.S.
    Свои стволы храню в сейфе. Старшему сыну 8 лет. Объяснил и заставил выучить четыре правила стрелка и еще сделал прививку - поехали вместе на стрельбище и дал выстрелить. Теперь к оружию как игрушке не относится увидел, что им можно сделать.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати