Питання про реєстрацію трофейної зброї

| Нелегальна зброя, Законодавство | Автор: Anton Boiko

Самозарядний карабін СимоноваСамозарядний карабін Симонова

Скажіть, будь ласка, як правильно зареєструвати СКС, котрий привезений із АТО, щоб його не вилучили?

Здати відстріляні гільзи в НДКЦ із номером, чи чекати місячника здачі зброї?

Автор: Anton Boiko1,0 Переглядів: 2112 , Відповіді: 13 - 0 +
Рішення (0)

  • 02.02.2017 19:27
    #
    - 0 +

    Будь я на вашем месте ждал бы месячника. а СКС огражаненный или боевой?

    • 03.02.2017 12:41
      #
      - 1 +

      Судя по фотке, СКС охотниче промысловый, отличается от боевого, только маленькой заклёпочкой на прицельной планке, на отметке 300м, и буквами ОП перед СКС.

      • 04.02.2017 17:15
        #
        - 0 +

        Скорее всего фотка просто из интернета.

  • 02.02.2017 19:35
    #
    - 12 +

    Якщо коротко: ніяк. Принаймні до прийняття відповідних законів.
    Якщо довго:
    «Місячник» здачі зброї триває з 1 січня по 31 грудня включно. Ця назва — лише агітація з боку МВС, мовляв здавайте швидше бо буде гірше, а насправді відповідальність за здану зброю однакова незалежно від проведення «місячників». Але у будь-якому разі цей СКС вам не зареєструють через його походження. До того ж, це буде вже не 263 стаття, а інша (номер не пам'ятаю), бо стосується не цивільної особи а військовослужбовця. Тобто послатись на відсутність закону який захищала б стаття Кодексу — не вийде. Принесете його, почнуть перевіряти походження й таке інше, стане відомо що його або вкрадено десь зі складів або він зареєстрований за кимось. Тобто походження однозначно «кримінальне».

  • 02.02.2017 20:21
    #
    - 19 +

    Просто хорошо прикопайте. А то оборот оружия в руках одного муд@к@. Завтра решит, что все нарезное надо запретить и что тогда?

    • 02.02.2017 20:32
      #
      - 26 +

      Поливайте клумбу машинним мастилом. Регулярно.

  • 03.02.2017 11:09
    #
    - 7 +

    Согласен с джентльменами по поводу "прикопать". Не надо становиться жертвой ментовского развода. А на "черный день" такая штука пригодится...

    • 03.02.2017 11:16
      #
      - 10 +

      Шановний пане, відповідь на своє запитання Ви знайдете менш чим за 1хв., давши запит "Зброя із зони АТО". І він один - "кримінальна відповідальність". Саме питання поставлено досить провокативно (в стилі слідчого), на сайті власників законно зареєстрованої зброї. Причому Ви зареєструвавшись 02.02.2017р., почали саме з такого питання, що в свою чергу наводить на певні роздуми (невже людина маючи нелегальний нарізняк, буде про це "кричати", популярність ресурсу дозволяє застосувати саме такий вислів).
      Щодо настанов "прикопай і поливай мастилом". Доволі дурна (вибачте кого образив) порада. Прикопана зброя когось захистить в потрібний момент? Чи держати на "підхваті" й ссати візиту, як бандюків так і мінтів?
      Та й "спецам" типу Москаля буде привід коментувати, що "....я б і рогатку не дозволив.."
      .
      Та вони просто аплодуватимуть таким коментарям, приводячи їх як приклад в своїх сраних шоу, що “...не на часі і тд.”. Навіщо ж давати їм привід для цього.
      Ну і порада “добрим самаритянам”, любителям прикопати зброю”, ставте після таких порад хоча в таке )))))))).
      Тоді це сприйматиметься хоча б як жарт, а там вже, хто як зрозуміє.
      Щодо рішення з Вашим СКС, його (законного), не існує на даний момент. Трофейна зброя існує тільки в зоні АТО (та й то, якщо не помиляюсь тільки в добробатах), на підконтрольній території вона, поза законом.
      До речі “органи” теж досить активно читають даний ресурс, й переживаю, щоб позначку “Рішення знайдено”, Вам не поставив якийсь “поліціонер Петренко”, якщо звичайно Ви сам не “служник Феміди”, й не розводите тут нас як кроликів.

      • 03.02.2017 11:41
        #
        - 12 +

        Толковые вещи говорите, сэр.
        Только, похоже, народ все меньше боится высказывать свое мнение (пусть даже и такое ..."спорное"). Что, в общем-то, хороший знак. Были бы у нас действительно ПРАВОохоронные органы, а не банда в одинаковой одежде, с главарем, который "пестики" дарит направо и налево, то тогда и люди бы осторожнее высказывались, - хотя бы из уважения. А так, сегодня, когда люди все больше становятся сами за себя, то и ведут себя, и высказываются в соответствии с положением вещей.
        С уважением.

        • 03.02.2017 12:39
          #
          - 6 +

          "...Только, похоже, народ все меньше боится высказывать свое мнение (пусть даже и такое ..."спорное"). Что, в общем-то, хороший знак..."
          Цілком з Вами згоден, ця влада розуміла тільки мову Сашка Білого, хай грубу й незаконну, але ж це працювало. За що й вбили.
          Беззаконня влади набагато більше й узаконене, при чому, самими ж можновладцями. Простий підрахунок підрозділів підпорядкованих МВС, покаже, що з країни вже зробили поліцейську державу. Залишилось тільки остаточно "закрутити гайки".
          Щодо "прикопу зброї", я впевнений, 99,9%, опитуваних, на дане питання відповість ствердно, а 1% збреше й зробить, як інші.
          Єдине чого не хотілось би, щоб дані коменти й "поради" виставлялись в хоплофобських рейтингах, організованих провладними ЗМІ, як неадекватність членів УАВЗ.

  • 03.02.2017 13:01
    #
    - 0 +

    Шановний Антон, якщо вам відомо що таке НДКЦ, то ви повинні знати, що туди не здають "відстріляні гільзи і номер", а приносять зброю на відстріл до ексерта разом з дозвільними документами.

  • 03.02.2017 15:42
    #
    - 2 +

    Этим же вопросом я озадачивался два года назад. Что делать, если по счастливому стечению обстоятельст обзаводишься трофейным оружием? Ни тогда, равно как и сейчас нет законных процедур легализирующих регистрацию и владение боевым трофеем. А жаль....
    - Что это у вас на клумбе ничего не растёт? Вы хоть её поливаете?
    - А как же... Регулярно, раз в два дня оружейным маслом.

  • 03.02.2017 16:36
    #
    - 1 +

    Тема виявилась цікавішою ніж здавалось. Уважно переглянув 1135-1, визначення "трофейна зброя", відсутнє. Хоча стаття 23. "Знайдена зброя", можливо частково компенсує це визначення, але ж чи влаштує це учасників АТО (власників нелегальних стволів). Між знайденою й здобутою в бою зброєю, різниці ніякої, зброя вона і в Африці зброя. Але спосіб в який вона отримана різниться кардинально, й багато хто може образитись на таке трактування, як "знайдена зброя". Так, що думаю визначення "трофейна зброя", повинно бути затверджено на законодавчому рівні (реєструвати її все одно, рано чи пізно, доведеться).


Увійдіть, щоб мати можливість відповідати