У Рівному чоловік застрелив собаку, який покусав його дитину

| Кримінал | Автор: Web admin

Кадр з відеоКадр з відео

У Рівному 15 вересня чоловік застрелив собаку. Подію зафіксувала камера спостереження й відео почало ширитись у соцмережах.

15 вересня, до поліції надійшло повідомлення 31-річної рівнянки, що невідома особа вистрілила із невідомого предмету в її собаку.

На місце події виїхали патрульні поліцейські: вони відібрали заяву та викликали ветеринара. Втім, чотирилапого врятувати не вдалося.

Слідчі Рівненського РУП за фактом жорстокого поводження із твариною розпочали досудове розслідування за попередньою правовою кваліфікацією частини 1 статті 299 КК України.

Поліцейські встановили особу, яка може бути причетна до скоєного злочину. З ним проводитимуться слідчі дії.

Сьогодні на сторінці мера Рівного Олександра Третяка опублікували відео, на якому, ніби то, собаки напали на дитину. Ролик та фото наслідків нападу надала матір дитини. Саме це і могло стати причиною агресивної поведінки чоловіка.

"До мене звернулась мама дитини і надала відео та фото моменту коли собаки нападають та кусають її дитину в одному із мікрорайонів міста. Реакція батька була миттєвою, хоча і не зовсім виправданою. Але маємо знати і зворотню сторону медалі так би мовити", - написав міський голова.

Покусана дитинаПокусана дитина

* * *

Стати членом УАВЗ

Допомогти УАВЗ

Web admin Автор: Web admin11211,1 Переглядів: 1480 , Коментарів: 21 - 4 +
1,0 1 -1 4
Коментарів (21)

  • 17.09.2022 16:49
    #
    - 10 +

    Наприклад в Італії господиня собаки заплатила би штрафу тисяч з 5 євро. От тоді мабуть може балбешка зкумекала які правила поводження з собаками . Хоча це питання в нас геть не врегульовано .

  • 17.09.2022 17:54
    #
    - 9 +

    Правильно сделал.
    Можете ставить дизлайки,я б так же сделал,за ребёнка и за кого то из семьи.

  • Собака була в наморднику та на поводку? Ні, тож хай 31-річна рівнянка іде лісом та молить бога щоб батьки дитини не подали на неї до суду.

  • полностью согласен с отцом ребенка. Как по мне, у отца ребенка было достаточно оснований застрелить собаку, если ни местные власти, ни полиция не реагировали на эту собаку. Немного знаком с кинологией. Уверен, что агрессивоное поведение этого животного проявилось за долго до трагического события с ребенком.

    Тут возникли вопросы к полиции. По какой причине полиция не отреагировала на собаку без намордника и поводка до ее нападения?

    • 19.09.2022 17:25
      #
      - 2 +

      Поліція слідкує за порядком. Безлад її не цікавить(

  • 19.09.2022 18:12
    #
    - 2 +

    Хазяйка собаки нехай скаже спасибі, що батько покусаної дитини застрелив лише собаку, а не її хазяйку в придачу. Поставте себе на місце батька тієї дитини! Що би ви робили, мужики?

    • 20.09.2022 15:19
      #
      - 1 +

      Заявити в поліцію, поговорити з власницею собаки про компенсацію, подати в суд але ж не займатись самосудом, тим більше на териорії яка йому не належить. Це привід для позбавлення людини дозволу на зброю з висновком "неадекватна поведінка". Не може людина на власний розсуд стріляти на вулиці, якщо згідно ст36 УКК
      "5. Не є перевищенням меж необхідної оборони і не має наслідком кримінальну відповідальність застосування зброї або будь-яких інших засобів чи предметів для захисту від нападу озброєної особи або нападу групи осіб, а також для відвернення протиправного насильницького вторгнення у житло чи інше приміщення, незалежно від тяжкості шкоди, яку заподіяно тому, хто посягає."
      Де тут записано про розстріл тварин як помсту за укус?

      • 20.09.2022 18:39
        #
        - 0 +

        Заявити в поліцію? Поговорити з власницею собаки про компенсацію? Подати в суд? Ви це серйозно? Стосовно наведеної статті 36 УКК - згоден, жодної згадки про ліквідацію агресивної тварини, яка вчинила напад та завдала тілесних ушкоджень дитині, немає. Там ніде не написано, що не можна вбивати тварину, яка напала на дитину. А, згідно з законодавством України, все, що не заборонено, вважається дозволеним.

        • 22.09.2022 11:45
          #
          - 0 +

          ТВАРИНИ У ЗАКОНІ: ПРО ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЖОРСТОКІСТЬ
          minjust.gov.ua
          За грати до восьми років; Кримінальна відповідальність за жорстоке поводження з тваринами, що відносяться до хребетних, у тому числі безпритульними тваринами, що вчинене умисно та призвело до каліцтва чи загибелі тварини, а також нацьковування тварин одна на одну чи інших тварин, вчинене з хуліганських чи корисливих мотивів, публічні заклики до вчинення діянь, які мають ознаки жорстокого поводження з тваринами, а також поширення матеріалів із закликами до вчинення таких дій – застосовується у виді штрафу від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешту на строк до 6 місяців або обмеженням волі на строк до 3 років.
          Ті самі дії, вчинені у присутності малолітнього чи неповнолітнього, - караються обмеженням волі на строк від 3 до 5 років або позбавленням волі на строк від 3 до 5 років.

          Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені з особливою жорстокістю або у присутності малолітнього чи неповнолітнього, або щодо двох і більше тварин, або повторно, або групою осіб, або вчинені активним способом, - караються позбавленням волі на строк від 5 до 8 років.

  • 20.09.2022 15:09
    #
    - 2 +

    Я дивуюсь всім хто бездумно виправдовує вбивство собаки, кота або іншої тварини. Це злочин, собака перед пострілом цього дебіла на нього не нападала і навіть махала приязно хвостом, це якщо на собачій мові. Для нормальних людей це те саме що вбивати п"ятирічну дитину що посміхається тобі. Собака має рівень інтелекту п"ятирічної дитини і веде себе так як навчила власниця.

    • 20.09.2022 18:46
      #
      - 0 +

      Ви, певно, заядлий собачник. Але чомусь мені здається, що якби на Вашу дитину напала зграя собак і почала кусати, Ви би не побігли писати заяву в міліцію чи випрошувати компенсацію у хазяйки собаки, а, маючи при собі зброю, вчинили б точно так же. І це добре, що дитина отримала легкі тілесні ушкодження, а могли ж загризти на смерть. Тоді клянчити у пані, яка відпускає собаку без повідка і намордника трішки більшої компенсації? Хвостиком махала, кажете? Як мило! Але поведінка тварини-хижака в зграї істотно відрізняється від поведінки однієї тварини. Я працюю хірургом уже скоро як 40 років. І бачив наслідки такого "махання хвостиком". Я залишаюсь при своїй думці.

      • 22.09.2022 09:51
        #
        - 0 +

        Есть такая поговорка "после драки кулаками не машут". Применение оружия в момент нападения было бы целиком оправдано. В данном же случае, после происшествия уместным было бы по горячим следам сообщить в полицию и добиваться адекватных действий - компенсации от хозяйки за травмы и моральный ущерб (вероятную собакобоязнь у ребёнка, как следствие нападения), обследование собаки и, при необходимости, её усыпление и т.п. Тем более, что обошлось без тяжёлых травм.
        Отец ребёнка же проявил психическую неустойчивость, учинив самосуд и расправу после событий. И будет вполне резонным как минимум лишить его права на владение оружием.

      • 22.09.2022 12:10
        #
        - 1 +

        Я не заядлий собачник, хоча діти підкинули собаку, я взагалі проти вбивства диких та домашніх тварин, я би напевно взагалі заборонив в Україні полювання. По перше вже і звірів нема , по друге ви, як хірург повинні розуміти що полювання це засіб добування їжі, ви бачили тих мисливців? Їм що їжі бракує, черева повідрощували до колін, в кожного рушниця вартістю як особняк, вони звичайні маньяки психопати схиблені на вбивствах живих створінь, і не важно бігають вони , плавають чи літають.Це клініка, і розмови у них лише про вбивства та п"янки, нічого не нагадує з останніх подій? До таких напевно належить і цей стрілець.А цей випадок це результат безвідповідальності як місцевої влади, правоохоронців, так і самих людей, тим більше сусідів. Вся відповідальність лягає на власницю собаки.Чому собака, яка має виконувати обов"язки з охорони території господарства , опинилась на вулиці де ходять люди? Той добродій мав би з рушницею завітати до власниці, а не вбивати собаку вже після інциденту. Це незнання законів і правил користування зброєю. Тому я і кажу що цього стрілка треба вже позбавити зброї і дозволу довічно, бо воно сп"яну може і по людях.

  • 20.09.2022 21:50
    #
    - 0 +

    да полно уродов. которые хотят "кого-нибудь завалить" из своего оружия. но завалить человека ссыкотно, а за собаку в нашей стране ничего не будет. тем более , сразу поднимается вой яжематерей и яжеотцов - " это же дети, а если бы вашего ребёнка" !!! из-за таких дебилов сложно будет вводить законы об оружии . давайте будем отстреливать , кого захотим, во будет правовое государство !

    • 22.09.2022 09:27
      #
      - 0 +

      Я бы посмотрел на твое лицо если бы твоего внука укусила собака. Слишком много развелось "диванных любителей собак" взял животное и отвечай за его действия. Агрессивных животных надо отстреливать они представляют опасность для общества. Мужик молодец если бы таких было больше меньше бы было бродячих собак.

      • 22.09.2022 12:22
        #
        - 1 +

        Агресивних відловлюють і після стерілізації вони перестають бути агресивними, нема гормонів що визивають агресію.
        " Мужик молодец если бы таких было больше меньше бы было бродячих собак"- ви розумієте що ваші слова вже тягнуть на покарання? Нагадати? "Кримінальна відповідальність за жорстоке поводження з тваринами, що відносяться до хребетних, у тому числі безпритульними тваринами, що вчинене умисно та призвело до каліцтва чи загибелі тварини, а також нацьковування тварин одна на одну чи інших тварин, вчинене з хуліганських чи корисливих мотивів, публічні ЗАКЛИКИ ДО ВЧИНЕННЯ ДІЯНЬ, які мають ознаки жорстокого поводження з тваринами, а також поширення матеріалів із ЗАКЛИКАМИ до вчинення таких дій – застосовується у виді штрафу від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешту на строк до 6 місяців або ОБМЕЖЕННЯ ВОЛІ НА СТРОК ДО 3 РОКІВ.
        minjust.gov.ua
        Як каже наша Конституція " не знання законів не звільняє від відповідальності".

        • 22.09.2022 20:44
          #
          - 0 +

          По перше в світі пріоретет людини, а не тварини. Якщо тварина загрожує здоров’ю, або життю людини вона повинна бути ліквідована це незаперечний факт. В цівілізованних країнах цей обов’язок бере на себе держава на превеликий жаль Україна не відноситься до цієї категорії тому згідно з конституцією України Стаття 27. Кожна людина має невід'ємне право на життя.
          Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов'язок держави - захищати життя людини.
          Кожен має право захищати своє життя і здоров'я, життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань.
          Якщо норма закону йде в протиріччя з конституцією до діє стаття конституції . Тому Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження» не може відмінити право людини право захищати своє життя і здоров'я, життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань.

          У Запоріжжі зграя безпритульних собак напала на 11-річну дитину. Репортаж
          Днепр август 2020 8 часов утра ул. 152 дивизии 3 (административное здание) женщина, проходя мимо уборщицы, которая убирала крыльцо здания, была укушена собакой за ногу (я лично оказывал помощь укушенной женщине). Собака принадлежала стае бродячих собак, которых каждый день, приходя на работу кормила эта уборщица. Когда начались разборки, уборщица сказала, что это не ее собаки и за их действия она отвечать не будет. Итог таков укушенная женщина лечилась за свой счет, а стая собак по-прежнему живет на том же месте и нападает на людей. Полиция говорит, что бродячие собаки это проблема коммунальных служб, а коммунальники говорят, что когда они приезжают на отлов собак на месте нет (ловить него).
          Днепропетровск июнь 1973 балка между поселком Крупский и Западный. Женщина, работавшая на свиноферме принадлежащей заводу Петровский шла домой с украденным мясом мимо бойни (расположенной в 300 метрах от свинофермы) была атакована стаей бродячих собак (все местные знали, что за бойней живет стая собак). Вместо того, что бы отдать этот злосчастный кусок мяса и тикать домой она стала за него бороться (хорошее мясо в СССР дефицит) в итоге искусанные руки и лицо (у женщины до 40 было обезображено лицо). Через два дня туда прибыл взвод солдат из железнодорожного полка (расквартирован в 1 км. от бойни) загнал стаю в лощину и расстрелял из автоматов. Процесс расстрела не видел нас подростков не пропустили за оцепление, а вот как солдаты закапывали трупы собак видел. Вот так решали проблему бродячих собак в СССР, и никто не возмущался. Оба факта можете при желании проверить.

          • 23.09.2022 10:49
            #
            - 0 +

            Для початку де ви бачили СРСР з людським обличчам, там так само заганяли і розстрілювали людей.
            Ваша впертість дуже дивує, я навів вам низку законів за якими діє цивілізована країна по відношенню до тварин а ви чіпляєтесь і пропагуєте "понятія" дикунської фашистської країни СРСР, та її наступника росії.
            І останнє, всі ці зграї бродячих собак це злочини, зрада, тих бездушних людей що викидають тварин на вулицю. Так що не треба переводити стрілки, люди самі винні в цьому, то нехай і карають тих людей а не собак, які не вміють брехати і зраджувати.

            • 23.09.2022 20:44
              #
              - 1 +

              Я багато років дресирував собак - охоронців (дресирують тварин тренують людей) Написав книгу про дресирування собак - охоронців (залиште свій ЕМЛ і я вам її скину в електронному вигляді). Я в темі на відміну від тих, хто просто тримає собак і виводить їх вранці на прогулянку.
              П'ятирічна дитина вже має базові поняття погане та добре. Тварини мислять категоріями боляче і приємно. Ви можете вказати дитині на людину і сказати, що вбивати людей погано і він зрозуміє, що вбивати всіх людей це погано спробуйте це сказати собаці вказавши на людину вона зрозуміє що цю людину кусати не можна інших якщо на них не вказав господар можна. Відчуваєте різницю? Собак який хоч раз безкарно напав на людину більше ніколи не зупинитися і представлятиме потенційну небезпеку для людей. Це багаторічний досвід спостереження за поведінкою собак.

  • 23.09.2022 12:09
    #
    - 0 +

    все правильно сделал. еще и хозяевам собаки надо было навешать


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати