"Свобода" пропонує озброїти всіх українців й створити народне ополчення

| Политики и оружие |
Швайка Ігор Олександрович

Народний депутат від фракції ВО "Свобода" Ігор Швайка вважає, що у квартирі кожного українця має бути зброя.

Про це він заявив в ефірі телеканалу ТВі.

"Свободівець", зокрема, обурився, що фінансування працівників Міністерства внутрішніх справ суттєво перевищує бюджет Міністерства оборони.

"Фінансування внутрішніх військ МВС, спецпідрозділу "Беркут" і виділення коштів на каральні органи є в рази більшими, ніж фінансування Міністерства оборони", – зазначив Швайка.

Він висловив бачення сучасної України.

"Із тих загонів самооборони, які є сьогодні на Майдані, треба створити нормальну армію українських ополченців, щоби в кожного з цих людей була легальна зброя, куплена за бюджетний кошт, формений одяг, щоби ці люди проходили підготовку раз на рік упродовж 2-3-4 тижнів", - наголосив нардеп. За таких умов, на переконання свободівця, в Україні буде нормальна мінімальна мобільна армія й ополчення.

"У цій ситуації жоден "Беркут" не допоможе. У кожній квартирі має бути зброя. Тоді встановлення диктатури буде неможливим", - підкреслив Швайка.

Швайка: У квартирі кожного українця повинна бути зброя

Оцените высказывание политиков и/или качество подачи материала в СМИ
Комментариев (21)

  • 28.01.2014 15:59
    #
    - 1 +

    У кожного украïнця з Майдану? У кожного українця взагалі ? Чи все ж у кожного законослухняного громадянина України ?

    Бо якось мені не зрозуміло кого саме зібрався озброїти за держ кошти пан Швайка ?

    • 28.01.2014 16:39
      #
      - -1 +

      Я так понял что тех "народных защитников" в масках, что бы они могли нас защищать от "врагов Украины".

    • 28.01.2014 18:59
      #
      - 8 +

      зробити щось типу швейцарського ополчення, я так розумію. чом би й ні?

  • 28.01.2014 16:21
    #
    - 3 +

    Я би теж пропонував дозволяти лише законослухняним громадянам - для цього має бути адекватна фільтрація.
    І ніякої корупції!!! А то ж знов почнеться... за гроші будуть купляти дозволи і посвідчення.

  • 28.01.2014 16:28
    #
    - 10 +

    либо всем желающим после прохождения службы (обучения), примерно по швейцарскому образцу, либо никому. никаких политических армий

  • 28.01.2014 16:36
    #
    - 9 +

    Звісно пан Швайка не розбирається у питаннях озброєння так добре як будь хто з постійних відвідувачів цього сайту, і звісно може наговорити дурниць.
    Тож думаю якщо йому озвучить правильний варіант із законом про зброю він його підтримає.

  • 28.01.2014 16:44
    #
    - 3 +

    Если в квартире именно КАЖДОГО украинца - тогда да, это хорошо, и очень правильно. Проблема в том, что он в стиле политика говорит абсолютно двойственные вещи - сначала про "кожного українця", а потом сужает мысль до "людей з майдану". А это уже - две большие разницы. Причём очень большие. Если мы говорим о демократии по типу Швейцарии или США - тогда право на оружие должно быть у всех. Иначе не получится. Только так. Право для всех.

  • 28.01.2014 17:22
    #
    - 3 +

    Згоден з висловлюванням пана Швайка «У кожній квартирі має бути зброя. Тоді встановлення диктатури буде неможливим». Щодо загонів самооборони ідея не погана, але виконати її складно, набагато легше проштовхнути закон про НКО для цивільного населення, ніж створити загони самооборони на державному рівні. До того ж закон про НКО практично не потребує капіталовкладень з боку держави і принесе не малий прибуток бюджету, правда при цьому суттєво обмежить свавілля чиновників, напевно з цього і приймати його не поспішають. Давайте не розпорошувати наші зусилля, а зосереджуватися на тому, що здійснимо.То що твориться на майдані не вигідно ні влади, ні опозиції. Це вигідно третій стороні, яка хоче послабити Україну. Інша справа, якщо влада не здатна контролювати ситуацію і її треба міняти. Те що до такого колапсу країну довела політика Януковича-це факт.

  • Ну аби не було так як в романі Чорна рада де були, Запорожці та чернь.
    Досвід з майдану треба використовувати. Хай люди по своїм містах селах, роз'їдуться та розповідають і створюють законний загін самооборони.
    Але зброю в кожну хату не можна. ЦЕ ФАКТ.
    Наркоманія на сході переважає, це вже плюс, не адекватні не отримають зброї.

    Друге діло чи захоче народ часом робити збори та тренування, що потрібно в любому випадку для підтримання сили.

    У нас пікетували району раду, так там було 11-14 міліціянтів. ППС у нас взагалі немає. про який захист населення можна говорити?

  • 28.01.2014 18:07
    #
    - 3 +

    С этим полностью не согласен :
    "Із тих загонів самооборони, які є сьогодні на Майдані, треба створити нормальну армію українських ополченців, щоби в кожного з цих людей була легальна зброя, куплена за бюджетний кошт, формений одяг, щоби ці люди проходили підготовку раз на рік упродовж 2-3-4 тижнів", - наголосив нардеп. За таких умов, на переконання свободівця, в Україні буде нормальна мінімальна мобільна армія й ополчення. "
    Считаю что оружие должно быть у каждого адекватного и прошедшего подготовку , гражданина Украины

  • 28.01.2014 18:12
    #
    - -1 +

    Закон об Оружии когда-то был целью Ассоциации, а сегодня Ассоциация временно прекратила работу или как там написли. Сейчас как раз момент продвинуть Закон. Почему притихли, неужели с ПР связанны и сказали помолчать? Не вооружать чернь.

    • 28.01.2014 18:38
      #
      - 3 +

      >"а сегодня Ассоциация временно прекратила работу или как там написли." - интересно, где это такое написали? А то, что Ассоциация не позволяет ни одной из сторон втянуть себя в данную ситуацию - логично и разумно.

    • 29.01.2014 01:15
      #
      - 0 +

      присоединяюсь к вопросу - а где написали про приостановку?

  • 28.01.2014 19:15
    #
    - 2 +

    Не поставлю "+", бо це чистий політичний самопіар і чергова маніпуляція на протиставленні: майдан - не майдан.
    "-" теж не поставлю, щоб не гадити в цілому здоровій ідеї.
    Щодо коментаря про роботу над Законом "Про зброю".
    Робота буде продовжена. Дуже важко писати коли в двох-трьох кварталах від твого будинку усе відбувається. І ще важче зібрати Редакційну раду в такий час. Так що їдкий комент про "сказали помолчать" не по темі.

  • 29.01.2014 01:17
    #
    - 1 +

    Оружие сейчас и так может быть "в каждом доме".
    Насчет рукопожатности членов ополчения - согласен с предыдущими ораторами.
    Или все или никто.

  • 29.01.2014 23:53
    #
    - 0 +

    Я не могу найти - в фейсбуке, по моему, видел, типа обстановка накаляется мы временно приостановим работу.

  • 30.01.2014 21:12
    #
    - 2 +

    Швайка описывает что - то вроде Национальной Гвардии США и оно нам бы не помешало. Но начать тут надо с чего - то вроде Второй поправки. Это лучшая гарантия того, что все будут иметь право. А кто хочет большего - обучения и оружия за казенный кошт - берет на себя дополнительные обязанности, вступает в такого рода ополчение.

  • 06.02.2014 13:32
    #
    - 0 +

    Згода. Фактично він каже про те, про що йдеться у Другій поправці до Конституції США.

    Та й з іншого боку - володіння зброєю не провокує агресію й насильство, навпаки. Тож, охброєне суспільство - суспільство взаємної ввічливості. Бо у відповідь на випущений свинцевий шрот може прилетіти сталевий.


Пожалуйста, залогиньтесь что бы иметь возможность комментировать