Онлайн-опитування «Право на самозахист та легальна зброя: ставлення громадян України»

| Законодавство, Легалізація КНЗ, Факти, статистика та аналітика | Автор: Alex Shulga

Онлайн-опитування «Право на самозахист та легальна зброя: ставлення громадян України» Онлайн-опитування «Право на самозахист та легальна зброя: ставлення громадян України»

Дослідницький центр “SPHERA” на замовлення Української асоціації власників зброї розпочинає онлайн-опитування з метою дізнатися ставлення українських громадян до права на самозахист та надання законодавчого статусу обігу цивільної зброї серед населення.

Респондентам буде запропоновано ряд запитань, які стосуються їхнього ставлення та інформованості щодо наявного законодавчого регулювання обігу зброї для цивільних, можливих змін у ньому та того, до чого ці кроки можуть призвести.

З огляду на суспільний резонанс, викликаний питанням надання законодавчого статусу обігу зброї, екстремального збільшення обігу нелегальної зброї та злочинів з її використанням, важливо розпочати серію досліджень, які б розкривали думки, оцінки, страхи нашого населення, пов’язані із цими проблемами.

Дане опитування і має на меті стати таким першим кроком на шляху до обґрунтованої, якісної та плідної дискусії щодо права українських громадян на самозахист у нових умовах, обігу зброї та її видів для цивільного населення.

Пройти опитування можна тут.

Автор: Alex Shulga12,1 Переглядів: 21042 , Коментарів: 84 - 65 +
1,0 1 -1 65
Коментарів (84)

  • 07.10.2015 16:51
    #
    - 33 +

    Пройшов опитування та закликаю пройти усіх небайдужих!

    • Пройшов опитування два дні тому,зараз дивлюсь вже майже 20 тисяч. Сподіваюсь, що це буде останне "китайське попередження",слідуючий крок буде з стволами на Грушевского,я теж не дуже вірю в еволюцію наших "великих кормчих" особливо тих хто дуже швидко вміє мінять "буденовки" на "махновки"...

  • 07.10.2015 17:15
    #
    - 6 +

    Також пройшов і запрошую інших, щоб показати що міфічні опитування на які ссилається "наш президент" - ФІКЦІЯ

  • 07.10.2015 17:18
    #
    - -1 +

    Сделано

  • 07.10.2015 17:18
    #
    - 4 +

    Наукова ступінь була у двічі несудимого, а у нас буває науковИЙ ступінь

  • 07.10.2015 17:19
    #
    - 0 +

    Пройшов.

  • +1

  • 07.10.2015 17:35
    #
    - 5 +

    Через какое время/количество опрошенных будет доступна статистика по ответам на вопросы?

    • 07.10.2015 17:38
      #
      - 21 +

      Це перший етап опитування. Ще будуть проводитись фокус-групи у ключових містах.

      Плануємо на 22-23 жовтня видати результат.

      • 07.10.2015 17:48
        #
        - 1 +

        Спасибо за ответ!

        22-23е - это результат после фокус-групп, или только по этому опросу?

        если что - по Харькову постараюсь помочь чем смогу.

        • 07.10.2015 17:56
          #
          - 1 +

          Це результат по опитуванню та фокус-групах.

          В Харкові теж планується.

          • 08.10.2015 11:01
            #
            - 1 +

            А в Одессе, что нибудь планируется?

          • 12.10.2015 16:58
            #
            - 0 +

            Георгий, извините за оффтоп, но не знаю куда спросить.
            Где можно купить или принять в дар 3-5 комплектов "прихильник" (значок с булавкой и наклейки) ?






















      • 07.10.2015 22:32
        #
        - 3 +

        Результат и так известен, около 70% целиком и полностью поддерживают принятие закона о самообороне граждан и права на приобретение, хранение и применение КС в случаях предусмотренных для сохранения жизни и здоровья своего, близких или иных граждан подвергшихся угрозе... .Но беда в том что заинтересованное "чиновничье племя" продолжит сопротивление, здесь на мой взгляд был бы интересен публичный акт некоего, условно "Соколова..",со всех сторон позитивного, семьянина, владельца небольшого естественно официального, мощного арсенала, в том числе и нарезного оружия, который подал бы заявление, скажем в "высший кабинет разрешительной системы Украины" с просьбой разрешить ему приобретение КС, для обеспечения самообороны...Поддержку его пожеланию, оказали бы юристы, правоведы "ассоциации", ссылаясь на его безупречность и законопослушание..... Чем будут оправдываться в этом случае, противники самообороны перед гражданами Украины?
        Может быть для усиления и обострения ситуации, цель которой разбудить совесть у президента и его "окружения", предложить президенту, премьер министру и прочим ... разделить ответственность с преступником, совершившим, скажем, некое злодеяние, на двоих, между совершившим непосредственно преступление, за собственно преступление, и с президентом , который невзирая на здравый смысл, в деле отстаивания интересов собственного народа на право самообороны, лишил гражданина Украины -жертву насилия, этого права, чем и способствовал факту совершенного преступления, задать вопрос президенту, а готов ли он нести ответственность за преступление, наряду со свершившим данное преступление???

        • 08.10.2015 13:45
          #
          - 1 +

          Скажут просто - не положено и все тут, а если вам угрожает опасность (например в связи с дачей показаний в суде), то по закону вам могут дать разрешение на гандонострел.
          Вообще, нужно достаточно ясно понимать, что президент, АП, ВР, КМ и прочие чиновничьи группировки, вовсе не друзья украинского народа, а скорее враги. Из этого и нужно исходить, иначе получается детский сад какой-то.

      • Георгію зараз нема довіри до влади в більшості людей.Потрібно щось мінять:країну ,народ складно, певно простіше змінить владу,і її ставлення до тих хто їх тимчасово уповноважуе керувати країною,це як автомобіль водіїв багато власник один од сили два,водій запив звільнили або й права на довго забрали і взяв іншого,gloss.ua

  • 07.10.2015 18:03
    #
    - 1 +

    Пройшов.

  • 07.10.2015 18:17
    #
    - 0 +

    Важливий голос кожної людини, от тоді "П-ПиЖИТИ по новому" матиме реальну СОЦІОЛОГІЮ...

  • 07.10.2015 18:24
    #
    - 0 +

    Пройшов

  • 07.10.2015 18:27
    #
    - 0 +

    Пройшов

  • 07.10.2015 18:41
    #
    - 0 +

    Надіслав персональні запрошення двомстам друзям. Ще 600 лишилось.

    Як можна взнати, скільки людей пройшли опитування?

  • 07.10.2015 18:44
    #
    - 0 +

    Дякую за надану можливість висловитись.Пройшов.

  • 07.10.2015 18:45
    #
    - 1 +

    Артемовск, Донецкой области , ИСПОЛНЕНО и еще если нужно будет исполним , сомнений в правильности задуманного НЕТ!!!

  • 07.10.2015 19:22
    #
    - 0 +

    Пройшов. Дякую організаторам опитування

  • 07.10.2015 20:00
    #
    - 0 +

    Опрос прошел.

  • Готово

  • 07.10.2015 20:54
    #
    - 0 +

    Опрос прошел. "Вода камень точит". Успехов нам!

  • 07.10.2015 21:01
    #
    - 1 +

    Також пройшов, але можлива певна необ'єктивність. Зі свого пк запустив у 4-х браузерах. Можливо, потрібна якась ідентифікація?

    • 07.10.2015 23:06
      #
      - 1 +

      Ми бачимо айпі, з якого була заповнена кожна анкета. Анкети з однакових айпі будуть видалені перед початком аналізу. В цілому масив даних буде вичищено від цього

      • 07.10.2015 23:16
        #
        - 2 +

        а как быть, если куча народа сидит с одного IP (VPN или за роутером?)

        почему спрашиваю - в моей конторе человек 40 сидит с одного адреса за роутером

      • 08.10.2015 12:08
        #
        - 5 +

        Так делать нельзя!

        Есть офисы в которых люди сидят с 1 внешнего IP.
        Например у нас в компании, вы удалите около 50 анкет.
        Более того, некоторые местные провайдеры раздают интернет по такому же принципу.
        А что делать если вся семья заполняла с 1 компьютера - муж, жена, совершеннолетние дети?

        Если убрать анкеты с одинаковыми IP адресами, выходит что тысячи людей зря заполняли.
        Самый правильный вариант было бы идентифицировать по ФИО и email, с ссылкой подтверждения на почту.

        • 08.10.2015 13:55
          #
          - 2 +

          Совершенно верно, нужна идентификация хотя бы с подтверждение по email.
          Я тоже прошел опрос, но мне кажется, что чиновники просто скажут "ничего не знаем, вы сами нарисовали эту статистику", или просто будут игнорировать ее.

  • 07.10.2015 21:25
    #
    - 0 +

    Пройшов. молодці. шкода о не можна подивитися відсотки відповідей на даний час.

  • 07.10.2015 21:26
    #
    - 0 +

    "По мнению хоплофобов, чтобы население чувствовало себя в безопасности, нужно создать больше «зон, свободных от оружия». Но они умалчивают один факт: за исключением одного случая, в США с 1950 года все случаи массовых убийств происходили именно в «зонах, свободных от оружия». Несмотря на суровое оружейное законодательство, 3 из 6 самых жестоких массовых убийств в школах произошли в Европе."
    zbroya.info

  • 07.10.2015 22:10
    #
    - 0 +

    ++

  • 07.10.2015 22:26
    #
    - 0 +

    Пройшов опитування, зберіг результат в pdf.
    На ці запитання, я ставиви інші відповіді.

    Якщо згодні та скоріше згодні, то чому? [Важко відповісти]
    Якщо згодні та скоріше згодні, то чому? [Інше]

    Як це вплине на загальний результат, чи хтось перевіряв свої відповіді? У вас все збіглось?

  • 07.10.2015 22:29
    #
    - 0 +

    +1
    станом на 22:20 07.10.2015
    "Всього записів в опитуванні : 2771"

    залучаймо знайомих, чим більше - тім краще!

    • 08.10.2015 09:27
      #
      - 1 +


      Всього записів в опитуванні : 3937

      Ще би загальну статистику подивитись, хоч і так впевнений, що більшість підтримує прийняття закону та право на самозахист.

  • 07.10.2015 22:37
    #
    - 4 +

    Дело не в том плохо, хорошо, правильный менталитет или нет, а в том, что защищать себя, свою семью и имущество, а также противодействовать узурпации власти и угрозам суверенитета это природное, естественное и истинное право человека.

  • 07.10.2015 23:04
    #
    - 0 +

    Иинтернет-опросы, к сожалению не репрезентативны. Рейтинги тех же политиков в интернете существенно отличаются от реальности. И дело не в ботах и накрутках, а в качестве аудитории

  • 07.10.2015 23:19
    #
    - 5 +

    кто составлял тест, спасибо. достаточно грамотно.

  • 08.10.2015 09:02
    #
    - 0 +

    +1

  • 08.10.2015 09:48
    #
    - 0 +

    Спасибо за ссылку. Прошёл опрос. Надеюсь такие акции всё же приведут к положительному результату и закон будет принят.

  • почему в одном из вопросов можно выбрать галочками только 3 варианта? - мне надо БОЛЬШЕ! ;)

  • 08.10.2015 10:50
    #
    - 0 +

    спасибо за возможность дать обратную связь :-)

  • 08.10.2015 11:06
    #
    - 0 +

    Пройшов та поширив у мережах.

  • 08.10.2015 11:22
    #
    - 0 +

    Пройшов та поширив.

  • Пройшов.

  • 08.10.2015 13:09
    #
    - 0 +

    Прошёл на всякий случай. Надеюсь, что это хоть что-то изменит к лучшему.

  • 08.10.2015 13:14
    #
    - 0 +

    Уже прошли опрос 5492

  • 08.10.2015 13:32
    #
    - 0 +

    Опитування пройдено. Закликаю всіх громадян України долучитися до проходження цього опитування. Репостіть по соціалкам.

  • 08.10.2015 17:27
    #
    - 0 +

    прошел опрос, а общих результатов не вижу

  • 08.10.2015 19:19
    #
    - 0 +

    прошел или не прошел - результат все равно один - не разрешат и все тут .

  • 08.10.2015 19:41
    #
    - 1 +

    Опрос прошел.
    Чем больше людей примут участие в опросе, тем лучше.
    В идеале вообще это мероприятие хорошо бы было вынести на широкое обозрение. Уверен, тогда был бы разбит миф о 80-ти процентах, которые против легализации оружия.

  • 08.10.2015 20:41
    #
    - 0 +

    когда результат опроса будет?

  • 08.10.2015 22:36
    #
    - 0 +

    внес свой вклад.

    по поводу отсеивания разных анкет с одного IP - действительно плохо.
    лучше бы обязательную регистрацию на сайте привязали к опросам (авторизовался - участвуешь).

  • 09.10.2015 10:36
    #
    - 0 +

    прошел, перепостил.

  • 09.10.2015 11:39
    #
    - 0 +

    Опрос прошёл. Перепостил.

  • 09.10.2015 12:41
    #
    - 0 +

    А результати де можна глянуть?
    Хтось в курсі?

  • 09.10.2015 16:55
    #
    - 0 +

    А чому опитування повністю анонімне? Результати будуть непрезентативні. Немає зворотнього зв`язку (ПІБ, телефон, мєйл, чи що там краще?) Кого боїмось, від кого ховаємось? Може таке ж саме опитування тільки не анонімне?

  • А когда и как можно будет ознакомиться с результатами опроса?

    Прошли с супругой, в соцсетях распространил.

  • 10.10.2015 02:51
    #
    - 0 +

    Печальные новости. Хоплофобы уже накрутили ботами на "11%" резуьтат.

  • 11.10.2015 10:17
    #
    - 0 +

    Могу оказать профессиональную помощь в организации фокус-групп в Одессе. Есть помещение, оборудование, рекрутеры и опыт проведения.

    • 11.10.2015 12:55
      #
      - 0 +

      пожалуйста в личку

  • 11.10.2015 13:04
    #
    - 0 +

    Опрос прошел. Не со всеми вопросами согласен, но в целом опрос нужный.

  • 12.10.2015 09:49
    #
    - 0 +

    Що ви відчуваєте тримаючи зброю в руках. 1) захисщеність 2) вседозволеність 3) відповідальність

    • 12.10.2015 10:43
      #
      - 0 +

      3: навіть правильно відбиватись від нападника - це відповідальність.

      1)

  • 12.10.2015 14:07
    #
    - 0 +

    Всього записів в опитуванні : 21007

  • 12.10.2015 14:52
    #
    - -2 +

    Проголосував.Моя думка така якщо буде зброя у людей на руках зменшиться кримілітет на вулицях, є дуже велике але, людей потрібно виховувати до зброї. ЦЕ МОЯ ОСОБИСТА ДУМКА!

    Я познайомився зі зброєю в 14 років і вже 9 років зі зброєю на Ви.

  • 12.10.2015 17:51
    #
    - 0 +

    Пройшов

  • 13.10.2015 09:12
    #
    - 1 +

    Всі хто написав тут "пройшов" і не поширив серез друзів/знайомих - кому потрібне ваше "пройшов"? Так ніби хвастаєтесь цим. І коментарі засмічуєте. Пройшов - напиши скількох людей ще запросив пройти і чи вони пройшли, от що дійсно важливо. А то набереться десь під 30 тисяч, як з петицією, в крайньому випадку. Правий був хтось тут - давайте посилання хоплофобам, на свою думку висловлюють! ВСІ НЕХАЙ ВИСЛОВЛЮЮТЬ!

  • 13.10.2015 12:56
    #
    - 2 +
  • 14.10.2015 14:02
    #
    - 0 +

    Це ніби головою об стінку. Вони не пробивні, а ми беззахисні.
    У них є все, гроші, влада і роблять все що хочуть, а не що треба робити.

  • 17.10.2015 11:30
    #
    - 2 +

    Коли і де можливо буде ознайомитися з результатами опитування?

  • 17.10.2015 17:31
    #
    - 0 +

    +1

  • 19.10.2015 10:26
    #
    - 1 +

    Анкету заполнил.Но думаю толку не будет даже если за КС проголосуют миллионы людей.Эти УПЫРИ что сейчас у власти ни когда не примут закон об оружии.

  • 19.10.2015 15:20
    #
    - 0 +

    www.опитування.укр

  • 24.07.2016 10:04
    #
    - 0 +

    Для чого тут старе опитування? зараз вже половина 2016 року пройшла!


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати