Результати опитування Народного депутата України Бєлькової О.В. від 20.04.15.

| |
Бєлькова Ольга Валентинівна

В заповненій анкеті Бєлькова О.В. зазначила, що вона:

- поділяє думку про те, що право на захист власного життя є невід’ємним правом кожної людини;

- вважає, що МВС та СБУ здатні та  повинні приборкати обіг нелегальної зброї в Україні;

- не погоджується з тим, що громадяни України повинні отримати законодавче право захищати власне життя, майно та життя оточуючих за допомогою вогнепальної зброї;

- не поділяє думку про те, що громадяни України повинні мати можливість захищати своє життя за допомогою короткоствольної нарізної вогнепальної зброї;

- не згодна з тим, що до Конституції України мають бути внесені зміни щодо закріпленого права громадян України на зброю;

- не визначилась щодо голосування за Закон про цивільну зброю і боєприпаси (1135-1);

- нагородною зброєю не володіє.

Детальніше:

Анкета Бєлькової О.В.Анкета Бєлькової О.В.

Анкета Бєлькової О.В.Анкета Бєлькової О.В.

Оцените высказывание политиков и/или качество подачи материала в СМИ
Просмотров: 899 , Ответы: 22
Комментариев (22)

  • 18.05.2015 13:17
    #
    - 5 +

    може вона краде?

  • 18.05.2015 13:40
    #
    - 3 +

    ..тупе стерво.

    • 18.05.2015 17:11
      #
      - 1 +

      Уважаемый - ая Мата Хари!


      Убедительная просьба в течение суток исправить имя и фамилию на настоящие, как этого требуют Правила: zbroya.info

  • "МВС та СБУ повинні" - так
    виходить, що "МВС та СБУ здатні" - ні

  • 18.05.2015 15:11
    #
    - 10 +

    Депутат не в темі. Не розуміє проблеми, причин і наслідків. Підпис не залишила. Боюсь, це віддзеркалює спосіб і якість роботи обранця.

  • 18.05.2015 16:40
    #
    - 0 +

    Глупа баба ((

  • 18.05.2015 17:21
    #
    - 3 +

    Где логика... Если она считает, что короткоствол простым людям низзя и вообще защищать и защищаться огнестрельным оружием низзя, то какие "остаточні" нормы могут повлиять на ее решение голосовать?
    Если все это убрать, вся суть законопроекта 1135-1 перестанет существовать...

    Логика в эту голову даже погостить не заходит.

  • 18.05.2015 19:54
    #
    - 3 +

    Оффца :(

  • 18.05.2015 20:20
    #
    - 0 +

    жалко коментарі закриті у неї...
    zbroya.info

  • "Ситуацией не владею, проект закона не читала, но осуждаю."
    И зачем было править анкету, это не закон ее авторства.
    Задали вопрос и именно на него хотели получить ответ, а не на тот, что она там на корректировала.

  • 18.05.2015 20:56
    #
    - 2 +

    Зберіть питання (в культурній формі), я задам їй. Культурність форми і доцільність питання буду визначати я.

    • 19.05.2015 16:40
      #
      - 0 +

      Та просто замініть некультурні форми сокирою або своїм РПК;)

    • Пожалуйста. Судя по ответам Бєлькова Ольга поторопилась заполнить анкету не доконца разобравшись в сути вопросов. Возможно она хочет исправить ситуацию? Ознакомится со статистикой, доводами сторонников оружейного сообщества, материалами размещенными на этом сайте и еще раз заполнить анкету руководствуясь логикой и анализом ситуации, а не эмоциями. Я думаю, администрация в таком случае может рассмотреть вопрос о повторном голосовании по ее анкете.
      Подходит?

      • 22.05.2015 08:42
        #
        - 1 +

        Одразу скажу - вона принципово проти зброї, тому "ознайомлення зі статистикою" не допоможе. Я за пару років знайомства так і не зміг витягти причину. Підозрюю, що вона глибоко емоційна, тому жодні фактичні дані тут не допоможуть.

        Крім того, в чому саме питання? :)

        • Принципиальная позиция это хорошо. Можно озвучить эти принципы? Это один вопрос.
          Анкета была ей направлена как народному депутату, специалисту и эксперту, в данном случае, в законотворческой деятельности. Причем тут эмоции.
          Из ее ответов можно сделать вывод, что она не достаточно разобралась в вопросе. Должен ли народный депутат принимать ответственные решения при таком недостатке информации, руководствуясь эмоциями? Это второй вопрос.
          Что мешает депутату всесторонне изучить вопрос, в том числе с точки зрения сторонников "закона 1135-1"? С помощью этого сайта, УАВЗ и своих коллег, авторов этого закона. Это вопрос три.
          Если ее сфера "електронна комерція та все електронне" ей не составит особого труда подключится к обсуждению этих вопросов непосредственно на нашем сайте. Например в комментариях с своей статье на тему "Почему я против"

          • 22.05.2015 14:04
            #
            - 0 +

            Запросив її більш докладно викласти думки проти законодавчого статусу обігу цивільної зброї в Україні. www.facebook.com

          • 22.05.2015 22:36
            #
            - 2 +

            Ну що ж, як я і думав...

            Olga Olga Andrey Khavryuchenko, дякую за можливість, але не бачу сенсу. Зважаючи на коментарі під постом із моєю відповіддю, я маю сумніви, що спільнота зацікавлена у якійсь істині окрім нав'язуванні власної думки. І да, я дуже емоційнальна! Тому зброю до рук і не беру:) бажаю Вам удачі і залишаю за собою право вирішувати чи відповідати на майбутні питання. Ваше право лобіювати свою філософію, але Ви маєте допускати, що вона не знайде підтримки.
            Подобається · Відповісти · 1 · 55 хв

            Приватно отримав підтвердження інфи про глибоко емоційне переживання пов'язане зі зброєю.

            Моя відповідь:

            22:31
            Andrey Khavryuchenko
            Ну, тоді поясню свою думку і сподіваюсь Ви передасте тим, хто думає аналогічно Вам:

            1.На посаді депутата ВРУ Ви маєте захищати і висловлювати не особисті думки і побажання, а те, що вважають виборці. Інакше це не "делегування голосу", а періодичні вибори Вищої Касти.

            2. "Остання думка у нормальної людини після читання коментарів" противників *законного* обігу зброї - те, що ці люди за НЕзаконний обіг зброї. І пишуть коментарі типу "вони всі перестріляють" і "у нас люди не доросли" люди які НЕ ХОЧУТЬ розбиратись в питанні або НЕ БАЖАЮТЬ, бо мають з того свою вигоду. Вам самостійно вирішувати до якої категорії Вас будуть відносити (як в будьякій медіа - якщо не скажете самостійно, за Вас додумають найгірше).

            3. Спроби обмежити обіг зброї дуже нагадують мені спроби КДБ обмежити доступ до копіювальних апаратів і засобів зв'язку.
            Успіхів в боротьбі з технічним прогресом побажати не можу, все одно програєте.

            Більше з цим питанням турбувати не буду.

            • Спасибо.
              Возможно наши коментарии действительно не блещут гламуром, но на то есть причины.
              Оружейное сообщество действительно заинтересовано в расширении числа соторонников, но отнють не с помощью навязывания собственных мыслей. Никто не рождается нашим сторонником, все приходят сюда разными путями, но никто насильно.
              Надеюсь эмоции скоро улягутся и Ольга, проанализировав и экспертно оценив сложившуюся ситуацию изменит свое мнение. Удачи ей в этом.

    • Тем более, по информации с ее персонального сайта отвечая на вопрос "Поясніть, чим все-таки займається депутат?" она заявляет себя как експерта, аналитика и т.д. "... Я відношусь до того класу депутатів, яких називають експертами. Моя сфера – електронна комерція та все електронне, а також загальні питання покращення умов для бізнесу. Це значить, що я працюю у робочих групах, які займаються цими питаннями, аналізую існуючі закони, іноземний досвід, потреби та реалії, вношу пропозициї. Робота з громадами вимагає віддачі..."


Пожалуйста, залогиньтесь что бы иметь возможность комментировать