З’явилося відео смертельної сутички охоронця і покупця в супермаркеті Харкова

| Самооборона, Кримінал | Автор: Web admin

З’явилося відео смертельної сутички охоронця і покупця в супермаркеті Харкова З’явилося відео смертельної сутички охоронця і покупця в супермаркеті Харкова

Вчора ми повідомляли про те, що у харківському супермаркеті охоронець застрелив відвідувача. Чоловік поранив охоронця ножем і намагався втекти, коли пролунав постріл. Подробиці у сюжеті ТСН.

Як все відбувалося – зафільмували камери спостереження супермаркету. З підсобного приміщення на парковку спочатку вибігає співробітник Державної служби охорони, потім покупець, але повертає в іншу сторону – намагається втекти. Охоронець витягає табельний пістолет та цілиться у втікача. Два постріли – той падає.

Підозрілий покупець з'явився у супермаркеті близько 21:00 години. Він зібрав, здавалося б, звичайний набір продуктів: сир, кефір, рибу, хліб, але почав їсти їх просто у торгівельному залі. На касу приніс вже недоїдки і відмовився їх оплачувати.

"Касир задав питання: оплатіть товар, будь ласка. На що він сказав, що грошей у нього не виявилося. Касир запросив співробітника охорони, він підійшов і побачив, що молодий чоловік поводиться злегка агресивно. Запропонував йому пройти до службового приміщення для врегулювання ситуації", - розповів директор торгівельного центру Володимир Лисенко.

Убивчі закупи. У харківському супермаркеті охоронець застрелив відвідувача

У службовому приміщенні охоронець та покупець були удвох близько 15 хвилин. Камер спостереження там нема, що відбувалось у кімнаті – поліція знає тільки зі слів охоронця. Той каже, що набрав "102" та намагався тримати покупця до приїзду патрульних, аж раптом той дістав ніж та кинувся на чоловіка у формі.

"Громадянин накинувся на нашого співробітника, завдав йому кілька ножових поранень в область голови, шиї і тулубу. Наш співробітник був у бронежилеті, це врятувало його", - розповів начальник управління поліції охорони Харківської області Олег Гронь.

Поранений поліцейській вибіг з приміщення на вулицю у пошуках допомоги, тим часом покупець із ножем кинувся навтьоки. Поранений охоронець відкрив вогонь і влучив у чоловіка двічі, обох з місця події швидка забрала до лікарні. Від отриманих поранень 24-річний покупець помер.

Охоронець нині з пресою не спілкується. Відомо лише, що його життю загрози немає, він під наглядом медиків. "Стан стабільний", - запевнив заступник головного лікаря з лікувальної роботи інститут невідкладної допомоги Євген Доценко.

В поліції відкрили кримінальне провадження та призначили службове розслідування. Проте вже зараз кажуть, що оскільки виникла загроза його життю, охоронець мав право застосовувати табельну зброю.

1,0 1 -1 3
Коментарів (23)

  • Я на боці охорони.

    • 07.12.2018 11:32
      #
      - 11 +

      Никто ничего не видел, но - "Проте вже зараз кажуть, що оскільки виникла загроза його життю, охоронець мав право застосовувати табельну зброю."

      Какое право имеют отводить человека в служебное помещение, без понятых и камер?! Остается еще большой вопрос кто кому угрожал....

      • 07.12.2018 11:41
        #
        - 1 +

        Взагалі-то це добровільно, хочеш йди, хочеш не йди в ту кімнату. Якщо він пішов з тим охоронцем, значить на щось надіявся, якийсь план у нього був.

        • 07.12.2018 12:59
          #
          - 2 +

          Или принудительно/угрозами затащили, ведь гораздо удобнее выполнять функции полиции в помещении без камер

      • 07.12.2018 12:56
        #
        - 4 +

        Если "виникла загроза його життю" он может еще неделю расстреливать людей, читай инструкцию мвд №283837 от 981г. до н.э. :-P

  • 07.12.2018 11:41
    #
    - 15 +

    "...оскільки виникла загроза життю, охоронец мав право..."
    А вот если бы, допустим, я застрелил в спину типа, который меня ножом пырнул? Меня бы посадили. Как же так, он же уже убегал, больше угрозы для жизни с его стороны нету....

    • 07.12.2018 13:47
      #
      - 2 +

      Скажут: "поскольку он убегал с ножом, которым пытался зарезать ДСОшника, то сто пудов угрожал безопастности наших любимых и безоружных граждан. И наш сотрудник, как полагает истинному полицейскому, сделал все, что бы остановить вооруженного преступника"

      • 07.12.2018 14:27
        #
        - 0 +

        охранник - не полицейский. у него нет прав задерживать человека или открывать огонь в случае неповиновения и/или попытки скрыться.

        • 07.12.2018 21:21
          #
          - 3 +

          Полицейский. ГСО нынче именуется «Поліція охорони».

          • 07.12.2018 21:26
            #
            - 0 +

            увидел, согласен. значит убитый сам себе злобный буратино.

  • 07.12.2018 11:47
    #
    - 3 +

    Эти охранники охеревшие мерзавцы. Завели человека в комнату, непонятно что там с ним сделали, а потом еще и пристрелили

  • 07.12.2018 12:04
    #
    - 8 +

    Что то не понял...
    У нас уже полиция супермаркеты охраняет?!
    Или это охранники супермаркетов теперь имеют огнетсрел?!

    • 07.12.2018 13:50
      #
      - 2 +

      Это был сотрудник ДСО (Державна Служба Охороны), а вызывал он СОГ (следственно-оперативную группу).
      Ибо задача ДСО это охрана и быстрое реагирование, а оформляет СОГ.

  • 07.12.2018 12:48
    #
    - 2 +

    Ага, убегающий человек, пусть он и преступник (решает только суд), представлял прямую опасность жизни гералку с кроссвордом охраннику?

    Ни в коем случае не оправдываю погибшего, но стрелять в спину убегающему - отвратительно

    • 07.12.2018 13:04
      #
      - 5 +

      Если на вас напали и ранили, то это уже причина убить напавшего, не зависимо от направления его движения.
      Это моё мнение. Человек, попытавшийся забрать чужую жизнь должен лишиться своей.
      Безнаказанность порождает вседозволенность.
      Не зря в соцопросе про полицию лидировал пункт "неотвратимость наказания преступника". Почти все хотят справедливости.

      • 07.12.2018 13:11
        #
        - 3 +

        Это уже суд Линча, если он хотел убить, то на этот случай есть замечательнейшая статья в ККУ (покушение на убийство) и "наказанием" должна заниматься полиция и все прочие.
        Палить же можно только для прекращения угрозы жизни.

        Разумеется что никто не хочет жить в обществе где можно безнаказанно махать ножом, но это не повод линчевание - не выход

        • 07.12.2018 13:13
          #
          - 1 +

          Черт, нельзя редактировать сообщение. В общем линчевать - плохо

          • 07.12.2018 15:11
            #
            - 0 +

            Согласен, линчевать плохо в правовом государстве. Но если правоохранительные органы не выполняют свои обязанности, то кроме суда Линча альтернативы нет.
            Пример - Кривой Рог: наркодилеров сдают на руки полиции а через несколько дней снова их же ловят на продаже наркоты.
            Или у нас в дачном кооперативе несколько раз ловили вора, передавали полиции, через 1-2 недели опять ловили и передавали. На 5 или 6 раз поймали, сломали обе руки и отпустили. Уже несколько лет не возвращался.

  • 07.12.2018 14:14
    #
    - 6 +

    Одразу скажу, якщо факти у репортажі були викладені вірно, тобто було дрібне правопорушення, а потім напад з ножем на людину яка його затримала, то я на боці охоронця. І не важливо у якому напрямку біг покійний і куди саме влучили йому ті кулі, принцип простий - раз напав, людина що захищалася має право на любий опір. Хіба що нападаючий лежить обличчям до землі і руки за спиною - тоді друга справа. В усіх інших випадках вважаю це був самозахист. Ну це якщо вірити тому що написано.
    Але от подив викликає поведінка охоронця, який чомусь потяг затриманого до приміщення без камер та свідків.

  • 08.12.2018 13:58
    #
    - 0 +

    а как же закон кку, стреляем в спину убегающему чудику, садимся за умышленное.
    Кто на боци охоронца, ало чудика убили за кефир и батон.
    Правду никто не скажет. Так как вся движуха была в темной комнате.
    Сразу вспоминается караван, никто не знает что произошло внутри в темной комнате. Всем рассудка и не ходите с незнакомцами никуда.

  • Неплохо кто-то так заплатил за завтрак.

  • Неплохо кто-то так заплатил за завтрак.

  • В мене виникає давно питання яке має право покупець не заплативши за товар їсти його в залі магазину якщо голодний купи і їж а тому і охорона повинна мати права як і поліція але без причини лазить по карманах і сумках це неправомірно що часто також є в наших супермаркетах


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати