Національна гвардія України і засади на яких вона має базуватись

| Законодавство, Політики та зброя, Силові структури | Автор: Василь Ватник

УкраїнськІ ЗСУкраїнськІ ЗС

Після недавніх подій в Україні, коли злочинна влада застосувала збройну силу проти власного народу. Після фактичної окупації Автономної Республіки Крим військами Російської Федерації. Як ніколи гостро постало питання про майбутнє Української держави, про майбутнє українського народу. І про те, як запобігти подібним випадкам у майбутньому.

Нібито для цієї цілі нова українська влада створює на базі Внутрішніх Військ Національну Гвардію України. Яка, можливо, вже скоро стане аналогом розформованого підрозділу спецпризначення «Беркут» через дії якого, за три місяці майдану «з’явилась» «Небесна Сотня» і кілька сотень постраждалих потрапили до лікарень.

Українському народу не потрібна Національна Гвардія, яка може стати новим каральним органом влади. Українському народу потрібна Національна Гвардія на зразок Національної Гвардії США, або Швейцарії. Яка буде гарантом недоторканності суверенітету і незалежності України.

На яких засадах має базуватись діяльність національної гвардії та її членів.

  • Національна Гвардія України, в мирний час, має бути неполітичною організацією озброєних загонів народної самооборони. Національна Гвардія України має бути озброєним резервом Збройних Сил України на випадок війни. У випадку стихійного лиха чи надзвичайного стану, загони Національної Гвардії мають надавати всебічну допомогу Міністерству Надзвичайних ситуацій та Міністерству Внутрішніх Справ.
  • Членом національної гвардії може стати будь-який не судимий, психічно здоровий громадянин України, який служив у збройних силах або в правоохоронних органах і який не належить до будь-якої політичної партії та не є її активістом. Граничним віком служби в Національній Гвардії має бути вік в 65 років для чоловіків, та 55 для жінок.
  • Бійці національної гвардії мають отримати право на придбання, володіння, носіння та використання для захисту правопорядку, нарізну автоматичну стрілецьку зброю, при умові встановлення її на облік в МВС. Кожен боєць Національної Гвардії має сам забезпечувати себе зброєю та боєприпасами. У військовий час бійців національної гвардії має забезпечувати Українська держава. Кожен військовослужбовець або співробітник правоохоронних органів, який звільняється зі служби, має право, для служби в Національній Гвардії, отримати від держави особисту зброю, при умові відшкодування державі половинної вартості зброї. При досягненні граничного, для служби в Національної Гвардії, віку, боєць має здати нарізну армійську автоматичну зброю державі. Та отримати за неї грошове відшкодування. Подібна система дозволить виключити із вбогого бюджету України витрати на утримання армії в мирний час.
  • Члени національної гвардії мають проводити свою участь у Гвардії без відриву від мирного життя.
  • Обов’язками членів національної гвардії має бути допомога органам влади у випадку стихійного лиха чи надзвичайного стану, та щорічне проходження військових зборів. На військові збори кожен боєць національної гвардії має прибути із особистою зброєю яка є в його володінні. Раз на п’ять років кожен член Національної Гвардії має проходити медогляд, за рахунок держави, для підтвердження своєї придатності для служби в Національної Гвардії України.

Якщо Україна хоче залишатись нейтральною і позаблоковою державою то гарантом її безпеки і безпеки українського народу мають бути не іноземні «гаранти». Один з яких, до речі, зрадив Українську державу і фактично анексував Крим. А гарантом безпеки своєї держави має бути український народ. Озброєний український народ.

У випадку війни Національна Гвардія дозволить швидко мобілізувати значну частину населення України. Національна Гвардія буде представником українського народу у владі. І політичною силою з якою змушені будуть рахуватись загарбники, типу Януковича. Крім того формування подібної структури покаже лояльність Української влади до народу України. Від дій нашої держави зараз, залежить її майбутнє у Європі. Чи стане Україна другою Швейцарією, зразковим примірником захищеності і безпеки, чи буде бідним родичем на кшталт Югославії або Сербії. І це залежить тільки від нас.

0,846153846154 1 -1 13
Коментарів (33)

  • Я категорично проти ось цього "який служив у збройних силах або в правоохоронних органах" . Мати право вступити до лав національної гвардії повинні всі громадяни які психічно здорові / не засуджені .

    • 14.03.2014 10:15
      #
      - 2 +

      Люто, бешено плюсую!!! Тоже сразу резануло это кастовое ограничение. Известно, к чему это приводит. Пускай на офицерских позициях будут "те, кто служил". Но зачем это рядовым?!

  • 13.03.2014 12:52
    #
    - 0 +

    Будь-ласка, розясніть, яка "Національна гвардія" буде насправді зараз після проголосування у ВР?

    • 13.03.2014 13:05
      #
      - 4 +

      "Мусора на БТР-ах" (C) Facebook

    • 17.03.2014 14:45
      #
      - 0 +

      Мне кажется, что создание Национальной гвардии - это успешная попытка легализации незаконных бандитских вооруженных формирований.

      • 17.03.2014 14:46
        #
        - 0 +

        Якщо Ви вважаєте внутрішні війська "незаконними бандитськими формуваннями", то я з Вами згоден. Мусора на БТР-ах

        • 17.03.2014 14:59
          #
          - -1 +

          Что касается ВВ - то тут я с Вами частично согласен. Особенно когда их командующим назначили известного в Харькове Стёпу Полторака. Под назаконными я подразумевал "Правый сектор", "Самооборону майдана", ВО "Свобода" и проч.

  • 13.03.2014 13:02
    #
    - 8 +

    мне вот интересно
    у нас 300 тыщ ментов
    50 тыщ вв
    170 тыщ армии
    ну и сбу, пограничники, прокуратура и т.п.
    ВСЕ ФУНКЦИИ по принятому закону есть у вышеперечисленных структур
    ЗАЧЕМ УКРАИНЕ ЕЩЕ 60 ТЫЩ Х*Й ПОЙМИ КОГО ?!
    за чей счет это подразделение будет содержаться ?
    или турчинов себе свою карманную армию создает ?
    непонятно..........

    • 13.03.2014 20:24
      #
      - 1 +

      Понятно - понятно. Никакого смысла кроме "карманной армии" национальная гвардия в такой трактовке не несет. Топаем строем к новому витку старой диктатуры?

      • 13.03.2014 20:44
        #
        - 1 +

        не, ну оно понятно, что понятно......
        дело в другом
        до такого предыдущая власть не дошла за 4 года, а эта за 2 недели
        что дальше ?
        есть нехорошее предчувствие......
        дай Бог, что бы я ошибся...

  • 13.03.2014 13:36
    #
    - 0 +

    Это что, проект раздачи огнестрельного оружия с довеском обязательств?

    • 13.03.2014 13:38
      #
      - 0 +

      а текста закона нет

      • 13.03.2014 13:40
        #
        - 0 +

        вчера на сайте ВР появился "Проект Закону про Національну гвардію України" w1.c1.rada.gov.ua

        но некоторые пункты не соотвествуют

        • 13.03.2014 13:47
          #
          - 4 +

          прочитал Вашу ссылку
          почти все функции как у ментов
          ВОПРОС : нам надо ЕЩЕ 60000 ментов ?

    • 13.03.2014 13:38
      #
      - 0 +

      а текста закона нет

  • 13.03.2014 16:41
    #
    - 0 +

    Часу на створення повноцінної національної гвардії немає. Терміново треба приймати закон про НКО, і масово ввозити його в Україну. Нинішні власники зброї зможуть його придбати за пред'явлення дозволу на вже наявну зброю. Інші оплачують зброю магазині, і через тиждень отримують зброю, або відмову. Нехай сама міліція перевіряє майбутніх власників - це їх обов'язок, пора відірвати дупи від стільця. Хто не встигне це зробити, гнати в шию з органів, нехай ідуть вулиці вбирати. Країна в небезпеці, і часу на розкачку немає.

    • 13.03.2014 16:54
      #
      - 0 +

      Прийняття цього закону ще треба обіграти гарно з сьогоднішньою ситуацією. Щось на зразок - вот ми даєм можливість "пригніченим" росіянам самим себе захистити. Не можна дати поводу для "захисту" російськомовного населення нашому "братові". Бо інакше, нажаль, це може стати причиною до ескалації конфлікту - як з мовним законом.
      П.С. Я безумовно за прийняття такого закону, причому не тільки за кно а й взагалі любої зброї - хоч танк собі купляй, якщо відповідну підготовку та комісію пройшов.

    • 13.03.2014 16:54
      #
      - 1 +

      Прийняття цього закону ще треба обіграти гарно з сьогоднішньою ситуацією. Щось на зразок - вот ми даєм можливість "пригніченим" росіянам самим себе захистити. Не можна дати поводу для "захисту" російськомовного населення нашому "братові". Бо інакше, нажаль, це може стати причиною до ескалації конфлікту - як з мовним законом.
      П.С. Я безумовно за прийняття такого закону, причому не тільки за кно а й взагалі любої зброї - хоч танк собі купляй, якщо відповідну підготовку та комісію пройшов.

    • 13.03.2014 16:54
      #
      - 0 +

      Прийняття цього закону ще треба обіграти гарно з сьогоднішньою ситуацією. Щось на зразок - вот ми даєм можливість "пригніченим" росіянам самим себе захистити. Не можна дати поводу для "захисту" російськомовного населення нашому "братові". Бо інакше, нажаль, це може стати причиною до ескалації конфлікту - як з мовним законом.
      П.С. Я безумовно за прийняття такого закону, причому не тільки за кно а й взагалі любої зброї - хоч танк собі купляй, якщо відповідну підготовку та комісію пройшов.

    • 13.03.2014 17:02
      #
      - 0 +

      Связывать закон о КНО с военной агрессией не совсем корректно. КНО в этом плане никак не поможет. В этой связи стране нужны скорее ПЗРК, ПТРК, танки и авиация. КНО с нацгвардией никак не связано. А если и связано, то только тем, что нацгвардия должна обоснованно бояться выступать против своего народа. Но, опять же, одним КНО тут не обойдешься.

    • 14.03.2014 10:32
      #
      - 0 +

      +100

    • 14.03.2014 10:33
      #
      - 0 +

      Цілком згоден.

  • 13.03.2014 16:47
    #
    - 2 +

    Зачем изобретать велосипед? Почему не взять в пример Швейцарию? Зделать народное ополчение по образу и подобию их армии и проблем не будет, или вообще всю армию реформировать и привести к Швейарскому образцу. Тогда и бегать от военкоматов никто не будет и боеготовность на уровне. А так, блин, получаеться:
    Больше милиции, больше милиции, еще больше милиции!

  • Я також за приклад від Швейцарії.
    От вже є рахунки на які народ скидає баблос нашим воякам.
    В чому питання?
    Зараз мало людей захоче допомогти?
    Я думаю найдуться люди які будуть брати на себе постачання та прибирання і інші ХОЗ роботи.
    Це знову ж робочі місця.
    Проблема якомусь місту взяти шефство над ВЧ?
    Чи це суперечить законам України? Чи комусь просто жаба давить що гроші на пряму будуть проходити у ВЧ без деребана по дорозі.

    Нахер міліцію, вони жопи відрощують і думаю що балістична маса спасе їх від 9мм.
    Чи нас спасуть ВВ коли будуть мародерства та провокації в тилу?
    От як би прийняли закон про розформування 70% ВВ, а на місці їхніх ВЧ зробити місце збору та тренувань НГ, о це друге діло.
    Який толк від мента чи ВВ які тримали тільки кийок в руках.

    • 14.03.2014 15:24
      #
      - 0 +

      Треба не шефство над ВЧ брати (а куди тоди ідуть награбовані з нас податки?), а формувати адекватну низову структуру самооборони: визначити стратегічну роль, яку вона має грати (партизансько-диверсійна у війні, допоміжна до громадського порядку в мир?), описати тактику, знайти інструкторів та вчитись

  • 13.03.2014 17:28
    #
    - 0 +

    першій пункт - згоден

    другий - будь яка людина має право бути нацгвардейцем! Незалежно від політичних уподобаннь і служби в армії. Нацгвардія - на подхвате у Армії, МВС, МЧС - вона швидко локально мобілізуется!

    Трете - держава має забезпечити НацГвардейца зброею і набоямі, також организувати сбори і навчання!

    Четверте - згоден

  • 13.03.2014 17:45
    #
    - 4 +

    тоисть теперь в случае чего против народа будут выступать ВВ, менты + гвардия, и принятия этого закона никак не выводит из жопы украинскую армию.... для чего, зачем я хз.

  • 13.03.2014 18:18
    #
    - 4 +

    не, не пойдет... на счет служивых в структурах и армии - как критерий для нацгвардейца - не, не комильфо... я не вструктурах не был и не служил. почему я не могу быть нацгвардейцем? среди моих знакомых много не служивых, даже тех, кто хотел - не брали в армию по разным причинам (ну ладно - на меня у них не нашлось формы подходящего размера - округлый я, и в люк танка не пролезу)))) - но не брали и спортсменов... которые хотели идти служить)...

    кроме того, делать НГ на базе ВВ - это жоппа жоппная и профанация. НГ должна быть на манер Швейцарский... или Вы хотите сказать, что у нас в стране не достаточно стрелкового оружия и БП для обеспечения нацгвардии (ополчения)? я думаю несколько стратегических складов - которые не разворовали и не сожгли - вполне могут обеспечить первую потребность в обеспечении нацгвардии вооружением.

    кроме того, такое событие положительно скажется на загрузке мощностей патронных заводов, обновятся запасы БП, старье сожжется на полигонах....

  • 14.03.2014 16:48
    #
    - 2 +

    В нашей стране нужно строить другую систему обороны, чем она была до агрессии россии. Все надежды на будапештские договоры, и прочую бумажную лабуду - полная чушь. По реакции "гарантов" этого договора, мы ясно увидели, какова их цена, а именно - ноль. Надеяться на бумажки, и на защиту других стран - это верное самоубийство для страны.
    Я думаю, что для нашей страны единственный способ полноценной системы защиты от внешней агрессии - это швейцарский вариант организации армии, при которой существует многочисленное количество резервистов, готовых практически мгновенно начать защиту своей страны. Но если строить такую швейцарскую систему, то нужно возвращаться к всеобщему призыву в Вооруженные Силы Украины. Только получив полноценную подготовку по своей военной специальности, человек сможет стать полноценным солдатом, и потом - резервистом, который будет хранить дома оружие, патроны, и военную форму. То есть, гражданин должен получить качественные военные умения и навыки, которые потом развиваются и поддерживаются на ежегодных военных учениях и сборах. Такие высокие умения и навыки можно получить, только пройдя полноценную службу в армии. А тогда уже и становиться резервистом. Без службы в армии система резервистов эффективной не будет. При этом, обязательно надо взять одно из главных правил в швейцарской армии - солдат должен быть солдатом, а не грузчиком, красильщиком, или строителем генеральских дач. Нужно жестко, на законодательном уровне, избавить содата от практически всех хозяйственно-бытовых обязанностей, вместо этого сосредоточив максимальные усилия на боевой, огневой и тактической подготовке. Никакого подметания, покраски, чистки туалетов, даже уборки комнат. Тогда за год и пару месяцев мы получим эффективного военного специалиста, настоящего защитника страны и народа.

    • 1 рік то багато для підготовки в даний час.
      2-3 місяці достатньо для вивчення мат частини та тактики для рядового.
      Друге діло спецтехніка.
      Ну не вийде нам воювати по типу першої та другої війни.
      Це всім зрозуміло. Колонна техніки та ручні фортифікації зносяться на ура. Одним залом або ракетою. Бойовий дух у нас добрий але, технічно ми відстаємо. Так що партизанщина у більшості випадків.

    • 14.03.2014 17:19
      #
      - 0 +

      > Без службы в армии система резервистов эффективной не будет.

      Тобто мене Ви одразу не пускаєте ні воювати, ні в резерв? У мене "нестройова у військовий час"

      • Підтримую, є люди які за станом здоров'я не можуть. Але військову підготовку знають краще, та й вогнева у них підготовка на рівні.

        Неділю тому нашу самооборону возили на полігон біля міста Новоград, Житомирська обл. я стріляв з АК-74, не повний магазин на жаль. 12 куль, 100 м ростова 3 кулі поклав, 200 м 5 мазило, 300 м грудна кулеметний розрахунок поклав.
        Останній раз до того стріляв в Сапсан на Чайці минулого року в серпні.
        Я не супер пупер але хоч знаю що куди.

        Знайомий є у нього травма хребта. Я йому нагадав коли він заїкнувся про військкомат. Так він мене послав. Ну так ми з ним 4 роки в страйкболі відбігали. По 2 діб, були і рейди по 50 км він навіть стрибав в одному з них з парашуту, перепливали річку в Українці )) в 5 ранку.
        Так що його також не можна?
        Вибачте за багато буков ).

  • 15.03.2014 23:17
    #
    - 1 +

    Категорично проти "Членом національної гвардії може стати..........................................................................................., який служив у збройних силах або в правоохоронних органах..." Я, наприклад, "нестройова у військовий час",а в 2006 взагалі знятий з військового обліку. Як громадянин України у випадку війни буду теж призваний на військову службу. Тому теж повинен мати право вступу до нац. гвардії при проходженні необхідних курсів чи підготовки.
    Чи наша Держава за прикладом Сталіна, Жукова та ін. буде просто таких як я відправляти вбій як "гарматне м`ясо" без належної підготовки поводженя зі зброєю???


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати