Міноборони України закупить 500 штурмових гвинтівок Форт-221 і Форт-224

| Силові структури, Військова зброя та техніка | Автор: Web admin
По-русски

Міноборони України закупить 500 штурмових гвинтівок Форт-221 і Форт-224Міноборони України закупить 500 штурмових гвинтівок Форт-221 і Форт-224

Міністерство оборони України до кінця року закупить 500 штурмових гвинтівок Форт-221 і Форт-224 для бійців спецпідрозділів.

Про це повідомив начальник центрального ракетно-артилерійського управління Збройних сил України полковник Віталій Отаманюк.

"Цю зброю можна заряджати як з правого, так і з лівого боку - це важливо для правшів і лівшів. Регулюється викид патронів на правильну сторону, можна спокійно в польових умовах замінити ствол, калібр гвинтівки Форт-224 - 5,45 на 39 мм, це звичайний калібр, який нам дістався ще з Радянського Союзу, але можна поставити калібр 9-миліметровий або 7,62 на 51, це НАТОвський калібр. Якщо я виїхав виконувати функції десь за межі України, наприклад, за програмою НАТО, по лінії ООН, то не треба з собою везти ешелони боєприпасів, я їх зможу отримати там, бо стовбур у мене йде НАТОвського калібру. Це наша перспектива", - сказав Отаманюк.

За його словами, ці гвинтівки вже приймаються на озброєння, залишилося кілька днів на оформлення, і вони офіційно надійдуть на озброєння ЗСУ. "Перше наше замовлення до кінця року - близько 500 одиниць. Ця зброя буде поставлятися в першу чергу для підрозділів сил спеціальних операцій, а в подальшому - високомобільним десантним військам і розвідпідрозділи механізованих частин", - зазначив він.

Крім того, в майбутньому на озброєння армії будуть прийняті два пістолети - Форт-17 і Форт-14ТПН.

Також Міноборони почало переобладнання автоматів АКС. "Тут йде ергономічна рукоятка, розкладний приклад, встановлений коліматор, - тобто, ми вже не користуємося механічним прицілом, через який треба закривати одне око", - зазначив він, додавши, що в поточному році Міноборони планує переобладнати близько 2 тисяч автоматів для зони АТО. Перші 120 поліпшених автоматів вже направлені в Донбас.

Форт - казенне науково-виробниче об'єднання МВС України. Знаходиться у Вінниці, очолює підприємство генерал-майор міліції Віктор Писаренко.

Коментарів (40)

  • 05.10.2014 12:51
    #
    - 1 +

    Зразу видно що людина фахівець ! От таких би нам спеціалістів всюди !
    Виявляється ФОРТ зробив те чого ще не зробили самі IWI - карабін Тавор під 7.62х51 !!! О це так сенсація ! А ще мені цікаво як жеж у польових умовах карабін з 5.45х39 стає гвинтівкою в калібрі .308 лише заміною ствола ??? :)))
    Як магазин .308 увійде в прийомник 5.56/5.45 ? Як затворна группа 5.45 зможе досилати патрон 7.62х51 в "стовбур" ???
    Нанотехнології йопт!
    А ще цікаво дізнатись ціну тендера ? Це ж має бути публічна інформація ? За це платитимуть платники податків ...

  • 05.10.2014 12:50
    #
    - 9 +

    Зразу видно що людина фахівець ! От таких би нам спеціалістів всюди !
    Виявляється ФОРТ зробив те чого ще не зробили самі IWI - карабін Тавор під 7.62х51 !!! О це так сенсація ! А ще мені цікаво як жеж у польових умовах карабін з 5.45х39 стає гвинтівкою в калібрі .308 лише заміною ствола ??? :)))
    Як магазин .308 увійде в прийомник 5.56/5.45 ? Як затворна группа 5.45 зможе досилати патрон 7.62х51 в "стовбур" ???
    Нанотехнології йопт!
    А ще цікаво дізнатись ціну тендера ? Це ж має бути публічна інформація ? За це платитимуть платники податків ...

    • 06.10.2014 12:47
      #
      - 0 +

      Та мабуть всюди такі спеціалісти вже є. Якщо це все мінять в польових умовах, то боєць повинен крувчучку з цим конструктором тягати.
      Який же внас такий контингент по лінії НАТО чи ООН, щоб розробляти таке чудо-юдо?

    • Стаття має купу помилок.
      Цікаво, це полковник нахомутав, чи журналіст?

      www.fort.vn.ua
      www.fort.vn.ua

  • 05.10.2014 12:52
    #
    - 0 +

    Сорі за дубль, щось глючить кнопка "додати" сьогодні.

  • 05.10.2014 15:12
    #
    - 0 +

    Вероятно, речь идет о замене ствола в том же калибре: " можно спокойно в полевых условиях заменить ствол".
    Но также возможна смена калибра при производстве, либо в заводских условиях, хотя тут формулировка менее удачна.

    • 05.10.2014 15:32
      #
      - 2 +

      Смена калибра возможна и в полевых условиях, но для этого нужно заменить как минимум ствол, приемник магазина (или адаптер - переходник) и затворную группу.
      К тому же патрон НАТО уже лет как 30 не 7.62х51 (он остался для пулеметов и DMR винтовок) , а 5.56 НАТО (на сегодня это его бельгийский вариант SS109 ЕМНИП).

        • 06.10.2014 12:17
          #
          - 0 +

          Что сказать то хотели ?

        • 06.10.2014 12:17
          #
          - 0 +

          Что сказать то хотели ?

          • 06.10.2014 14:22
            #
            - -1 +

            "...К тому же патрон НАТО уже лет как 30 не 7.62х51 (он остался для пулеметов и DMR винтовок) , а 5.56 НАТО..."
            - не корректная фраза. В официальной номенклатуре НАТО есть как 5.56 NATO, так и 7.62 NATO. Оба патрона используются до сих пор. Короче - оба они патроны НАТО.
            А если уж продолжить придираться к словам полковника, то на сайте Форта я не увидел Тавора (в статье речь о Форт-221 и 224) под 7.62 NATO.
            Под этот патрон у них Галиль, Галац и Негев.

            • 06.10.2014 23:24
              #
              - 1 +

              """калибр винтовки Форт-224 - 5,45 на 39 мм, это обычный калибр, который нам достался еще из Советского Союза, но можно поставить калибр 9-миллимитровый или 7,62 на 51"""

              Как на ФОРТ-224 (По факту можете назвать его хоть "Слава Украине" он от этого не перестанет быть Тавором , а именно Микро Тавором Х95) можно поставить 9х19 и 7.62х51 заменой ствола ???

              И еще раз ... калибр НАТО для штурмовых винтовок армий НАТО - 5.56х45. Для того чтоб боец ВСУ мог выполнять задачи по линии ООН и НАТО - просто дайте ему гребаный оригинал этого автомата.

              • 07.10.2014 08:58
                #
                - -1 +

                Тавор под 7.62х51, пока что, не выпускается даже самим IWI www.israel-weapon.com{FF7A51A4-4AF9-410D-A2B0-860E9D4F6D2F}. Так что, вопрос о замене ствола под этот патрон не стоит вообще.
                In March 2013, it was reported that IWI WOULD BE making an X95 Tavor chambered in 7.62 NATO. The American experience in Iraq and Afghanistan and Israeli experience in Lebanon prompted the need for moving to a caliber with greater lethality and range.

                • 07.10.2014 10:29
                  #
                  - 1 +

                  Ну ? А я разве не это написал 10 строками выше ???

  • 05.10.2014 17:03
    #
    - 3 +

    Мда... израильские оригинальные было бы дешевле закупить...

    • 06.10.2014 09:49
      #
      - 1 +

      "Дешевле" не всегда "лучше".
      Я понимаю что страна сейчас не в том состоянии чтобы жировать. Но давая работу своим предприятиям мы платим зарплату своим гражданам, развиваем технологии на внутреннем рынке и тут же получаем часть этих денег назад в виде налогов.

      • 06.10.2014 10:01
        #
        - 2 +

        Вашими бы устами... Только все мы прекрасно понимаем разницу в качестве от Форта и от IWI. И именно в данном конкретном случае и выходит что не только дешевле, но и лучше. Я уж молчу про заоблачные цены на фортовские Таворы, и их сравнение с ценами на Израильские.

        Зарплата гражданам? Не смешите... Нет, те, кто с этого гребут реальные деньги - тоже граждане, не вопрос, так что вы в принципе верно сказали. Только хочется еще рассмотреть зарплаты граждан, стоящих за станками....

        Получаем эти деньги назад в виде налогов? Я рад, что у вас, наверное, есть такая возможность. Я никаких денег "назад" за эти налоги не получаю. И даже не получаю и не вижу того в стране, на что эти налоги должны идти...

        • 06.10.2014 11:14
          #
          - 0 +

          Денис, вы путаете интерес вас лично и интерес государства. Государство всегда должно действовать с позиций здравого цинизма и делать то что выгоднее, даже если кому-то лично это "не нравится".

          Я в ваших аргументах вижу лишь расхожие штампы и эмоции:
          1. Да израильские дешевле.Но не намного. Армии Израиля каждый Тавор обходится более 1000 долларов при том что там массовое производство, а не мелкосерийное и за лицензии платить никому не нужно. Но. Форт под это дело получает станки, технологии и обученных специалистов, что позволит развивать оружейное производство в стране.
          2. У вас есть подозрения что в цене сидит откат? Может быть и сидит. Но это не означает что нужно отказаться от всего, сесть и ничего не делать. Это означает что нужно бороться с коррупцией. Плохой результат лучше чем никакого результата.
          3. У вас есть основания полагать что Форт вообще не платит своим сотрудникам зарплату? Я в этом сильно сомневаюсь. Выплаченная зарплата гражданам Украины остается в стране и тратится на внутреннем рынке. Оплаченный заказ израильскому предприятию приведет к тому, что эти деньги уйдут в экономику другой страны.
          4. Для вас это возможно окажется неприятным сюрпризом, но вы лично и не должны получать налоги. Вы как-то определитесь в чем ваши претензии, а то мы зашли уже в область того, что сделка плохая потому что вы лично от нее ничего не получили.
          Разворовываются бюджеты? Возможно. Ну так опять же - давайте по вашей логике ничего не будем делать. Вообще ничего.


          Лично я в этой новости вижу, что вопрос сдвинулся с "мертвой" точки и что армия получит современное новое стрелковое оружие, которое национальный производитель был готов делать много лет тому назад. И начнет заменять этим новым оружием Калаши производства 70-80х годов.

          • 06.10.2014 11:23
            #
            - 2 +

            Эмоций много, даже спорить не стану, это так. Что же касается штампов - отвечу по пунктам:

            1. Ненамного дешевле? Насколько мне известно - привезенный из Израиля Тавор в США стоит порядку 2 тыс долл. С наценками, пошлинами и т.д. У нас же гражданский Форт стоит от 3-х и выше, насколько мне известно. Если это "ненамного" - я явно чего-то не понимаю в этой жизни.

            2. Я не думаю что там сидит откат. Я думаю что там сидит классический жлоб. Ну и, возможно, откат.

            3. У меня есть основания знать уровень жизни среднестатистического рабочего, у меня есть основания верить в то что человек собравший не один десяток фортов лично не может себе позволить его приобрести.

            4. Для вас это может окажется сюрпризом, но любой гражданин в стране, от учителя до зека должен получать налоги - только не в денежном эквиваленте, а в том, на что эти налоги официально "идут". А не бесплатная медицина за свой счет, бесплатное образование за свой счет, а теперь еще и война за свой счет.

            И не нужно перекручивать - в моей логике нет и намека на "ничего не делать". И если я не озвучиваю свои мысли по поводу "что делать" из этого нельзя делать вывод что я советую ничего не делать.

            Лично я в этой новости вижу очередной "опус" от властей "как мы аццки работаем над покращенням".

            • 06.10.2014 12:01
              #
              - 0 +

              Любой вопрос нужно решать в конструктивном ключе, а не с обвинениями и рассусоливаниями, начиная от времени когда вымирали динозавры. Когда старушки собрались попи*деть на лавочке поплевывая семечками можно и бесплатную медицину вспомнить и образование, и соседских "наркоманов и проституток" обсудить. Но если идет серьезная работа, то вопросы разворовывания бюджета привязывать к закупке небольшой партии стрелкового оружия... это даже не смешно - каждый должен заниматься своим делом в рамках своих полномочий и компетенции.

              Если конкретно, то варианта было три:
              - Ничего не делать и ничего не покупать. Пусть армия стреляет из АК-74. Стране свое производство оружия не нужно
              - Купить оружие за рубежом. Пусть все деньги осядут в чужой стране. Стране своё производство оружия не нужно.
              - Купить оружие у местного производителя. Производитель получит технологии, а деньги останутся в экономике страны.

              • 06.10.2014 12:29
                #
                - 2 +

                Производитель не получит технологию - на Форте идет крупноузловая сборка и не очень качественная к тому же.

                Ну и распил бабла, конечно же (почитайте журналистские расследования по Форту).

                Глок-17 блин дешевле стоит чем Форт-17, о чем еще говорить?

          • 06.10.2014 12:24
            #
            - 2 +

            Александр, мне кажется ва той ситаации в стране, которая есть сейчас - нужно покупать то, что дешевле и качественнее - а именно Израильский оригинал.

            Или вообще объявить тендер с участием мировых производителей, как это делают цивилизованные страны для своей армии.

            У нас же тендер если и был - то это был междусобойчик. Это во-первых.

            Во-вторых - на Форте идет крупноузловая сборка из привезенных деталей и судя по выставочным образцам - довольно криво.

            Вопрос - за что переплачивать?

          • Шановні побратими я теж не розумію формування цін в нашій країні і це при тому що робота пов"язана з торгівлею ,виробники закладують любу дельту особливо там де нема конкурентної боротьби,більше того погоджуюсь, що податки призначені для нас ,а не якихся "царьків".Для прикладу візмемо Францію при середніх податках в 300 евро громадяни отримують починаючи з визначення діагнозу до отримання ліків в аптеці цілком безкоштовно,держава перераховуе кошти і лікарям і фармацевтам після подачи звітності про виконану роботу або відпущені препарати.А чи не ганебно те що більшість державних "вишів" в Чехії або Польші безкоштовні ,і навіть для Українських студентів вони біш доступні чим на Батьківщині звичайно потім ми втрачаем ціх людей мало хто повертаеться після 5-6 років хиття в "загниваючій гейропі"......

      • 06.10.2014 13:03
        #
        - 0 +

        Цікаво було б уточнить: як довго вони планують давати роботу своїм підприємствам, на який ще термін запланована війна? Зрозуміло що до кінця року, як мінімум.
        Поки там міністерство оборони розказує, що вони планують і як все гарно, краще б просто мовчки робили і все.

  • 05.10.2014 20:08
    #
    - 0 +

    Подскажите пожалуйста практикуется в обще такое, что бы со своим оружием пересекать границу для проведения операций в другой стране? Действительно ли оперативник какой бы там ни было службы едет со своим набором?

    • 06.10.2014 09:50
      #
      - 1 +

      Нет конечно, миротворцев и военных просто выбрасывают со штык-ножом в чистом поле и они сами в боях добывают себе оружие, амуницию и бронетехнику.

  • 06.10.2014 00:37
    #
    - 1 +

    Аж 500 штук на всю армию! Первая "партия" мля... Даже не 5 тысяч, а 500. И два бинокля еще наверное...

    • 06.10.2014 12:09
      #
      - 1 +

      А куди поспішати? Хай хлопчики 18 років повоюють 50річною зброєю...

  • 06.10.2014 09:38
    #
    - 3 +

    Возникает еще один вопрос - если только сейчас озвучили эту информацию - что это была на День Независимости - ММГшки в аренду взяли?

  • 06.10.2014 12:03
    #
    - 2 +

    У мене наївне запитання - хтось чув про тендер чи відкритий конкурс для світових виробників стрілецької зброї з конкретними сучасними вимогами до неї? Чи ФОРТ - це таке відоме вкрите славою ім'я на світовому ринку, що ніяких конкурсів не потрібно?

    • 06.10.2014 12:37
      #
      - -1 +

      В умовах "особливого періоду" відкритий тендер МОУ/МВС не проводиться, існує переговорна процедура. якщо предмет закупівель зробити таємним - взагалі не застосовуються норми закону про держзакупівлі. Вартість закупівель для МОУ або МВС буде (має бути) нижчою, ніж роздрібна ціна в магазинах.
      Закупівля озброєнь має здійснюватися, по можливості, на вітчизняних підприємствах. Собі купуйте де захочете, а держава має купувати зброю у державних підприємств, якщо вона у них є. ДК "Містраль" - підтвердження. ru.wikipedia.org

      • 06.10.2014 14:16
        #
        - 1 +

        Тобто якість продукції не має значення - аби вітчизняне?
        Логічно, не тиловикам і не фортівцям нею воювати...

        • 06.10.2014 14:51
          #
          - -3 +

          перестаньте бросать дерьмо на вентилятор. качество продукции оценивает военная приемка. так было с советских времен. причем документация у военпредов осталась с того же периода.
          вы думаете что неконструктивная критика всех и вся по любому поводу - это признак патриотизма?

          • 06.10.2014 16:42
            #
            - 0 +

            Чому неконструктивна критика? Як ви можете знати, що продукція якісна, якщо конкурс не проводився?
            Чи може продукцію Форта закуповує хоч одна держава світу для своїх військ?

            • 06.10.2014 17:28
              #
              - -1 +

              У вашого брата магазин будматеріалів. Ви заходилися робити ремонт. Де ви будете купувати будматеріали - у брата чи в іншому магазині? Україна здатна виробляти ОВТ високої якості. Все що потрібно - наявність стабільного фінансування у вигляді державного замовлення. Не буде замовлення - втратимо підприємства, науковий потенціал, робочі місця - перетворимося на Республіку Чад чи Конго.
              Наявність власного ОПК - запорука національної безпеки. Петро І казав: "У Росії 2 союзника - армія та флот."
              Це нас стосується на 100%. Нам це доказали всі наші "гаранти суверенітету". Укладете ви контракт із IWI чи з FN Herstal, перерахуєте кошти, а через місяць ООН вирішить заборонити поставки всіх видів озброєнь до України, бо у нас військовий конфлікт, а війна - це погано. Що будете робити? Ви, часом, не знаєте, чому шоломи та бронежилети через польський кордон переносили на собі "мурахи"?

              • 06.10.2014 18:54
                #
                - -2 +

                фикс: не Петр І, а Александр ІІІ Миротворец

                • 06.10.2014 19:50
                  #
                  - 1 +

                  Згоден, відносно зброї - купувати за "бугром" не варто.
                  Хіба що так, як це робить Америка, де виробництво зброї навіть іноземних представників для їх армії повинно бути налагоджене на їх території.

              • 13.10.2014 17:33
                #
                - 0 +

                Чому б не провести відкритий конкурс між вітчизняними зброярами і винахідниками? Все буде наше, патріотичне, але елемент змагальності і відкритості дозволить сподіватися на те, що обраний варіант штурмової гвинтівки буде найкращим.

                У мене (нефахівця) сумніви викликає те, що Тавор - розробка 90х, на озброєнні в Ізраїлі, здається з 2001го, а сьогодні календар підказує вже 2014 закінчується, з'явилися нові матеріали, технології, розробки - невже вони гірші?

                • 13.10.2014 18:54
                  #
                  - -2 +

                  1. А скільки ви знаєте вітчизняних виробників штурмових гвинтівок з наявними потужностями для виконання ДОЗу?
                  2. Про нові технології: які вітчизняні зразки, які відповідають п.1 та є новішими за Тавор ви можете назвати?
                  Я не рекламую продукцію НПО "ФОРТ", але у нас в країні із потужними виробниками стрілецької зброї якось не склалося. У нас були великі запаси радянської зброї, через що МВС та МОУ не закуповували штурмових гвинтівок/автоматичних карабінів/автоматів у кількостях, заради яких був би сенс створювати нове виробництво. Вони взагалі мало що закуповували. Більшість підприємств ОПК держзамовлення не мали взагалі. Тому маємо те, що маємо.

          • 08.10.2014 21:19
            #
            - 0 +

            а может пора вежливее разговаривать с людьми ?
            когда я изредка слышу такие реплики - всегда думаю что именно так разговаривают с их автором ...


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати