У МВС пояснили, ким були люди в спортивних костюмах і з автоматами в Мукачеві

| Нелегальна зброя, Силові структури, Кримінал | Автор: Web admin
По-русски

У МВС пояснили, ким були люди в спортивних костюмах і з автоматами в МукачевіУ МВС пояснили, ким були люди в спортивних костюмах і з автоматами в Мукачеві

Люди у спортивних костюмах і з автоматами, котрі брали участь у стрілянині з "Правим сектором" у Мукачеві – це підняті по тривозі працівники міліції, що не встигли переодягнутися у формений одяг.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав прес-секретар МВС Артем Шевченко.

Перестрілка в Мукачевому – відео з місця подій (11 липня)

"Одразу хочу уточнити: ті особи зі зброєю, але у цивільному одязі, яких продемонстровано на відео – це працівники міліції, яких було піднято за тривогою які не встигли переодягтися у формений одяг", – написав Шевченко.

Нова закарпатська патрульна поліціяНова закарпатська патрульна поліція

*Оновлено*

Натомість видання Mukachevo.net із посиланням на місцевих жителів повідомляє, що вказаний чоловік з відео - людина із оточення народного депутата Ланьо. Молодика зі зброєю та у спортивках звуть Микола, народився він нібито у селі Кольчине.

Те, що молодик у спортивках не є правоохоронцем, журналістам анонімно підтвердили і мукачівські міліціонери. Вони уточнили, що чоловік був із власною зброєю - мисливським напівавтоматом "Сайга", який може бути зареєстрований на громадську організацію мисливців.

0,333333333333 1 -1 6
Коментарів (45)

  • 13.07.2015 12:50
    #
    - 16 +

    От такі заяви МВС і сприяють тотальній недовірі до МВС. Які всраку працівникі міліції? Тітушки з калашами самі натуральні.

    • 13.07.2015 14:13
      #
      - 0 +

      это уже мем в интернетах

      • 13.07.2015 15:08
        #
        - 0 +

        Я реально поражаюся тупості нашого МВС. Режим януковича хоч чесно посилався на закон Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону виправдовуючи тітушок. Ну не хочуть вчитися на помилках попередників.

        • 13.07.2015 22:08
          #
          - 0 +

          да, и это очень печально. Догадываюсь что есть индивиды которые просто не могут без власти и это для них как наркотик (Закон об Оружии тоже пример)

        • 13.07.2015 22:39
          #
          - 0 +

          мусора еще тупее чем мы думаем :D уже опровергли вариант с новой формой своих подопечных
          Мужчина в штатской одежде с автоматом в руках - "случайно оказавшийся на месте перестрелки охотник", а не милиционер, утверждают в пресс-службе МВД

        • 13.07.2015 22:39
          #
          - 0 +

          сезон охоты уже открыт???

  • 13.07.2015 13:03
    #
    - 4 +

    Мабуть в радників МВС повна відсутність креативу. Принаймні, так виглядає.

  • 13.07.2015 13:09
    #
    - 19 +

    Я б такого стріляв без попередження разом із чуваками, які стоять поруч в формі міліції.
    Це не міліція, це злочинці.

  • 13.07.2015 13:20
    #
    - 4 +

    А что там за молодой парниша (14-16 секудны видео) с набедренной кобурой?! Может я в коме пролежал тот момент, когда милиция стала носить оружие на "ляжках"?...

  • 13.07.2015 13:30
    #
    - 4 +

    Доречі, місцеві мешканці вже спростували ці побрехеньки: "Жители Мукачево узнали в «титушке» с автоматом человека, близкого депутату Михаилу Ланьо". Джерело

  • 13.07.2015 13:51
    #
    - 15 +

    три полоски на штанах - сержант.

  • 13.07.2015 13:58
    #
    - 8 +

    Навіть, якщо припустити, що ми всі роблені пальцем і то вчора, і ми повіримо, що менти не встигли перевзути тактичні "adidas", то випливає інше питання: відколи це "працівники мвс" озброєні мисливськими/громадянськими карабінами "сайга"?

    • 13.07.2015 14:13
      #
      - 10 +

      Ответ/отмазка расчитан на большинство не разбирающееся в оружии. Хотя в связи с ситуацией таких все меньше и меньше.

  • Странно! Были подняты по тревоге и без табельного оружия! А если оно и было, как его закрепили на спортивных штанах-крайне неудобно и ненадежно.

  • 13.07.2015 14:40
    #
    - 5 +

    Еще одно подтверждение тому, что нашу милицию распустить совсем одним махом то нечего не изменится ! а может даже станет и лучше. а особенно если вооружить адекватное население! а не гопников как мы видим !

  • 13.07.2015 14:43
    #
    - 1 +

    Нічого дивовижного. Коли у минулому році сепари захоплювали у Словянську та Краматорську райвідділи, ми теж були підняті по тривозі і зброю отримували, не перевдягаючись у форму - хто в спортивках, хто в джинсах. До речі, напіввідкриті кобури під ПМ є з кліпсами - дуже зручно носити на спортивках.
    Більшість працівників міліції не носять форму постійно, а вдягають її лише на чергування. Власне, нажаль, тільки тоді і зброю отримують. Тому у випадку справжньої тривоги не до перевдягань - зброю отримав і побіг. А оскільки була субота, то одяг міг бути далеко не діловим.
    На різних відео з Мукачево можна побачити багато хлопців у джинсах та футбоках зі зброєю та у брониках. Не варто бути такими категоричними, що всі вони "тітушки". Хоча з-поміж них звичайно можуть траплятися і такі от "Миколи" з власними карабінами - мене там не було, тому і гарантувати щось в цій конкретній ситуації не можу.

    • 13.07.2015 14:53
      #
      - -5 +

      Ви хвора людина.
      Виправдовуєте те, що міліція порушує закон і виходить на чергування не в формі і це ніби то нормально.
      Але я хочу вам сказати - це не нормально. Це злочин. І в умовах війни, а ми в умовах війни, - такий злочин карається дуже жорстоко. Повинен каратись дуже жорстоко.

      • 13.07.2015 15:28
        #
        - 6 +

        Я Вас не ображав, це по-перше.
        По-друге, Ви поняття не маєте про діяльність міліції, а вже такі впевнені, що працівник міліції порушує закон, знаходячись на службі у цивільному одязі. Мушу Вас розчарувати - це не так. Почитайте нормативну базу, щоб наступного разу не виглядати по-дурному.
        По-третє, я, як адекватний працівник ОВС, обома руками ЗА реформи, і жорсткі реформи. От тільки, на відміну від Вас, я знаю, за що потрібно карати і розганяти значну частину цієї "шарашкіної контори".

        П.С.: а Вам пораджу будь-яку інформацію, яку Ви отримуєте зі ЗМІ, аналізувати та перевіряти, щоб не нести усіляку емоційну нісенітницю.

        З повагою!

        • 13.07.2015 15:37
          #
          - -3 +

          Я теж не ображав, говорячи про хворобу, я мав наувазі діагноз, а не образу.
          Перепрошую, якщо був неоднозначним.

      • 13.07.2015 15:43
        #
        - 6 +

        І ще раз повторюсь.
        Те, що цей Микола з Сайгою - справжнісінький "тітушка" з оточення Ланьо, я не оспорюю. Вочевидь, у них там в Закарпатті місцеві стражі правопорядку аж занадто "близькі" з бандюками, оскільки крайніми в результаті суботніх подій залишилися чомусь лише ПС.
        Я писав про те, що більшість з озброєних у цивільному на відео дійсно може бути міліціонерами і нічого протизаконного у цьому нема. Керівництво ж МВС, зі своєї сторони, повідомило лише те, що їм доповіли з місцевого УМВС - "люди в цивільному - працівники ОВС", при цьому вони могли, аби не підставити своєї шкури, не уточнити, що не всі озброєні у цивільному дійсно міліціонери.

        • 13.07.2015 15:46
          #
          - 5 +

          Ваші аргументи - приймаються.
          Але є одне але.
          Люди в цивільному не сприймаються як міліція. І це важливо. Навіть після заяв МВС і ваших.
          Більше того, ви добиваєте своїми аргументами цвяхи в домовину довіри до міліції.
          Сподіваюсь, що ви це усвідомлюєте

    • 13.07.2015 15:30
      #
      - 1 +

      Я одного не могу понять, как можно быть "блюстителем порядка" и без формы? Давайте отменим все отличительные "наряды" всех гос структур...Начнем с почтальонов и закончим таможенниками и военными...кому та форма нужна?

      • Опера кстати работают в гражданском. По закону так.

        • 13.07.2015 15:36
          #
          - 1 +

          В гражданском, но не на "фирме"...

        • Вот youtu.be Пучков хоть и вата, но 40 сек послушайте про форму

          • 13.07.2015 15:55
            #
            - 1 +

            Я с Вами согласен и знаю, что опера на службе носят гражданскую форму. Тут ведь, всецело, главными и непонятными аспектами, для меня, являются :
            1. спортивные наряды...
            2. наличие "Сайги" как "оружие, используемое правопохоронителями по уставу"...
            3. наличие набедренной кобуры как "форма одежды, используемая правопохоронителями по уставу"...
            4. опознание всем известного "Николая", как лица, не относящегося к правоохранительным органам...

            • Так я не титушку имею ввиду. С ним все очевидно. Там на видео достаточно ментов в брониках и гражданском. Речь о них.

              • 13.07.2015 16:08
                #
                - 0 +

                Да, согласен, но, тем не менее, он ведь на свободе, не смотря на нарушение множества статей закона об оружии, как минимум(а я ой как сомневаюсь, что все там менты, один он "залетный")...

                • 13.07.2015 16:25
                  #
                  - 0 +

                  Уважаемый... КАКОЙ закон "об оружии"? Нет его...
                  К сожалению.

                  • 13.07.2015 16:45
                    #
                    - 0 +

                    Не тот, который хотелось бы, а тот, который имеется на данный момент (какой ни какой, а он есть, ведь мы все таки можем приобретать, регистрировать и хранить гладкоствольное и нарезное огнестрельное оружие)

                    • 13.07.2015 16:56
                      #
                      - -1 +

                      Эм... Мы можем, да (к счастью). Но "это" - подзаконный акт, а не "закон". На этом ресурсе информации много - в том числе и по приказам/постановлениям, etc. Поинтересуйтесь.

                    • 13.07.2015 17:46
                      #
                      - -1 +

                      "Закона" в смысле "закон" НЕТ. Вообще НЕТ. Ну погуглите - что-ли.

  • 13.07.2015 17:30
    #
    - 2 +

    Можете змінювати текст статті.
    В МВС пояснили нову версію гіпотези, хто це був
    www.facebook.com

  • 13.07.2015 17:42
    #
    - 4 +

    директор Департаменту комунікацій МВС Артем Шевченко
    "Щоб остаточно зняти всі інсінуації щодо тієї однієї особи у спортивних штанях і камуфляжній куртці із зброєю. Саме він - не працівник МВС, його звати Йовбак Микола Миколайович. Він - мисливець, 1972 року народження, має зареєстрований легально мисливський карабін "Форт 205", дозвіл дійсний до 2017 року. Проїзджаючи повз озброєних міліціонерів вже після перестрілки, він зупинився із власної ініціативи і приєднався до співробітників міліції. Саме у цей час його зняли на відео. Згодом міліціонери його змусили заховати зброю і залишити місце пригоди", - пояснив він.

    Зовсім всіх за ідіотів держать.

    • 13.07.2015 17:46
      #
      - 3 +

      Це ж які нерви менти мали б мати залізні шоб після 3 РПГ по своїх машинах цього левого самарітяніна з Сайгою не застрелити?

      • 13.07.2015 18:29
        #
        - 4 +

        Тут не нерви, банальна корупція і брехня в національних маштабах

        • 13.07.2015 18:57
          #
          - 1 +

          Я більш з сарказмом писав. Очевидно шо чоловік в треніках знайомий з ментами.

      • 14.07.2015 09:46
        #
        - 2 +

        На підставі чтого, це "благородне" ЧПО ходить по місту зі зброєю? Стрільба мисливцям згідно закону ближче 200 метрів до населеного пункту заборонена.
        А якби воно когось підстрелило? Що б тоді ...ули?

        Пора МВС прикращать практику бухать та курить перед прес конференцією - останки сірої речовини зовсім всихають!!!

    • 14.07.2015 13:59
      #
      - 0 +

      І на кого, цікаво, цей Йовбаний мисливець полював? Він же з/на полювання їхав зі зброєю?

  • 13.07.2015 17:53
    #
    - 6 +

    В недрях нету зустрів комент по темі:

    Про масову тупість.

    1. Ви довіряєте міліції? - Ні!
    2. Ви довіряєте прокурорським - Ні!
    3. Ви довіряєте суддівським? - Ні!
    4. Ви впевнені, що мусора, суддівські і прокурорські хочуть і спроможні кожного з вас захистити? - Ні!
    5. Ви згодні, що право на збройне насильство мають лише міліцейські, прокурорські і суддівські, а ви не маєте такого права? - Так!!! Лише держава має право на насильство!!!
    6. Ви слабі на розум? - ...

  • 14.07.2015 00:34
    #
    - 2 +

    Вже наші правопохоронці навіть не напружуються щоб збрехати щось схоже на правду.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати