Дмитро Корчинський: "Наша зброя - це наша свобода!"

| Війна | Автор: Web admin

Дмитро КорчинськийДмитро Корчинський

Українська влада на фоні загострення боротьби з ворожими ДРГ відбирає зброю в українців. Цим вона забирає шанс захистити себе та своїх близьких від російських окупантів.

Корчинський - конфіскація зброї добровольців.

Web admin Автор: Web admin11237,1 Переглядів: 499 , Коментарів: 22 - 3 +
0,428571428571 1 -1 7
Коментарів (22)

  • 28.03.2022 21:19
    #
    - -1 +

    Що за нісенітниця!!! Якщо ВЛАСНА зброя то це значить що на зброю є дозвіл!!!! Якщо дозволу нема до як ви докажете що зброя ваша і ви її купили, а не вкрали/віджали в іншого громадянина? В бою можна здобути лише автомат і все. А автоматична зброя не буває власною!!! Автоматична зброя, навіть в проекті Закону України "Про зброю", заборонена для цивільних.
    Нервів не хватило додивитись цей ролик до кінця - я засумнівався в адекватності даної людини. Відмінити дозвільну взагалі? Може ще роздати всім автомати? Може ще і поліцію розпустити? Вилучення не зареєстрованої зброї у "народа" це помилка? Так давайте ще гранати/гранатомети/вибухівку видамо всім бажаючим.
    Один візьме і відбере у когось зброю і ЩО ЦЕ ТЕПЕР ЙОГО ЗБРОЯ!!! Що за нісенітницю він несе!!!
    ТУТ ЙДЕ ПОСТІЙНА ПІДМІНА ПОНЯТЬ! ПРЯМО ЯК В ОРКОСТАНІ! Біле становиться чорним і навпаки. З зареєстрованою зброєю людина 10 раз подумає стріляти чи не стріляти так як вона знає що її зброя зареєстрована і вона є в гільзотеці, а з не зареєстрованої зброї буде йому пофіг - коли захоче тоді і викине і шукай в полі ВОЇНА!!!

    • 28.03.2022 22:12
      #
      - 1 +

      В США немає дозвільної системи. І нічого, живуть якось, як вільні люди.

      • 29.03.2022 10:11
        #
        - -1 +

        Так ніхто і не говорить про те що дозвільне повинна існувати. Говорю про те що реєстр зброї повинен бути, а не так здобув десь зброю і все вона твоя і ніхто не має права її перевіряти. Це тоді буде анархія.
        Я згоден що з МВС потрібно функцію реєстрації зброї відбирати але реєстр зброї повинен бути.
        В США є реєстри зброї в тому чи іншому вигляді. Читайте тут zbroya.info

        • 29.03.2022 14:38
          #
          - 1 +

          В США немає реєстру власників зброї! Ви хоч прочитайте те на що посилаєтесь. І нічого, живуть якось, як вільні люди.

        • 29.03.2022 14:51
          #
          - 0 +

          В США немає реєстру власників зброї. І це не випадково, батьки-засновники розуміли що якщо до влади прийдуть тирани чи окупанти, то першим ділом вони підуть по спискам. І ми це неоднократно бачили в історії: так робили нацисти, так робили совки, і вже зовсім недавно так робили в Британії та Австралії. А зараз роблять в Україні. Але так ніколи не буде в США. Скільки раз можна наступати на одні й ті самі граблі?

          • 30.03.2022 18:43
            #
            - -2 +

            Я так розумію Вам з Америки видніше як нам жити та як нам змінювати наші закони? (USA , Anchorage)

          • 30.03.2022 19:03
            #
            - -2 +

            Судячи з Вашого профілю Ви літня людина (82 роки) і живете в США (USA , Anchorage). Так що давайте Ви будете змінювати, якщо Вам це потрібно, закони США, а українські закони залиште громадянам України, які проживають в Україні.
            Ми самі будемо вирішувати, а не батьки-засновники США що і як нам міняти в своїй системі. І яку систему брати за базу (США, Канади, Швеції, Швейцарії чи Ізраілю).

            • 31.03.2022 00:40
              #
              - 1 +

              Вже переходите на особистості, а аргументи скінчились?

              • 31.03.2022 17:04
                #
                - 0 +

                Я не переходжу на особистості. Просто не люблю коли хтось із-за кордону вказує нам як нам жити і що нам потрібно робити. Ось і все. У вас своя думка, яка формувалась не в нашій країні (може частково т.я. я не знаю скільки ви проживаєте за кордоном). Просто робіть щось для тієї країни в якій ви живете, і не баламутьте воду в країнах в яких ви не живете і не будете жити. Приміняти в Україні те що бачили "батьки-засновники" не потрібно. Вони не нашу країну засновували. Ми йдемо своїм шляхом і жодна з існуючих систем для нас не підходить в чистому вигляді. На цьому і закінчимо цю безглузду переписку. Робіть щось для ВАШОЇ країни і дайте нам розвиватись так як ми цього хочемо. Деякі руzкі також думали що вони можуть нам вказувати як нам жити і що нам робити. Слава Україні.

                • 31.03.2022 18:43
                  #
                  - 0 +

                  Переходите. Саме так, ви показуєте класичний приклад argumentum ad hominem, при тому що ви нічогісіньки про мене не знаєте.

    • 28.03.2022 22:48
      #
      - 1 +

      А якраз в кінці Корчинський дуже справедливо зауважив що саме ці реєстри дозволили окупантам обеззброїти, пограбувати та лишили беззахисним мирне населення, що ми бачили на чисельних відео з окупованих територій.

      • 29.03.2022 10:13
        #
        - -1 +

        Люди які здали ці реєстри - зрадники от і все. А хто їм не дасть можливість просто зібрати інформацію у кого є зброя? Вони готувались декілька років, щоб напасти на Україну. За декілька років не можна зібрати дану інформацію?

        • 29.03.2022 14:55
          #
          - 1 +

          Якщо ці реєстри взагалі існують, то тирани чи окупанти в будь-якому випадку їх отримають.
          Якщо цією інформацією володіють лише близькі люди, то вони ніколи не зрадять і окупант чи тиран цієї інформації не отримає.

      • 29.03.2022 10:42
        #
        - -1 +

        Інформація в кінці і загалом вся інформація - це різні речі. Якщо він несе нісенітницю весь ролик, а в кінці говорить щось про владу правильно то значить і ролик правильний?

        • 29.03.2022 14:52
          #
          - 1 +

          Я згоден не зі всім що він говорить, але основна думка в нього вірна.

    • 01.04.2022 02:20
      #
      - 1 +

      Будь-який злочинець за дві хвилини з напильником зводить на нівець усю уявну користь від балістичної експертизи, реєстрів та гільзотек. В першу чергу реєстрація існує саме для того, щоб влада могла роззброїти народ.

    • 01.04.2022 14:55
      #
      - 1 +

      А як ви докажете що молоток ваш і ви його не вкрали в іншого громадянина? А молотком теж можна вбити. І зброя теж лише інструмент, як і молоток. Ви сакралізуєте інструмент, а вбиває не інструмент, а людина.

  • 29.03.2022 07:38
    #
    - 0 +

    В тій чі іншій мірі цівільна зброя реєструється у всіх країнах. Нажаль зрадники надають такі списки ворогу, і це дозволяє їм вилучати таку зброю. І ви повинні розуміти що це вони зроблять в перші дні окупації. Тому часу на активний спротив у вас не богато, а потім лібо ви відаєте свою зброю, лібо йдете до лісу. Я на початку війни получив дозвіл на півроку, зараз мій знайомий получив дозвіл на три місяці, а до війни довали на три роки. Корчинський прав влада боїться озброєних грамодян, і це нажаль не дає півноцінно захищати країну.

    • 29.03.2022 10:16
      #
      - 0 +

      Побачимо що вони заспівають після війни і як швидко приймуть закон про зброю та боєприпаси. Зе і його команда завжди говорили, що зброя для людей не на часі.

    • 29.03.2022 14:48
      #
      - 1 +

      Не у всіх. Як мінімум в США це не так. І це не випадково, батьки-засновники розуміли що якщо до влади прийдуть тирани чи окупанти, то першим ділом вони підуть по спискам. І ми це неоднократно бачили в історії: так робили нацисти, так робили совки, і вже зовсім недавно так робили в Британії та Австралії. Але так ніколи не буде в США. Скільки раз можна наступати на одні й ті самі граблі?

    • 31.03.2022 11:56
      #
      - 0 +

      мабуть, ви плутаєте з терміном дії дозволу на покупку, а не зберігання/носіння.

  • 29.03.2022 10:39
    #
    - 0 +

    Корчинський, на мою думку, підміняє поняття власної зброї. Власник зброї не буде стріляти як попало. Він знає що за кожну кулю він буде відповідати.
    Той самий приклад коли хаотично стріляли (типу ТРО). Так вибачте там більшість може бути не власники і вони не знають як з нею поводитись і вони не бачать своєї відповідальності за випущені кулі. Так само і з тими у кого не зареєстрована зброя. Вони не мають такого поняття як відповідальність за кожен постріл. Не буду стверджувати, що всі такі не відповідальні. Але культури поводження зі зброєю в них нема. У власників зброї хоч сформувалась звичка виконувати 4 основні правила поводження зі зброєю (у тих хто тренується, а не тримає в сейфі зброю).
    Я багато бачив людей на блокпостах котрі тримали палець постійно на спусковому гачку. І вони думали що це правильно.
    І на рахунок бійців які їхали без дозволів на їх зброю. Хто зна з якою метою вони їхали в Київ з незареєстрованою зброєю. Чим вони відрізняються від ДРГ? І що дає їм право порушувати Закони України? Які не є, а вони на даний час є законами і обов'язкові до виконання. Якщо їх не виконувати то це вже буде анархія. Так звісно їх потрібно змінювати і цим потрібно займатися. Тиснути на владу і таке інше. Але на даний час вони обов'язкові до виконання.
    Якщо убирати реєстри та дозвільну то потрібно прописувати в законах процедуру, як власник зброї може підтвердити право на власність даної зброї.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати