Програма "Досвід" на Першому Національному

| Політики та зброя, Легалізація КНЗ | Автор: Web admin

Програма Програма "Досвід"

Чи потрібно дозволити вільний продаж зброї? Чи допоможе це подолати злочинність і захистити населення? І що криється за заявами депутатів про необхідність повернення смертної кари?

У четвер, 14 лютого, о 21.30 ток-шоу «Досвід» з Наталією Семенченко. Прямий ефір!

У програмі бере участь Георгій Учайкін – голова наглядової ради Української асоціації власників зброї.

Web admin Автор: Web admin11351,2 Переглядів: 569 , Коментарів: 28 - 1 +
1,0 1 -1 1
Коментарів (28)

  • 14.02.2013 18:58
    #
    - 0 +

    Знову буде весело :)))

  • 14.02.2013 21:52
    #
    - 0 +

    Якась маячня про депутатів, яких вигнали з депутатів.
    Де ж наш Пан Атаман?! )))

  • 14.02.2013 22:08
    #
    - 0 +

    Можна було запізнитись на годинку і не втрачати час на прослуховування переливань з пустого в порожнє

  • 14.02.2013 22:29
    #
    - 0 +

    Москаль повний кретин!

    • 14.02.2013 22:34
      #
      - 1 +

      Ну хоч веселіше стало!
      А депутати такі галасливі, як баби на базарі. Не можна їх допускати до чоловічої розмови.

  • 14.02.2013 22:51
    #
    - 2 +

    А шо це "Свобода" соплі жує?! Коли вони були на вулицях, то їм був потрібен закон про короткостволи, а як пригрілися в раді, то вже почали розповідати про необхідність правової держави замість озброєних громадян?

    • 14.02.2013 22:54
      #
      - 0 +

      Ну правильно вони кажуть зброю можна .... але потім. Коли вже буде сформовано расово та ідеологічно вірну вертикаль влади. Вступай в НСДАП получи зброю!

    • 15.02.2013 01:02
      #
      - 1 +

      Там складно було навіть слово вставити :)
      Вони можуть чемно тільки поміж собою розмовляти та тільки про свої мандати.

  • 14.02.2013 22:52
    #
    - 1 +

    Канал дибілізації рабского населення ... Госзаказ виконано.

    Я коли слухаю цих людей я розумію що воні не притворяються, це не заговор - вони просто тупорилі. Вони реально вірять в те що плетуть, а ще вони свідомо чи підсвідомо бояться що їх чи їх довбаних синків на тюнингованих БМВ просто зможе пристрелити доведена до відчаю людина.

    • 14.02.2013 23:47
      #
      - 0 +

      Як добре, що кілька років не дивлюся того зомбатора) Щодо решти - хіба мисливська рушниця з 00 шротом не ефективніша навіть і .45 АСР? Не того вони бояться.

      • 14.02.2013 23:59
        #
        - 0 +

        Мисливську рушницю неможна носити прихованно при собі.

        • 15.02.2013 00:08
          #
          - 0 +

          Ви вважаєте, що основний страх - це саме приховане носіння зброї? Чим це може загрожувати депутатам за спинами охоронців?

          • 15.02.2013 00:33
            #
            - 1 +

            Охоронці є лише у депутатів ВР, до того ж Ярослав. Відкрию Вам таємницю - вони не спасають. Кенеді, Рабін і т.д. Рейган чуть не поповнив список. Там був не стільки профессіоналізм охоронців, скільки хаотичність дій зловмисника.

            Час який людина (охоронець) затрачає на реакцію, прийняття рішення і відповідь на ситуацію цілком достатній щоб підготовленна людина з іншого боку вже встигла зробити свою справу. Якщо поблизу ВИП персони зьявилася озброєна людина це вже половина фєйлу.

            • 15.02.2013 09:39
              #
              - 1 +

              Тепер мені зрозуміла причина такої істеричної поведінки - це зіркова хвороба. Кожен депутат вважає себе як мінімум Кенеді.
              Людині в стані істерики, нічого не можна довести за допомогою логіки. То чи може бути користь з таких передач?

            • 15.02.2013 17:32
              #
              - 1 +

              Уверенно заявляю личный телохранитель это просто кусок «мяса». Я знаю, где и когда, он не знает ни чего, поэтому шансов у него ноль. Убираем телохранителя, как потенциальную опасность, а потом и сам объект это касается близкого контакта ,а возможности «кукушки» я вообще молчу. Все покушения были предотвращены на стадии подготовки, а не в момент покушения. Если у вашей охраны за спиной не стоит серьезная спецслужба с ее возможностями оперативной разработки, вся ваша охрана это «понты». Единственное от чего она может защитить, так это от пьяного дебошира. Большинство профессиональных охранников это прекрасно понимают, но все равно колотят «понты» перед заказчиком. Я их прекрасно понимаю им надо кормить свои семьи. Они надеются, что их пронесет. Оставшаяся часть вообще не способна трезво мыслить, и делает вывод о работе охраны по фильмам.

          • 15.02.2013 00:44
            #
            - 0 +

            Зверніть увагу що рівень ізраільского ШБ (Служба Загальної Безпеки) і рівень штатовського Secret Service це інша планета ніж охоронці українських депутатів чи мажорів.

            В любому випадку - крутий імідж здоровяка в темних окулярах ... це лише імідж. Це робота для не самих геніальних працівників спецслужб.

            Я бачив багато охоронців і інструкторів в сфері особистої безпеки, більшість охоронців в учбовій ситуації (в реалі буде гірше) не здатні влучити в повітряну кульку на 15м, не мають досвіду стрільби по маневруючій мішені, мають погані показники першого влучного пострілу і т.д.
            Загалом це просто озброєні, фізчно розвинені люди з досить базовими навиками притаманними силовикам.

        • 15.02.2013 11:26
          #
          - 0 +

          підкорегую - рушницю можна носити, навіть приховано, якщо звісно ваша комплекція дозволяє :) Парадокс в тому й полягає - калаш можу з собою носити, навіть без чохла :) а пістолет в кобурі - ні.

          Ну маразм же.....

          • 15.02.2013 23:17
            #
            - 1 +

            Ну там можна... але в чехлі, незаряджену і т.д.
            Суть не в тому. Ніхто ж не носитиме з собою усюди рушницю чи АК ... а пістолет носитиме. Яку треба комплекцію щоб під легкою одежею не було помітно рушницю чи АК?
            А от пістолет це зброя яка завжди з тобою, при тому практично не заважає у повсякденному житті.

        • 15.02.2013 12:19
          #
          - 0 +

          Якщо це не обрізан.

  • 15.02.2013 01:39
    #
    - 1 +

    Звісно друзі, враження від ефіру та спілкування з цими людьми не найкращі, проте там я почув щось дуже важливе :)

    Пан Копатько посилався на своє дослідження, за яким право на зброю підтримують усього 13% опитаних українців.

    Я не погоджуюсь з цими результатами, бо вони досі не розуміють різницю між вільним обігом зброї та ПРАВОМ. Саме тому я впевнений, що питання були поставлені не корректно.

    Проте, якщо навіть взяти за основу ці показники, то 13% від 46 000 000, дорівнює 5 980 000 :)

    Якщо врахувати, що у цих опитаних є чоловіки або дружини та друзі, то цифра буде трошки більшою :)

    Вже не кажу про те, які були б показники при правильних питаннях.

    Розумним цього достатньо.

    • 15.02.2013 09:44
      #
      - 1 +

      Більше 10% - цього достатньо для перетворень. Ось стаття на тему необхідного мінімуму для рішучої зміни думки суспільства: sd.org.ua

      • 15.02.2013 09:53
        #
        - 2 +

        Саме це я мав на увазі. Треба працювати далі.

        • 21.02.2013 08:41
          #
          - 1 +

          А вы будете делать как NRA рейтинг политиков поддерживающих закон об оружии? 10% это очень много чтобы с этим считались все силы.

  • 16.03.2013 14:57
    #
    - 1 +

    Ну "Свобода" это просто ппц какой то( очень глубоко разочарован в них(
    Вот как они оказывается запели:
    смертная казнь - да надо, но не сейчас, а в светлом коммунистическом будущем;)
    нарезной корокоствол - да нада, но не сейчас, а в светлом коммунистическом будущем;)
    Уж никак неожидал такого грубоко кидка от них, да они в этом смысле похлеще даже чем регионалы(
    все таки это единственная партия, из 20 шедших на выборы, в программе есть п.31 в котором которой было написано об разрешении нарезного корокоствола, я думаю из тех 11% что они набрали, 7-8% это оружейный электорат и только остальные 2-3% это ихние фанатики-националисты.
    Ну ниче в 2015 избиратель покажет им ихнее место;)

    • 16.03.2013 15:01
      #
      - 0 +

      Пане Сергію, не засмучуйтесь передчасно.

      Власникі зброї своє слово ще скажуть :)

      Слідкуйте за тим, що відбувається на сайті - скоро буде цікавіше.

      • 16.03.2013 18:03
        #
        - 0 +

        Понимаете бесит это вранье и эгоцентризм политиков, пока оно выступает на митинга то да "КС нада" "как только придем в парламент сразу будет вам закон об оружии"
        как тока оно стало депутатом и у него появилось возможность как депутату купить себе КС, так уже сразу началось "народ не готов" как скинем злочинну владу так сразу" , непонимаю какоое отношение злочинна влада имеет к гопникам избивающим в темном переулке, гражданина возвращающегося с роботы домой

  • 16.03.2013 15:10
    #
    - 0 +

    а гена москаль как всегда брызжет слюной и жгет напалмом по поводу КС;) напоминает (и внешним видом также) такого себе русского политолога Сергей Кургиняна www.youtube.com
    гена если ты так против КС-а то начни с себя сдай своего наградного пистолета, а тогда доказывай что-то;_ а то как говорится п..деть не мешки ворочать;)


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати