Олег Петренко: «В Україні необхідно запровадили норму вільного володіння зброєю»

| Політики та зброя, Легалізація КНЗ |
Петренко Олег Миколайович

Нардеп від «Блоку Петра Порошенка» Олег Петренко: «Я виступаю за те, щоб в Україні нарешті запровадили норму вільного володіння зброєю.

На мою думку, вільна людина має право мати зброю. Тільки раби не мають на це права! Загалом я підтримую швейцарську систему побудови резервної армії, коли в обов’язковому порядку бойова зброя є в кожної людини.

На сьогодні в Раді зареєстровано два законопроекти щодо вільного володіння зброєю: нардепа Сергія Капліна, а також свободівців.

Я підтримую другий, оскільки вважаю його більш досконалим. Коли цей проект закону винесуть на розгляд Верховної Ради, обов’язково за нього проголосую».

Оцініть висловлювання політиків та/або якість подання матеріалу в ЗМІ
Коментарів (21)

  • 13.08.2015 17:35
    #
    - 9 +

    Шановному депутату ще б варто було розібратись, що законопроект, який він називає "свободівським", не передбачає вільного володіння зброєю.

  • 13.08.2015 17:38
    #
    - 4 +

    скоро выборы... еще не то наобещают!

  • 13.08.2015 17:57
    #
    - 4 +

    Если и разрешат, то при нынешней власти это будет удел привилегиованных, поддерживающих режим, "ёвбаков", стукачей и т.п. И опять же для "разрешающих" прилив бабла. Как не крути, воняет это братцы. Как говорил Станиславский: НЕ ВЕРЮ.

    • 13.08.2015 19:43
      #
      - 0 +

      порохососы после подобных комментов пишут - всепропало,не раскачивайте лодку и т.д.

  • 13.08.2015 18:46
    #
    - 1 +

    Або чувак лохонувся й вказав не той законопроект, або я чогось не розумію. Сам підтримую 1135-1, тому утримаюсь поки, що від голосування. До речі де той свободівський законопроект знаходиться? Хоча б переглянути, що й до чого. (критикувати те що навіть не бачив, вважаю неправильним).

    • 13.08.2015 18:57
      #
      - 1 +

      1135-1 він якраз і назвав свободівським. Свобода намагалася його провести в раду при попередньому скликанні ну і відповідно брала участь в його створенні.

      • 13.08.2015 19:23
        #
        - 1 +

        "...1135-1 він якраз і назвав свободівським..."
        Але ж по тексту два законопроекти : "...На сьогодні в Раді зареєстровано два законопроекти щодо вільного володіння зброєю: нардепа Сергія Капліна, а також свободівців".
        Й голосувати ві збирається за : "...Я підтримую другий, оскільки вважаю його більш досконалим. Коли цей проект закону винесуть на розгляд Верховної Ради, обов’язково за нього проголосую".
        Згоден, добряче "муляє очі" фраза "... вільного володіння зброєю".
        Від такого формулювання більше шкоди ніж користі

  • 13.08.2015 18:56
    #
    - 8 +

    О... опять...
    Зачем опять писать "норму ВІЛЬНОГО володіння зброєю"? Чтобы потом переубеждать людей, что гранатометы не будут продаваться в ларьках детям на сдачу от сока?

    Почему не сказать "норму ЗАКОННОГО та відповідального володіння зброєю"? От таких деятелей больше вреда чем пользы.

  • 13.08.2015 19:37
    #
    - 4 +

    Хто мені пояснить термін "вільне володіння зброєю".
    Будь ласка, якщо комусь не ліньки поясніть мені ЩО ЦЕ?!
    Бо я гублюсь у здогадах чи це
    - стрільба на "вскидку";
    - чи може по "македонські";
    - чи може вміння робити "дабл тап";
    - чи може відстрелити "Моторолі" "горішки" з 2477 метрів?!
    - а може комусь на подвір'ї не вистачає "Піона" чи "Гвоздики"?!
    Бо зараз я можу, якщо є гроші купити дуже багато неавтоматичної стрілецької зброї окрім КС. І я б дуже прагнув мати дозвіл на володіння і звичайно носіння для самозахисту КСу, а також би прагнув побачити прийнятий закон про зброю! Але клятий термін "вільне володіння..." мабуть має на увазі щось інше!
    Дуже прошу знавців, які повсякденно використовують цей термін пояснити мені його значення!

    • 13.08.2015 19:47
      #
      - 1 +

      хаах) кстати, у меня тоже после слов "вільне володіння зброєю" ассоциативный видеоряд такой возникает - техас,перекатиполе, на улице дуэль двух ковбоев жующих табак и плюющих перед вскидкой револьвера.

      • 14.08.2015 15:06
        #
        - 0 +

        Я - за "дикий Запад". Там уровень убийств был 1 на 100 тыс. населения. Как в современной Швейцарии)))

        • 15.08.2015 09:10
          #
          - 0 +

          само собой :) но это не будет работать в контексте потуг по популяризации Закона от УАВЗа

  • 13.08.2015 21:23
    #
    - 1 +

    Да ладно вам придираться. Не всем же быть такими просвещенными. Главное, что человек в целом на нашей стороне. Хотя бы на словах...

    • 13.08.2015 22:51
      #
      - 2 +

      Річ у тому, що насправді дуже важлива точність у формулюваннях!
      І це не забавки, бо пересічному обивателю, тупі чи проплачені "соц опитувачі" теж задають питання про "вільне володіння". А в нього, в обивателя відразу постає перед очима картина, де на торговому прилавку, поряд із його улюбленими кєксиками, печеньками і жигулівським пивом, розляглись огидні чорні пістолєти які зможе придбати любий охочий до насилля підліток! А далі йому ввижаються перестрілки малолітніх банд біля його улюбленого смітника чи пивного генделика і все! У обивателя падає планка і він звичайно стає проти ВІЛЬНОГО ВОЛОДІННЯ ЗБРОЄЮ! Бо вважає усіх хто за "ВІЛЬНУ..." кровожерливими маніяками.
      Що тут не зрозуміло? Ми самі собі копаємо могилу своєю ж безграмотністю. :(

    • 14.08.2015 09:56
      #
      - 2 +

      Тут дело не в придирании, а в том, что "не посвященные" эти слова( свободное владение и ношение) воспринимают как факт, что купить "ствол" будет можно, ну не знаю, как хлеб или сигареты... И каждый, в том числе психически неуравновешенный человек, сможет разгуливать по улице с гранатометом или того хуже и шмалять налево и направо...
      Люди абсолютно не вникают в эту тему, потому что им не интересно или страшно перед ответственностью, а формулировка определения вызывает изначально неправильные ассоциации...

  • 13.08.2015 22:52
    #
    - 3 +

    Вот именно, на словах. Поговорить они все сильны, а как голосовать, так " В мене э, а їм не треба ".

  • 14.08.2015 12:05
    #
    - 1 +

    Сначала принятие 1135-1 - потом голоса на выборах.

  • Только не СВОБОДНОЕ, а ЗАЕКОННОЕ и ОТВЕТСТВЕННОЕ!

  • 17.08.2015 10:18
    #
    - 0 +

    "Как Вы яхту назовете-так она и поплывет" .Я давно говорил,что закон "О свободном владении оружием" надо переименовать в "Право на защиту жизни". И тогда хоплофобов стало бы меньше


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати