Gun free zone як запрошення до розбою

| За кордоном, Факти, статистика та аналітика | Автор: Web admin
По-русски

Gun free zone як запрошення до розбоюGun free zone як запрошення до розбою

Цієї осені виповнюється рівно 25 років з набуття чинності закону The Gun-Free School Zones Act (GFSZA), яким забороняється зберігати і носити зброю в громадських місцях (зокрема, в державних школах).

Автором цього білля став тодішній сенатор-демократ від штату Делавер, а нині віце-президент США, Джо Байден. Сьогодні можна з упевненістю констатувати, що цей закон виявився абсолютно провальним. Більш того, його жертвами стали сотні невинних громадян, більшість з яких – підлітки.

Згідно з даними Дослідницького центру з боротьби із злочинністю (Crime Prevention Research Center – CPRC), 92% масових розстрілів за останню чверть століття було вчинено саме у Gun-Free Zones.

Про недосконалість закону психологи і прозбройові організації заговорили після масового вбивства у школі Columbine (штату Колорадо, 1999), яке стало прецедентом для всіх подальших розстрілів. Ось що тоді писали дослідники:

«Переповнені ненавистю агресори мріють помститися всьому світові за власні невдачі і заподіяти біль максимальній кількості людей. Їхня сліпа лють межує з боягузтвом, тому вони завжди відправляються туди, де не можуть отримати відсіч – у зони, вільні від зброї. Жоден з потенційних стрільців не ризикне прийти до поліцейського відділку або магазину зброї».

Дослідники виявилися на сто відсотків правими, проте ніхто не став скасовувати закон. Як результат, у наступні півтора десятиліття Америка зазнала ще з дюжину гучних розстрілів у Gun-Free Zones.

Так, Чо Син Хі застрелив 32-ох невинних людей у стінах Технологічного університету Вірджинії (квітень 2007-го), а Адам Ланза вбив 27 осіб в школі Коннектикуту (грудень 2012-го). Обидва добре знали, що діють у межах вільної від зброї зони, тому насолоджувалися кожним вбивством.

«Gun-Free Zones Act – це один з найабсурдніших законів Сполучених Штатів, – вважає Тревіс Руссо, колишній поліцейський, а нині інспектор із самооборони: – Щоб хоч якось виправдати його дію, демократи оплатили понад 300 замовних досліджень, котрі вражають своєю необ'єктивністю».

Руссо порівнює Gun-Free Zones з магазинами, де немає відеокамер та обслуговуючого персоналу, а покупці повинні самостійно залишати гроші за товар на прилавку.

«Більшість людей чесно розплатиться, однак рано чи пізно хтось почне красти товари і гроші, які залишили інші покупці, – каже Руссо: – Безкарність породжує ще більше злочинів. Те ж саме відбувається з Gun-Free Zones. Більшість добропорядних людей приходять сюди без зброї, а бандити – зі зброєю. Розподіл сил миттєво змінюється».

Цікаво, що кілька років тому група прозбройових активістів провела цікавий експеримент в одному з небезпечних районів Каліфорнії.

Спочатку вони заклеїли вулиці плакатами Drug Free / Gun Free Zone. Кількість випадків наркоторгівлі та інцидентів із застосуванням вогнепальної зброї почала збільшуватись. Місцеві бандити сприйняли написи як заклик до активних дій. Мовляв, місцеві жителі зброї не мають, отже, тут можна поживитися.

Через кілька тижнів вивіски змінили на жовто-червоні таблички із зображенням пістолета і написом: «Це не зона, вільна від зброї. Всі агресивні злочинці будуть покарані в рамках закону – поранені або вбиті».

Всіх наркоторговців і озброєних хуліганів наче вітром здуло. По району пішов слух, що в окрузі оселилася велика кількість колишніх військовослужбовців і поліцейських.

З цього експерименту випливає, яку реакцію викликають антизбройові та прозбройові вивіски у найнижчої в інтелектуальному і моральному плані верстви злочинців.

«Люди мають розуміти, що в Gun-Free Zones орудують не гангстери в ділових костюмах і не представники впливових мафіозних сімей, – продовжує Руссо: – Там ви зустрінете злодюжок, психопатів, наркоманів, маніяків та іншу наволоч. Для них табличка Gun-Free Zone означає, що вони можуть безкарно пограбувати літню жінку, інваліда, або зґвалтувати неповнолітню дівчину. Це місце, де по-справжньому погані люди добре себе почувають».

Минулого місяця представники Національної стрілецької асоціації (NRA) пообіцяли скасувати дію федерального закону про Gun-Free Zones і дозволити зберігати і носити зброю у всіх громадських місцях, включно з готелями, школами, коледжами, стадіонами, парками, кінотеатрами тощо. Для цього членам головної збройової організації Сполучених Штатів залишилося обрати у 2016 році «свого» президента.

Кожного з республіканців, що беруть участь у виборах, NRA оцінює за своїм ексклюзивним рейтингом, який базується на прозбройових справах і обіцянках. На сьогоднішній день лідерами є троє кандидатів: колишній губернатор Флориди Джеб Буш, чинний губернатор Вісконсіна Скотт Уокер та сенатор від штату Техас Тед Круз. Усі мають найвищий рейтинг довіри – «А+».

Автор оригіналу: Євген Новицький

1,0 1 -1 8
Коментарів (23)

  • 15.08.2015 15:44
    #
    - -2 +

    Такі зони мають бути. Але при цьому, у них має бути одна риса: надійна, озброєна до зубів охорона. Яка зможе змусити ВСІХ віддати їй на зберігання зброю і не порушувати порядок, або пристрелити к бісовій матері всіх порушників.

    • 15.08.2015 15:49
      #
      - 0 +

      и зачем? логика в чем?

    • 15.08.2015 17:26
      #
      - 8 +

      Проект закону про цивільну зброю і боєприпаси. №1135-1

      Стаття 37. Зони, вільні від зброї

      У приміщеннях та на території державних, комунальних підприємств, установ та організацій, що визначені Кабінетом Міністрів України, діють зони, вільні від зброї.

      У будівлях, приміщеннях, спорудах та на територіях недержавної форми власності статус зони, вільної від зброї, встановлюється за рішенням власника.

      Усі місця входу до зони, вільної від зброї, та/або межі її території повинні бути позначені відповідними інформаційними знаками, розташованими на видному місці.

      Зона, вільна від зброї, повинна бути забезпечена озброєною охороною та охоронюваним місцем для тимчасового зберігання зброї. Вимоги щодо створення та обладнання зон, вільних від зброї, визначаються Міністерством внутрішніх справ України.

      У разі, якщо не забезпечені умови щодо наявності озброєної охорони у місці, яке позначене як зона, вільна від зброї, та/або якщо відсутнє охоронюване місце для тимчасового зберігання зброї, яка належить відвідувачам (працівникам тощо), така будівля, споруда, приміщення чи територія не є зоною вільною від зброї, незважаючи на будь-які позначення чи рішення уповноважених органів влади (власника).

      zbroya.info

      • 15.08.2015 17:44
        #
        - 0 +

        согласен, госучреждения - очевидно никакого оружия. Далее получается уже по желанию организаторов мероприятий и хозяев заведений.
        Но я не согласен с утверждением - Такие зоны должны быть!!! Не должны, в исключительных случаях - стратегические здания и территории и тому подобное.

        • 15.08.2015 17:46
          #
          - 0 +

          именно исключение из правила, а не - Должны быть!

        • 15.08.2015 20:30
          #
          - 1 +

          Таких территорий хватает. Тюрьмы, психушки - тут я уверен. По остальному можно дискутировать и искать рациональное зерно: надо, не надо...

          • 16.08.2015 07:31
            #
            - 0 +

            а что дискутировать? Мировая практика не показатель?? а мы все по совковой привычке дискутируем... война,а мы дискутируем, убийства. а мы дискутируем, издеваются над Народом. а мы дискутируем...

      • 15.08.2015 22:43
        #
        - 2 +

        Именно, очень грамотная норма. А то все чинуши вмиг объявят все гос учреждения, зонами, свободными от оружия. Чтобы им было там комфортнее вымагать взятки и бездельничать.

    • 15.08.2015 21:19
      #
      - 3 +

      Те що Ви описали - беззбройні люди, а навколо озброєна охорона, мені чомусь нагадує зеків під конвоєм. Тільки не ображайтесь, це всього-навсього асоціативний ряд. :)
      А якщо серйозно, то саме поняття Gun-Free Zones якесь абсурдне. Наче вивіска для злочинців - тут зібрались усі беззахисні.
      Якщо потрібні такі зони, ну наприклад у барах, то сам закон повинен позначати ці місця як несумісні із носінням зброї. Щоб кожен власник самодур не вигадував усілякі Gun-Free. А в місцях позначених законом обов'язково, як Ви кажете була гарантована безпека. Гарантована на законному рівні, з виплатою огромезних компенсацій постраждалим у разі якщо людина буде мати проблеми від ідіотів чи терористів у таких місцях.

      • 15.08.2015 22:11
        #
        - 1 +

        Про зеків та охорону: я це й мав на увазі. Уявіть: Ви абсолютно адекватна, здорова, законослухняна озброєна особа. І попадаєте в місце, де висока концентрація не таких людей (зеки, психи, і т.д.). Законної зброї у них, ясно, нема. А Ви (точніше, Ваша зброя) - ласа здобич для них. Раптова атака, або просто "ловкость рук" - ваша зброя в них, а це вже серйозна НП.
        Що ж до барів: от там, можливо, таке й не треба. Не всі заходять туди бухати, та й охорона там "хромає". Тому там нема сенсу робити "беззбройну зону". Хоча, там відкрите поле для дискуссій.

      • 16.08.2015 07:35
        #
        - 0 +

        ну смотри, как я вижу Закон и его предложения (насколько понял) - я тебя приглашаю на свадьбу и обьявояю это мероприятие ГанФриСабля ;) ,соответственно заверяю тебя что будет охрана с саблями 20 человек на 200 человек гостей, что-бы ты чувствовал себя в безопасности.Ну и далее тебе решать ,насколько все безопасно.

  • 15.08.2015 17:46
    #
    - 0 +

    каждый раз читая такие статьи, задаю себе вопрос - а как контролируют в таких зонах, пронёс человек оружие туда или нет?

    • 15.08.2015 17:47
      #
      - 0 +

      никак,или как -то, все на совести организатора мероприятия или учреждения. Это как запрет на курение в общественном месте...

      • 15.08.2015 18:39
        #
        - 1 +

        если никак - то на закон можно "положить" в хорошем смысле. своя безопасность всё же важнее. а если спалился "ой, ну извините, забыл выложить" и всё такое.

        • 15.08.2015 22:38
          #
          - 0 +

          Где-то есть рамки. Но в любом случае, за нарушение этого закона можно сесть в тюрьму. Для законопослушного гражданина это препятствие. Для того, кто принес оружие в школу, чтобы убить кого-то - нет.

          • 16.08.2015 07:38
            #
            - -1 +

            нет, если я ношу оружие - я не ношу его что-бы кого-то убить. Ты сейчас рассуждаешь как хоплофоб. У меня дома стоит помпа и я регулярно запасаюсь боеприпасами и посещаю стрелковые клубы ... читая твой коммент я уже и сам задумался- не готовлю-ли я какое-то убийство или серию??? :D

            • 16.08.2015 14:57
              #
              - 0 +

              Вообще не понял, что я хотел сказать

        • 16.08.2015 07:35
          #
          - 0 +

          да так и будет.

    • 15.08.2015 20:32
      #
      - 0 +

      Насколько я понял, сейчас - никак. По хорошему должна минимум рамка стоять. Личный обыск - зависит от пропускной способности заведения.

      • 16.08.2015 07:49
        #
        - 0 +

        все будет от желания организатора и его фин возможностей. Вот это я принимаю. А совковое - Должно Быть!! - в дупу!

    • 16.08.2015 08:12
      #
      - 0 +

      У районних судах Києва усюди встановлені "рамки". Мабуть щоб не пройшов озброєний злочинець. Щось на кшталт Gun-Free Zones повинно бути. Але знаєте що я помітив - був у двох із них по роботі, в одному гучність сигналу викручена на мінімум і хоч на мене рамка зреагувала, мене ніхто не зупинив, а в іншому та рамка взагалі вимкнена!
      А ще в одній установі я бачив зал, який поділено низенькою огорожею на дві частини. У першій частині можуть знаходитись усі відвідувачі, а у другій тільки ті що пройшли повз охоронця. Так ось який момент - охоронець сидить впритул, спиною до тієї огорожі із "захищеної" сторони і монітор в нього теж повернуто до "неперевірених" відвідувачів екраном!
      Незважаючи на війну у країні, ми як були "країною непуганих ідіотів", так поки що такою і залишаємось!

      • 16.08.2015 10:55
        #
        - 0 +

        вот видите, мы все по совковски ждем что кто-то за нас что-то сделает,решит,проверит-перепроверит :D а это не тот принцип по которому все работает в тех-же США.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати