Опасные тенденции или инструкторы без башни

| Обучение, Техника безопасности | Автор: Nikolay Mikulich

Проверка патронника Проверка патронника Пару недель назад, украинский ролик некого Центра Специальной Тактической Подготовки "Белый Волк" взорвал интернет. На видео, именуемом "Психологической подготовкой", бегают курсанты , а инструкторы довольно хаотично стреляют им под ноги из автоматов АК-74, в непосредственной близости от курсантов.

Это не первая выходка "инструкторов" на территории Украины, которую я наблюдаю. Эта просто самая отчаянная, пока что. 

Дело в том, что с началом боевых действий на востоке страны, у нас как грибы после дождя стали расти всякие военизированные патриотические организации. Еще больше появилось инструкторов по огневой, тактической, саперной, диверсионной, снайперской и другим типам подготовки.

Иногда, кстати, это люди, которые не имеют ни практического боевого, ни практического инструкторского или педагогического опыта. Но чаще, это "бывалые вояки" - представители всяких спецподразделений, войск ВДВ, прошедшие суровую армейскую школу и презирающие страх перед смертью.

Правильная борьба с флинчем Правильная борьба с флинчем

Чтоб вы лучше понимали, в моем представлении, это славные последователи многовековых традиций бесполезного жертвоприношения. Это те же люди, что поколениями бьют об голову бутылки, бросают на живот ножи, кусают стаканы, ломают кирпичи и фанеру и заучивают показушную рукопашку.

Они же часто прибегают к "мужским играм", в тренировках с огнестрельным оружием и взрывчаткой. Они же презирают использование защиты слуха и зрения. Ежегодно в их рядах происходит огромное количество закономерных итогов подобных игр. В Советской Армии это называлось "небоевые потери" или там "несчастные случаи на учениях".

Техника безопасности на стрельбище ? Вы кажется делаете это неправильно ! Техника безопасности на стрельбище ? Вы кажется делаете это неправильно !

У меня есть ряд основных претензий к данной практике.

Начнем с того, что каждое упражнение должно вырабатывать либо закреплять определенный, полезный для бойца или спортсмена навык. То есть, прежде чем что-то делать и планировать, нужно понимать, зачем и для чего, и почему именно так.

К тому же, навыки должны идти от простого к сложному. Sapere Aude - найдите в себе смелость мыслить и думать самостоятельно.

Что же дает навык беготни кругами под обстрелом? Что он вырабатывает у бойца? Насколько опасно вести практически хаотичную пальбу слева и справа от людей, пронося через них заряженный ствол с пальцем на спусковом крючке?

Ничего не дает! Совсем ничего.

Что касается психологического прессинга, то эффект слабый. Курсант знает, что стреляют не в него, что это свои, что это инструктор. Да, ему немного страшно, но не более.

При этом, чувство страха за свою жизнь не используется в заложенной в нас самой природой смысле. То есть, вместо того чтоб привыкать, что если по тебе стреляют, да еще и прямо под ноги, надо быстро залечь за любое укрытие. Будь-то складка местности или еще что-то. Солдат просто бежит.

Создание и имитация, так называемого, "боевого стресса" заключается в том, чтобы у курсанта было как можно меньше возможности сконцентрировать свое внимание на отдельном элементе. То есть, для имитации этого состояния его нужно не только напугать, создать дискомфорт, нагрузку, раздражение, физическое неудобство, но и заставить в то же время выполнять сложные и ключевые элементы. Он должен выполнять задачу несмотря ни на что.

В этом видео у курсантов вся цель и задача - это довериться своим инструкторам. Это конечно уже подвиг, я лично бы не рискнул... Все мы любим в своем кругу поиграть, в том числе и я. Только эти "игры" должны преследовать правильную цель и проводиться строго среди подготовленных людей с соблюдением определенных правил. И уж точно, не стоит выкладывать это в сеть, потому что людям свойственно повторять.

В любом случае, есть всего несколько узкопрофильных категорий сотрудников, которым по роду службы полезно вырабатывать привычку, что в них стреляют и даже попадают, а они продолжают хладнокровно выполнять задачу не маневрируя. Это бойцы "тяжелого" спецназа, особенно того, что работает по освобождению заложников и профессиональные телохранители. Вторых, кстати, так же мало как и первых.

А так называемая "обстрелка", как и "обкатка танком" и прочие уже давно забытые на западе методики, если и имеют право на жизнь, то только в гораздо более безопасном виде. Никакие "отмазки", что якобы, это наработка боевого стресса и прочая ахинея, не оправдывают грубого нарушения ТБ!

Ну и, собственно, само видео КАК ДЕЛАТЬ НЕ НАДО!

ЦСпТП "БІЛИЙ ВОВК". Психологічна підготовка

1,0 1 -1 13
Комментариев (52)

  • 22.10.2015 15:21
    #
    - 2 +

    Примерно моя реакция youtu.be

    • 23.10.2015 23:29
      #
      - 0 +

      в 2 Мировую такую стрельбу заменяли 200 грамм фронтовых перед УРА!! за сталина!!! и смерть..

  • 22.10.2015 16:29
    #
    - 1 +

    я поражен видео

  • 22.10.2015 16:47
    #
    - 3 +

    На видео видно что били вовкы стреляют и перед и позади курсантов 1-2 метра. это ведь в движении. В какой-то момент видно как один из курсантов запнулся и упал. Какие шансы, что "инструктор" задумавший сделать выстрел позади запнувшегося успеет среагировать на ситуацию и не выстрелить, ведь по инерции ствол будет акурат в районе упавшего?

    • 26.10.2015 15:57
      #
      - 0 +

      Инструктора очень опытные, можете смне поверить.

  • 22.10.2015 17:17
    #
    - 2 +

    На відео повні ідіоти, слід вчити як покрити всю зону , як зкординувати команду що б поразити ворога без втрат, а о це бігання під автоматами, це дійно марнотратство життів.
    Вмерти що б вмерти

  • 22.10.2015 18:03
    #
    - -10 +

    О, диванные "спецы" завыли. Так всегда бывает, если крыса чего-либо не понимает или понимает, что у него кишка тонка для таких упражнений - надо срочно все обгадить. Хотя согласен, видео не стоило выкладывать, можно и потенциальных бойцов напугать (кто не в теме, просто не понимает) и пищу для воя сцыкунам дать.

    • 26.10.2015 15:58
      #
      - 0 +

      Того кто решил присоединиться не напугает, а скорее наоборот.

  • 22.10.2015 18:25
    #
    - -9 +

    Почитал каменты, повеселили. Тут все вояки, войн по пять за спиной собрались. Не зная о чем и ком речь с одного видео всё для себя разобрали. ))

    • 26.10.2015 17:50
      #
      - 0 +

      Уважаемый Alex Man

      Убедительная просьба в течение суток исправить имя и фамилию на настоящие, как этого требуют Правила: zbroya.info

  • 22.10.2015 20:13
    #
    - 1 +

    Не знаю зачем это. Людей можно угробить просто и всё.
    К тому же, то, что показывают на видео - уголовное преступление, если я правильно понимаю кодекс.

  • 22.10.2015 20:23
    #
    - 5 +

    Алексей Скляров
    Не не , пока не ляжете на боевую гранату без чеки и дужки , это все не смело ;)))
    А так да , Вы правы , может хорошочто выложили , так те у кого есть мозг , как минимум подумают , нужен ли им такой "инструктаж"

  • 22.10.2015 21:33
    #
    - -3 +

    А по-моему все это дешевая (или не очень) показуха. Во всяком случае выстрел из РПГ. Начальная скорость РПГ-22 - 130 м/с. За более, чем 4 секунды граната должна была пролететь 400-500 метров. На видео пролетает метров 100. Да и взрыв как от закопанного вызрывпакета.

    Может и пули такие же?

    • 23.10.2015 02:24
      #
      - -1 +

      Нет , Вы не правы. У реактивной гранаты есть механизм самоуничтожения. Если не сработал инициатор , а он срабатывает при прямом попадании в твердую поверхность , то граната детонирует через некоторое время.

  • Там непонятно кого тренируют, курсантов или инструкторов. То есть в смысле для инструкторов - это тоже важный навык. Во вторых пребывание в зоне даже дружественного огня это кагбэ фактор. Ты куда-то бежишь, что-то захватываешь, всякие штурмовые действия - сзади свои, и они стреляют. Не в тебя, но возможно. Они тебя даже типа прикрывают, но они стреляют, и могут убить кстати. Это тоже фактор, и тоже фактор доверия. Я не то что-бы одобрял подобные методы подготовки, но имхо этого ролика сильно мало дабы о них судить.

  • 22.10.2015 22:50
    #
    - -3 +

    Товарищ автор, соглашусь с товарищем Кукарека.Применение местоимения некий (да еще неправильно) относительно ЦСпТП "Белый Волк" недопустимо.Потому что, уважаемый блогер, если Вы профессиональны, то должны были бы разобраться в сути вопроса.Это конечно же сложнее, чем копипастить чужие статьи об оружии, но возможно.И тогда бы вы не писали о некоем ЦСпТП " Белый Волк" а понимали, что это конкретные люди, объединенные одними целями в гражданское объединение.Их более 300 человек.В этом гражданском объединении БЕСПЛАТНО обучаются граждане Украины защищать свою, неизменную несколько раз, Родину.Многие члены "Белого Волка" служат в войсках и живы-здоровы благодаря тренировкам в организации.Как и многие другие бойцы Третьего полка спецназа, Миротворца, и многих других подразделений которых инструкторы Белого Волка тренировали бесплатно.И Вы бы знали, что курсанты ГО ЦСпТП "Белый Волк" а конкретно подразделения "Аэроразведка" работают на фронте в разных секторах и доставляют войскам ценные разведданные, рискуя жизнью.А еще члены нашей организации бесплатно тренируют и воспитывают подрастающее поколение (Пласт например) и прививают им любовь к одной, неизменной Родине.И еще много другого вы могли бы знать.Но не знаете.Поэтому крапаете свои никчемные статейки и радуетесь что Ваши посты лайкают люди, которые проиграли свою войну и приперлись в нашу страну учить нас, украинцев, как воевать.

    • 26.10.2015 16:00
      #
      - 0 +

      Точно, я это подтверждаю как один из них.

    • 26.10.2015 17:51
      #
      - 0 +

      Уважаемый Вадим Вайт

      Убедительная просьба в течение суток исправить имя и фамилию на настоящие, как этого требуют Правила: zbroya.info

  • 22.10.2015 23:35
    #
    - 6 +

    Я понимаю что на патриотизм нынче давить очень модно. Но я не понимаю , каким образом это оправдывает отдельно взятую нелепость в виде бессмысленного упражнения , нарушающего все мыслимые нормы ТБ

  • 22.10.2015 23:37
    #
    - 1 +

    Мне абсолютно не важно кто этим занимается, мое отношение к подобной практике будет идентичным. Не потому что я блоггер...

  • 22.10.2015 23:51
    #
    - 2 +
  • 23.10.2015 01:04
    #
    - 4 +

    Я далек от военой муштры и ... но даже мне далекому человеку на ум приходит два вопроса 1) Инструктора про слово рикошет знают и физику его? 2) Не знаю боевую гранату кидают или какой то пиро муляж... но в сети есть не мало роликов где боевая граната при учебных бросках случайно соскальзывает во время кидка с руки под ноги! Благо инструктора рядом профессионалы успевали курсанта кинуть в месте с сабой в специальное укрытие и тем самым все оставались живы. УКРЫТИЯ на видео не наблюдается вообще!

    • 23.10.2015 02:19
      #
      - 2 +

      Очень правильный вопрос. Гранату ВСЕГДА на учениях метают с позиции , а курсант должен быть проинструктирован на случай ЧП , тем не менее офицер стоит на вытянутую руку от солдата , чтоб в случае "ступора" утащить его из зоны поражения.

  • 23.10.2015 03:46
    #
    - 10 +

    Немного ясности по итогам 20-ти комментариев...

    1. Я не берусь оценивать в общих чертах деятельность "Белого Волка" , в данной статье речь вовсе не об этом.
    Помогаете армии ? Аэроразведка ? Волонтеры? Честь вам да хвала. Я не брался оценивать ваш уровень работы в направлении аэроразведки, десантирования, страйкбола, тактики, работы в застройке или вашу деятельность в целом. Я говорю о конкретном отдельном направлении и его элементах.

    2. Никакие аргументы не оправдывают систематичное нарушение , грубое и халатное отношение к элементарной ТЕХНИКЕ БЕЗОПАСНОСТИ! Особенно учитывая , что не происходит никакого полезного обучающего процесса и наработки какого либо навыка.

    3. По поводу обвинений в "заказухе", оскорблений, угроз и прочего. Расслабтесь, это только усугубляет.
    Попросил бы навести конкретные случаи ворованных мною , перепечатанных статей. И прояснить кто и зачем по вашему вас мне "заказал".
    Еще раз, мне не важно и не принципиально кто делает глупости, Белый Волк или Спецназ ВДВ или подразделение Морских Коммандос. Глупость и бессмысленное нарушение ТБ остаются таковыми на всех уровнях. На уровне общественной организации , это просто еще более бессмысленно.
    С ув.

    • 23.10.2015 10:50
      #
      - 1 +

      Извините за комплимент, но приятно удивляет заданный Вами тон общения.

      • 23.10.2015 22:48
        #
        - 2 +

        Это обычный тон для публичной дискуссии , опускаться до уровня адептов секты, которые у меня в фэйсбуке пишут про то что я друг Центра "Патриот" и пишу это в интересах "людей которые проиграли свою войну и приперлись сюда учить украинцев воевать" (имея ввиду грузинских офицеров СпН, которые уже год обучают и воюют на Украине), это низко.
        Я кстати из центра "Патриот" знаю лично одного человека и никогда ни дня не работал с ними, но адептам это не важно.

  • 23.10.2015 09:44
    #
    - 1 +

    Tactical Carbine Level 2 ESA Ukraine
    www.youtube.com
    Не те саме, але дуже схоже

  • 23.10.2015 12:05
    #
    - 2 +

    До автора статті: ЦСпТП "БІЛИЙ ВОВК" має систему підготовки, в тому числі підготовки тактичної і психологічної. Те, що Ви бачили на відео - всього лиш один з прийомів, вирваний із контексту тренування і контексту системи. Ви ж, побачивши всього лиш частку, зробили поспішні висновки про ціле. А що гірше, Ви почали широко ділитися цими поспішними висновками, а значить - волею, чи не волею паплюжити нас. В цьому Ви не праві і по формі і по суті:

    1. Щодо "дурної біготні по колу під хаотичним вогнем": напрацюванню тактичних навиків, в тому числі під вогневим навантаженням, у нас придиляється суттєва увага. Нашу систему високо оцінили офіцери підрозділів СпП, в тому числі і офіцери армії Вашої нової батьківщини. Ці офіцери не соромилися навчатися у нас.

    2. Щодо "порушення ТБ". Є різні підходи до ТБ: наприклад такий як був в РА (Ваш підхід дуже схожий на нього). Цього підходу притримується абсолютна більшість підрозділів у світі. Він грунтується на тому, що солдатик, який безпосередньо тисне на гачок, попадає під надмірну опіку командира. Цей підхід напрацьовує інфантильність о/с, але робить життя офіцера в чомусь легшим. З точки зору таких офіцерів: прийоми, які практикуються в нашому підрозділі є неоправдано небезпечними. Але є і інший підхід: напрацювання культури зброї (не культури поводження зі зброєю, а саме культури зброї) і відповідальності. Цей підхід прижився в не великій кількості підрозділів по всьому світу. Він є і має право бути. Справа в тім, що цінність того, що Ви називаєте ТБ для нас є дуже сумнівною. Справа в тім, що солдатики вишколені на ТБ, апологетом якої Ви являєтесь, потрапивши в бойову обстановку творять такі чудеса, що з ними дійсно небезпечно знаходитися поруч. В підрозділах, які привчають бійця "з молодих нігтів" працювати під вогневим навантаженням і ціленаправлено розвивають відповідальність кожного бійця за свої вчинки, життя і здоровя своїх товаришів, практично нульовий вихід 200 і 300 під час навчань. Факт: за 30 років використання цих прийомів підготовки я не мав жодного підстрілу.

    Можна безкінечно сперечатися який з підходів до ТБ "єдиноправильний". Від себе: ТБ апологетом якої Ви являєтесь - єдиноможлива для широкого вжитку, ТБ апологетом якої являюсь я - єдиноможлива для воюючих підрозділів СпП.

    Вважаю Вашу статтю як мінімум не коректною.

    • 23.10.2015 12:44
      #
      - 2 +

      Расшифруйте пож- ста, что такое ЦСпТП. Заранее благодарен.

      • 26.10.2015 16:04
        #
        - 0 +

        Центр Спеціальної Тактичної Підготовки

    • 23.10.2015 19:54
      #
      - 1 +

      Можна приклад СпН які бігають під обстрілом ? Хоч один підрозділ В цілому альянсі НАТО де курсанти бігають і їх обстрілюють ?

    • 26.10.2015 08:42
      #
      - 0 +

      И если можно "культуру зброи" тоже расшифруйте..

  • 23.10.2015 14:56
    #
    - -4 +

    М-да, я знав, що між цивільною та військовою підготовкою та світоглядом на ТБ, є різниця. Но не думав що цивільні настільки далекі від розуміння цього факту.
    А писати саркастичні статті з картинками для більшого почуття гумору.. - то справа недодає поваги Вам (Nikolay Mikulich).

    • 23.10.2015 17:30
      #
      - 1 +

      Назовите мне армии мира, в которых стрельба в ноги бегущим курсантам является частью подготовки?

    • 23.10.2015 19:51
      #
      - 1 +

      Немає жодної принципової різниці між підходом до ТБ . Я проходив підготовку і служив в одній з самих боєспособних і досвідчених армій світу. Армія що воює без перерви з 1948 року. Я спілкуюсь з бойовими інструкторами служби безпеки та армії Ізраіля, США , Болгарії , України. З самими різними стрілками від спорту до СпН . Я стріляю з карабінів , пістолетів і снайперських гвинтівок з 2002-го року і по сьогодні. З того самого часу я вивчаю різні методики вогневої підготовки.

      В самому кращому випадку, при перегляді цього відео крутять біля виска. В гіршому голосно матюкаються , як офіцер СБУ А , який побачив в мене це відео.

      Аргументи про те що ці вправи одобрили в ВСУ офіцери, мене зовсім не дивують. Ще на початку війни був на базі одної з самих елітних вч України. Був враженний, оскільки думав що бодай хтось в цілій армії 50ти міліонної країни повинен вміти елементарно влучно стріляти і працювати зі зброєю як з рідним та звичним інструментом. Натомість я побачив совок в гіршому його вигляді.

      Тому , що б там не росказували про мотиви цього безглуздя, воно залишається безглуздям. Окремий це елемент чи частина концепції "тайних знаний" школы убийц.

      • 23.10.2015 21:09
        #
        - 1 +

        Пане Миколо Микуличу!

        Так сталося, що я знайомий із Білим Вовком і Олегом Ємцем особисто. Хоча він і не пухнастий кролик,
        думаю, що Ви спізнилися трохи зі своїми коментарями.

        Рівень інструкторів Білого Вовка, не кажучи вже про талант і майстерність самого Ємця, зараз настільки високі, що Вашого описаного досвіду і авторитету недостатньо для їхньої оцінки.

        Ваша точка зору має право на життя і вона, можливо, вірна для відповідного кола людей, але аж ніяк не для загальних оцінок.

        Щодо Вашого поста тут, то я вважаю його заказухою, бо Ви: 1) полізли зі своїм статутом у чужий монастир, коментуючи внутрішні справи організації публічно; 2) повклеювали ліві тенденційні фотки, які не мають відношення до Білого Вовка. Мені шкода, що Зброя.Інфо таким чином сходить на пси.

        Для Ємця:
        Пане Олеже Миколайовичу!
        я вважаю, що публікація, або дозвіл на публікацію внутрішніх тренувань Білого Вовка шкодить організації. Є робота, а є піар. Не плутайте, будь ласка, одне з одним. Не знаю, чи це гордість, чи бажання визнання, але це розкидання бісеру, і не факт, що всі його належно оцінять.

        З повагою,

        Микола

        • 23.10.2015 22:35
          #
          - 3 +

          Я не ліз ні в чий монастирь , я не прийшов на закрите тренування Білого Вовка когось там вчити вогневій підготовці, хоча ніякого особливого рівня я там в помині не бачу на жодному з відео. Але це вже проблеми віруючих в ексклюзивність таємних знань інструкторів.

          Це відео облетіло весь укр нет , долетіло вже до інструкторів в США та інших країнах. Моя оцінка , в порівнянні з іншими була ще дуже і дуже стриманною.

          В котре повторяюсь, жодні досягнення та заслуги не роблять безглузде порушення єлементарної ТБ виправданним. Варто просто з цим змиритись. Подібну підготовку Ви можете побачити в двох варіантах. Або спецпідрозділи які напрацьовують "живі" постріли по собі і потім виконують холоднокровно задачу , таких одиниці і вони вузької специфікації. Або країни третього світу, азія або араби.

          В жодній цивілізованій країні ви не знайдете аналогічної по безглуздю вправи.

          Що до "заказухи", напевне ми по різному розумієм цей термін. Мене ніхто не просив писати про цю організацію, мені ніхто за це не платив, як і за інші мої роботи тут. Я пишу про небезпечні тенденції , які рано чи пізно закінчаться трагедією. Якщо не в спєца Ємця, то в когось хто захоче це повторити, тому що хибно вирішив що так готують крутих хлопців.


          • 24.10.2015 06:48
            #
            - 6 +

            Пане Миколо, дякую за теплу відповідь.
            Я згоден з Вами, що подібне відео не для широкого загалу.

            Ось інсайдерська інформація:
            1) такі тренування проводяться тільки для дуже вузького кола підготовлених інструкторів, які вже з'їли багато собак на вогневих і тактичних заняттях і пройшли суворі іспити. Менш підготовані члени Білого Вовка, а тим більше, новачки, в такі ігри грати не мають змоги.

            2) безпека поводження зі зброєю є одним із основних моментів підготовки у Білому Вовку. Не можу навіть підрахувати, скільки поту пролили курсанти, віджимаючись від підлоги за косяки навіть з ММГ, не кажучи про бойову зброю. І це не тільки на стрільбах, а й на досить складних тактичних заняттях.

            3) це відео (а його не варто було зливати в мережу, на мою думку) знято в умовах, де поняття про ТБ радикально відрізняються від наших звичних. Там зовсім інша ТБ. Більше, на жаль тут написати не можу.

            4) Ви праві: Вони без башні, хоча їх дуже мало. В бойових умовах башня збільшує площу ураження :). Для нашої країни якраз таких і не вистачає. Таких, як вони, як Саакашвілі, наприклад.
            Але ці "безбашенні" хлопці насправді є суворо дисциплінованими. На такому рівні, який, на жаль, і не снився нашим збройним силам. І вчать вони безпечно.

            Пане Миколо, можливо ця інформація допоможе Вам, якщо Ви вирішите трохи підправити свою статтю.
            Це би внесло трохи ясності. Бачте, не вся інформація корисна широкому загалові. Потрібні пояснення.

            З повагою,

            Микола

            • 24.10.2015 14:59
              #
              - 0 +

              Я вдячний звісно , хоча б за те , що хоч хтось з цієї організації здатен ввічливо спілкуватись.
              Втім я вже втомився повторювати , немає жодного рівня на якому виправданна ось така конкретна вправа, жодного. Щоб вам там не росказували про відбір і суворі критерії. Це все романтична завіса для виправдання безглуздого сумнівного екшену , який несе пряму загрозу здоровью "бігунів".

              Коли справа йде до стрільби , тут все досить просто , це не якась астральна та таємна галузь. Є умови виконання вправи , є час відведенний на вправу , є результат на мішенях.
              Все решта лірика. Переглянувши ще ряд відео цієї організації , можу вам сказати одне. Їм ще дуже довго працювати у напрямку класичної вогневої підготовки , а вже потім можна і до бойового стрессу і конфіденс дріллз переходити , бажано все ж зрозуміти спочатку сенс вправи і який навик вона напрацьовує.

  • 23.10.2015 22:39
    #
    - 1 +

    Офіційна статистика з небойових втрат військовослужбовців України за останній рік, говорить нам що 87 військових ЗСУ загинули внаслідок необережного поводження зі зброєю та боєприпасами.
    Це лише офіційна цифра. Є ще величезна кількість випадків які списали на бойові , замовчали, приховали. Вдумайтесь в цю цифру і роскажіть мені ще раз про моє хибне бачення ТБ.

    • 24.10.2015 07:09
      #
      - 3 +

      Недавно ночував в одному цікавому місці прямо в полі. То спав із автоматом у обіймах. Остерігався диких свиней, яких там безліч, і п'яних аватарів, як не сумно. Хоча по останніх стріляти і не збирався :)

      Пане Миколо, 87 чоловік -- щось зовсім мало, враховуючи те, як пиячать у нашому війську. Зараз начебто ситуація трохи покращилася, бо ларьочникам забороняють продавати алкоголь для військових. Але до ідилії дуже далеко.

      Наше військо відображає наше суспільство. Порахуйте небойові втрати від банального пияцтва і паління. Від жлобського поводження на дорогах. Приколи зі зброєю реально здадуться дитячими іграшками.
      Кулуарно десь собі проведіть опитування -- скільки з власників зброї на полюванні квасять? Або на стрільбищі? Або просто по життю?

      Проходиш повз будь-який офісний центр, як повз сміттєпровід: офісне населення димлять, як трактори. Незалежно від соціального і майнового стану.
      А проходиш мимо онкологічних лікарень (на жаль, знаю, в нас їх декілька), то там -- аншлаг.

      А Ви -- поводження зі зброєю.
      Ха-ха.

      • 26.10.2015 10:04
        #
        - 4 +

        Для sergey belyaev: ЦСпТП - скорочення від Центр Спеціальної Тактичної Підготовки.

        Для автора статті: відверто кажучи, я здивований двома речами:

        1. Вашою особистою не вічливістю до зовсім не знайомих Вам людей. Ви, хочаб гіпотетично не допускали, що в той час, коли Ви навчалися у львівській школі, у Вашого "опонента" вже були на рахунку сплановані і успішно здійснені операціїї батальйонного рівня, причому проведені з мінімальними втратами. Не дивлячись на різницю в кваліфікації, я з Вами говорив підкреслено вічливо.

        2. Виявляється Ви не все на світі знаєте :) Для людини з такою широкою ерудицією як Ваша, думаю буде не складно вирахувати який підрозділ і в якій країні НАТО (до речі, вона дуже поціновується у Вашій новій батьківщині) на заняттях з тактики проводяться наступні вправи: інструктор, знаходячись в мішенному полі, веде простріл бійців (над головами і поміж маневруючими бійцями), а бійці, маневруючи ведуть вогонь в напрямку інструктора. Приймав участь - підтримую доцільність. Та й бренд відомий - знайдете :))

        А тепер речі, які мене не дивують зовсім:

        1. Ви - всього лиш один з правовірних, який вважає так звану ТБ істиною в останній інстанції. Зрозумійте нарешті ТБ - не Тора, якщо в Торі не можна сумніватися, то в ТБ - можна. Ваша ТБ - ніщо, порівняно з ТБ, яку сповідуємо ми. Ваша ТБ прекрасна для ширпотребу, який стріляє по паперових мішенях і зовсім не придатна для тих, хто стріляє по мішенях не паперових. Лише киньте клич по інтернету про цю нашу "дискусію" і знайдете саму широку підтримку Вашої віри в "ортодоксальну ТБ". Але для нас вся ця шумиха нічого не означає, позаяк за нашою позицією наступні факти: А. за 30 років такої підготовки - жодного підстрілу (мені здалося, що Ваші одновірні вважають, що це мало не перше наше тренування :)))). Б. жоден з бійців, які проходили підготовку у мене не закляк в першому своєму бою (ті ж, хто проходив підготовку у "правовірних" клякнуть дещо частіше :)))

        2. Ви ігноруєте мій аргумент, що дана вправа вирвана з контексту тренування. Докладніше: насправді вона проводиться в пропорції 1:10 в комбінації з вправами по напрацюванню тактичних навичок. Ви знаєте, я чомусь не здивований, що Ви ігноруєте цей аргумент.

        Роки життя навчили мене не сперичатися з віруючими. Але справедливість вимагає, щоб хоча б частину своїх "аргументів" і бридкі фото Ви з своєї статті прибрали.

        • 26.10.2015 10:55
          #
          - 0 +

          Спасибо за подсказку.

        • 26.10.2015 16:24
          #
          - 0 +

          "Ширпотреб стріляючий в картон" стріляє значно влучніше, краще та поводиться зі зброєю на значно більш високому рівні , а ніж воєни що "вчать вбивати". Я розумію що це модно і бренди "Спєцназ" "ВДВ" "ГРУ" "СМЕРШ" ніхто не відміняв і піпл хаває. Але я б радив хоч раз приїхати на змагання чи то спортивні , чи то тактичні перед тим як стверджувати про те що "никто кроме нас".
          Бо є досить проста істина - "Хуйову тактику , можна виправити хорошою стрільбою, хуйову стрільбу не можна виправити нічим".

          Це до речі не моя фраза а Вашого ровесника , теж з багатим досвідом, в якого я теж дечому навчився , як власне і він в мене, незважаючи на те, що я ходив в школу коли він вже проводив спецоперації.

          Так от в мене шалені сумніви , що бодай по картону ваші курсанти здатні когось здивувати , серед тих кого ви назвали "ширпотребом , який стріляє по паперових мішенях".

  • 26.10.2015 13:26
    #
    - 2 +

    Так что получается, инструктора в Европейской Академии Безопасности тоже без башни??? О_О
    vk.com
    www.youtube.com
    www.youtube.com
    У них то я думаю побольше опыта чем у сдешнего диванно-редакторского контингента....

    • 26.10.2015 16:19
      #
      - 1 +

      Автор считает что все, кроме инструкторов МКПС, без башни. Имеет полное на это право :).

      • 26.10.2015 17:12
        #
        - 0 +

        Нет, Сергей ! Не правильно МКПС тут не при чем. Правила обращения с оружием прописаны кровью задолго до МКПС.
        МКПС хорошо систематизировал их. Но правила МКПС не подойдут к боевым действиям. Тем не менее тренировочный процесс имеет определенные алгоритмы и границы.

        В данном случае , я просто подозреваю , что банальное неумение стрелять , компенсируется выдумыванием нестандартных методик и возведением этого в особый культ боевого искусства , которое могут постичь только адепты секты.
        Вот и все.

    • 26.10.2015 16:30
      #
      - -1 +

      Ооооо да! Это тоже славная контора. Но тут другой уклон , тут чистой воды коммерция :) Создание для курсантов прикольных и ярких впечатлений.

      На роликах ESA Poland ну от которой ответвлились украинские , я не заметил подобного :) Подумайте почему.

      ESA Poland готовит телохранителей, по вполне традиционным методикам. ESA Ukraine продает людям эмоции за достаточно большие деньги. Курс , как стать спецназовцем на день и т.д. Как за день научится обращаться с карабином ? Ну и т.д.

      Вообщем это немного другая тема.

      • 26.10.2015 17:08
        #
        - 0 +

        комментарий скрыт

        • 26.10.2015 17:20
          #
          - 0 +

          комментарий скрыт

          • 26.10.2015 17:32
            #
            - 0 +

            То есть, стрелять Вы не приедете ?

            Это было прогнозируемо. Удачи и безопасных вам тренировок.

  • 26.10.2015 18:05
    #
    - 0 +

    Тема скатилась к оффтопу и оскорблениям. Комментарии закрыты.


Пожалуйста, залогиньтесь что бы иметь возможность комментировать