Дурний жарт над поліцією ледь не закінчився плачливо для жартівників

| Силові структури | Автор: Web admin

Дурний жарт над поліцією ледь не закінчився плачливо для жартівниківДурний жарт над поліцією ледь не закінчився плачливо для жартівників

Студенти-пранкери розіграли сценку на одній з вулиць Ужгорода. Молодики у камуфляжі під’їжджали на авто в двір багатоповерхівки, витягували з багажнику «тіло» і починали рити землю

Все знімалося на відео, їх цікавила реакція громадян і поліції. Завершилось ж усе тим, що самих жартівників ледь не заарештувала слідчо-оперативна група.

Вочевидь, пранкерів цікавило, як швидко прибуде поліція, яку викличе хтось із перехожих.

Слідчо-оперативна група поліції, зі зброєю та в бронежилетах, приїхала швидко. Жартівників повалили на землю. І тут «ожив труп» у багажнику…

Криминальное Закарпатье | prank dead men

Після нетривалих пояснень, інцидент було вичерпано. А відзнятий матеріал пранкери виклали в Інтернет.

Чи планують правоохоронці інкримінувати цим жартівникам якість порушення – невідомо. Однак варто зауважити, що подібні вистави перед озброєними людьми можуть погано закінчитись для самих акторів.

1,0 1 -1 6
Коментарів (22)

  • 27.05.2016 16:39
    #
    - 11 +

    Respect поліції та небайдужим громадянам. Саме через байдужість звичайних громадян маємо всі біди на землі.

  • 27.05.2016 18:58
    #
    - 7 +

    Не знаю , но почему-то мне кажется , что этим пранкерам необходимо было дать хорошей пи. ды , вот это был бы достойный жарт в исполнении полицейских , алаверды так сказать , в воспитальных целях . В следующий раз эти " шутники " может быть и призадумались бы , балбесы .

  • 27.05.2016 20:38
    #
    - 0 +

    ну пранк без оружия остается пранком. и вобщем-то ему не место на зброя.инфо

  • 27.05.2016 20:52
    #
    - 3 +

    Считаю остро актуальным, пригласить Надежду Савченко в члены УАВЗ и сдается мне, что вопрос о КСН в массы, был бы решен в кратчайшие сроки.

    • 27.05.2016 21:46
      #
      - 3 +

      Нужно было задать ей сегодня этот вопрос :). Но если честно положить руку на сердце, то отсутствие желание у гаранта является главной причиной невынесения этого вопроса даже на повестку дня. Как показала практика с принятием закона под конкретного генпрокурора, тут главное желание. Они бы еще прописали, что генпрокурором может быть только гражданин с дефектом речи невыговаривающий букву "Р", но тогда сразу было бы куча кандидатов в возрасте от 3 до 5 лет :).

  • 27.05.2016 22:15
    #
    - -1 +

    В мене таке враження що в нас ДУЖЕ БАГАТО бажаючих узяти зброю до рук і піти захищати батьківщину. Навіть якщо вони цього ще не усвідомили непогано було б допомогти їм здійснити їхнє потаємне бажання...

    • 28.05.2016 10:39
      #
      - 0 +

      толку з них там не буде , а от конфіскувати автомобіль продати з молотка , а на виручені гроші купити для бійців пару снайперських комплексів - саме то!

      • 29.05.2016 18:17
        #
        - 0 +

        Чом це Ви вирішили що толку не буде? Потраплять у руки справного сержанта і він з них "толк" зробить.

  • 28.05.2016 10:42
    #
    - 1 +

    саме смішне то шо супер поліцейський так і не зміг дістати з кобури пістолет

  • 28.05.2016 12:45
    #
    - 4 +

    Як "дайте мені право на захист" - то ми всі ліберали, а як пацанам поржать, то - марш в стойло: "дурний жарт", "дать хорошей пи. ды", "піти захищати батьківщину", "конфіскувати автомобіль".
    Правопорушення було? Чи хоча б шкода комусь? Ну то які питання? Вичавлюєм совок із себе...

    • 28.05.2016 18:05
      #
      - 1 +

      О чем Вы Юрий не понятен , прошу прощения Ваш коммент , кто собственно высказывался как " либералы " по поводу права на защиту ? Речь о том и идет , что великовозрастные балбесы по сути испытывают судьбу своим поведением . В контексте событий , разворачивающихся по их сценарию они ( балбесы ) вполне могли бы спровоцировать полицейских на применение огнестрельного оружия , если бы , что то пошло не так и кому тогда говорить : какие вопросы ? Насчет совка тоже не понятно , что Вы имели в виду , поясните пожалуйста на этом конкретном примере .

      • 28.05.2016 21:57
        #
        - 0 +

        Спробую пояснити: автори коментарів, яких я процитував, активно підтримують право на носіння і застосування вогнепальної зброї з метою захисту (це зрозуміло з попередніх коментарів на цьому сайті). Таке право, за назвою відомої петиції, я назвав "право на захист".
        Люди, що підтримують розширення особистих прав і свобод, є "лібералами".
        А в даному прикладі процитовані мною коментарі активно засуджують поведінку пранкерів-"жартунів", при тому що ця поведінка є законною. Тобто тут автори коментарів виступають за звуження прав цих осіб.
        На мою думку, такий підхід є непослідовним (там ми за права, а там - проти). Заперечення багатьох особистих прав ми мали у "совку" і добре знаємо, що з цього виходить. І в наш час, якщо сьогодні ми допустимо обмеження права поржать, навіть якщо ті жарти нам видаються аморальними та ідіотськими, то завтра буде набагато легше обмежити наше право на зброю.
        Я за більшу свободу і більше прав. "Балбесы" мають право "испытывать судьбу". Ну а якщо так станеться, що при цьому вони отримають кулю від поліцейського, то премію Дарвіна їм. Тому що за свободою йде відповідальність.
        По темі дуже рекомендую "умнічку" Речицького
        khpg.org.ua
        khpg.org.ua

        • 28.05.2016 22:50
          #
          - 1 +

          Спасибо Вам за Ваше мнение , однако пагубность таких "шуток " заключается в том , что " шутники " по сути делали это провакативно и собственно достигли своего . Благодаря неравнодушным гражданам , которые восприняли происходящее всерьез и были вынуждены обратиться за помощью к полиции ( вооруженному органу власти ) , с целью как им казалось пресечения противоправных действий , вызывающих общественный резонанс . А если предположим на месте тех же граждан , были бы граждане вооруженные КНО ( представим себе , что ЗАКОН был бы принят и действовал ) позволили бы эти шутники себе так вести себя , зная , что их могут подстрелить неравнодушные , вооруженные соотечественники , с целью пресечения их преступной деятельности , как им казалось бы . А как быть с тем , что те кто вызвал полицейских и поняв , что произошло затем , будут ли они также реагировать в следующий раз или проигнорируют очевидное преступление и как быть с теми кто действительно пострадает от этого ? Такая вот диалектика . Согласен с Вами , Речицкий действительно умничка , но жизнь намного суровее . Владение короткостволом само по себе предполагает некоторое ограничение " свобод " , в частности гражданин с оружием не должен употреблять спиртное или скажем наркотики , окрыто не демонстрировать наличие ствола ( размахивая им по делу и без оного ) , как быть с этими ограничениями , ведь это личное дело каждого . Другое дело , что пренебрегая этими ограничениями человек с оружием , находясь в состоянии любого опьянения , сам по себе представляет угрозу окружающим , т.к. не может адекватно оценивать свои действия,стоит ли ограничивать его права и свободы в таких случаях , не будет ли сие выглядеть " совково "? И наконец не являются ли действия " балбесов " попыткой ограничить своим поведением право граждан на спокойное , безопасное времяпрепровождение в общественном месте , " совково " это или нет ? При этом необходимо понимать , что граждане могли вполне реально опасаться за свою жизнь , являющейся наивысшей ценностью и неприкосновенна , в соотвествии с основным законом государства Украина Конституцией .

          • 29.05.2016 22:11
            #
            - 0 +

            "Совок" - це, в першу чергу, бажання нав"язати комусь власний світогляд за допомогою насилля.
            Це просто не працює: заборонимо приколи над поліцією - будуть жартувати над пожежниками, заборонимо і це - будуть вирощувати гомункулів чи вимірювати октанове число кишкових газів. Тобто заборони неефективні, оскільки в основному спрямовані на наслідки, а не причини "девіантної" поведінки. В цивілізованих суспільствах вже не пресують "чудіків", тому що переважно саме вони придумують щось нове, завдяки чому прогресує все суспільство.
            В ЗАКОНІ не написано, що можна застосовувати зброю для "пресечения", а тільки як крайній захід при затриманні. Тобто "крайність" все одно треба потім доводити.
            "Очевидное преступление" - небезпечна ілюзія. Як на мене, кримінальний кодекс зовсім не "очевидний". Навіть найсправедливіші суди садять невинних. Десь читав байку як небайдужий власник зброї проходячи повз будинок почув жіночі крики. Недовго думаючи він виламав двері і був готовий розібратись з поганими хлопцями. А потім йому довго прийшлось пояснювати поліції чому він здійснив розбійний напад на приватне житло і зруйнував молодій парі романтичний вечір. :)
            І з "обмеженням свобод" власників зброї я не можу погодитись. Друга поправка до конституції США не скасовується коли якись Джон вип"є пива. Адекватність поведінки можна оцінити тільки за наслідками, тому кожен сам повинен вирішувати: пити чи ні, демонструвати зброю чи ні. Більш того, навіть чинний Кримінальний кодекс України дозволяє п"яним особам застосовувати зброю.
            В громадському місці не може бути безпечно за визначенням - згадайте кольоровий код Купера. Якщо хом"ячки того не знають - то їх проблеми.
            Навіть з Конституцією 1996 року, в якій проголосили найвищу цінність життя, страти продовжувались до 1997 року, і лише в 2000 році смертну кару було вилучено з Кримінального кодексу. І зараз чомусь, всупереч Конституції, держава Україна відправляє людей в АТО, де вони гинуть. І вбивати для захисту Кримінальний кодекс дозволяє. Так що цінність життя не є абсолютною. А якщо громадяни бажають бути в повній безпеці, то їм треба зачинитись в бункері і не вилазити за жодних обставин :)

            • 30.05.2016 12:47
              #
              - 1 +

              " "Балбесы" мають право "испытывать судьбу". Ну а якщо так станеться, що при цьому вони отримають кулю від поліцейського, то премію Дарвіна їм."

              Аминь.

            • 30.05.2016 14:22
              #
              - 0 +

              С абсолютным уважением отношусь к Вашему мнению , это Ваше право и это не зиждемо , но не разделяю его , если как Вы говорите " шутники " переключившись с полицейских на пожарных будут продолжать свои " шутки " то сие черевато тем , что отреагировав на " шутку " балбесов пожарные не смогут быть полезными другим , те кто реально будет нуждаться в их помощи . Да и в контексте нравственности эти балбесы не являются примером для подражания и не думаю , что их мягко говоря " приколы " могли бы быть предпосылкой для создания чего либо полезного для общества , просто подонки , ведущие себя весьма вызывающе , вот и все .

  • 28.05.2016 20:34
    #
    - 1 +

    20 років тому знімався в епізодичні ролі в кримінальному серіалі. На виїзді з Києва, на узбіччі машина ДАІ, кілька автомобілів знімальної групи. В лісі взвод спецназу в повні екіпіровці...
    Мені дали "Макарова" без магазину. Зняли кадри біля дороги, зйомки перемістились в ліс, а нас залишили стерегти машини.
    Через пару годин під'їджає ваз 2107, вискакують троє в цивільному, з пістолетами:
    - Руки за голову, ми міліція. Зброя є?
    - Ось пістолет, але він без патронів. Там у лісі взвод ваших з автоматами. Кіно знімається.
    - А нам передали що якісь підозрілі біля машини ДАІ зібралися...

  • Пидо...расы! Пока полиция теряет время на шутки уродов, она не приедет туда, где она действительно нужна в данный момент. ИМХО.

    • 29.05.2016 16:41
      #
      - 2 +

      Абсолютно , на 100% с Вами согласен , это также одна из весомых причин просто пи. дить подобных " шутников " .

    • 30.05.2016 12:48
      #
      - -2 +

      Спокйоствие, у полисменов есть время и на селфи и на потупить в телефоне, и даже бабушек перевести через дорогу и дедушку довезти на служебной машине домой.

  • 30.05.2016 11:45
    #
    - 2 +

    Те що не вдалий жарт то є. Але судячи з відео (на мою суб'єктивну думку) дії поліції здались мені не професійними. Я думаю, що були б зловмисники справжніми і озброєними, то була б там куча трупів в зелених желетах. (був колись випадок. Працював в ПМ, на вихідних зайшов до кабінеиу забувши зняти з сигналізації, через хв. 5-7 почув гуркіт берців по коридору і через пів хв. лежав фейсом в пол. Причому пацани були знайомі, але ми то зрозуміли коли вони скрутивши мене самі доставали посвідчення з мого кармана. Був приємно вражений оперативністю.) прийшлось після їхнього чергування виставлятись :)

  • 30.05.2016 15:48
    #
    - 0 +

    Панове, відчуваю що адміністрація сайту легковажить якістю матеріалів що додаються. Це неповага до аудиторії, і ніякого відношення до "нашої теми" © не має.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати