Провчив "вчителя" - пішохід-порушник зарізав автомобіліста. Відео

| Кримінал | Автор: Web admin

Кадр з відеоКадр з відео

1 листопада, близько 15:00, 31-річний водій автомобіля Audi Q7, рухаючись одній з автомагістралей в Лівобережному районі Маріуполя, побачив, як перед його автомобілем пішохід переходить проїжджу частину в невстановленому місці.

Різко зупинивши машину, водій вийшов з салону, щоб висловити своє невдоволення діями порушника Правил дорожнього руху.

В ході виниклої між ними сварки пішохід дістав з кишені ніж і вдарив ним опонента в грудну клітину, після чого з місця пригоди зник. Поранений, намагаючись самостійно дістатися до лікарів, сів за кермо, але через деякий час помер, а його авто врізалося в дерево.

Авто врізалося в деревоАвто врізалося в дерево

Зухвалого пішохода-порушника в той же вечір затримали правоохоронці. В даний час 31-річному чоловікові повідомлено про підозру у вчиненні кримінального злочину, передбаченого ч.1 ст.115 (умисне вбивство) КК України. Досудове розслідування триває.

Загиблий був власником мережі кафе "Пармезан" Олександр Кузнєцов. У нього залишилася дружина і маленька дитина.

За мгновение до убийства бизнесмена в Мариуполе

Камера відеоспостереження зафіксувала 2 жінок, які були поруч з місцем скоєння злочину і, ймовірно, бачили конфлікт між водієм автомобіля і пішоходом. Поліція просить свідків події повідомити за телефоном: 098-207-33-31

Кадр з камери відеонагляду на місці події.Кадр з камери відеонагляду на місці події.

Кадр з камери відеонагляду на місці події.Кадр з камери відеонагляду на місці події.

1,0 1 -1 3
Коментарів (22)

  • 06.11.2019 16:17
    #
    - 11 +


    " так а ты куда идешь говна кусок " - даже в этом обрезке - вырезана пара слов... я представляю как говорил с пешеходом водитель... особенно когда пешеход худощавый и малорослый...

    пешеход конечно не прав, но полная запись регистратора могла показать все этапы " диалога ". я даже могу предположить, что у водителя были не пустые руки ...

    • 07.11.2019 13:22
      #
      - 0 +

      реально гівна кусок - тому що поряд пішохідний перехід, мовчу вже про навушники і якщо переходиш у не встановленому місці, то хоча б навкруги дивитися потрібно

      • 12.11.2019 12:55
        #
        - 1 +

        Вполне справедливо! Но! Лишь в плане начала конфликта!... В дальнейшем, неправ - уже водитель! Какого хрена, вообще, он вышел из машины и направился к пешеходу? Хотел "вправить тому мозги" кулаками? По какому праву (кроме "права богатого", царящего в Украине)?...
        Покоробил сам предвзятый тон статьи, пытающейся сформировать негативное отношение общественности к "наглому пешеходу"! Этой же цели служит и упоминание о сиротах...А, о том, что в эскалации конфликта - виновен именно убиенный - молчок!...

        • 12.11.2019 15:47
          #
          - -1 +

          "Какого хрена, вообще, он вышел из машины и направился к пешеходу?" - у Вас (і решти читачів) ніколи не було ситуації, коли під колеса авто яким ви керуєте дотримуючися ПДР вискакує, як олень, створюючи аварійну ситуацію "пішохід" у не встановленому місці і після запитання у відкрите вікно без використання нецинзурної лексики "Чим ти думав?" чуєш в свій адрес набір слів про свою статеву орієнтацію і куди маю сходити - як кожен із Вас (хто стверджує, що покійний водій на 100% неправий, а пішохід молодець) вчинив би?

          • 25.11.2019 11:37
            #
            - -1 +

            Конфлікт вже був вичерпаний і пішоход вже йшов геть, але щось змусило його захищатися від водія і дварити його ножем. Не пробували замислитись, що саме?

  • 06.11.2019 17:28
    #
    - 2 +

    В любом случае применение оружия в подобном недоразумении недопустимо.
    Надеюсь узнать подробности конфликта!

    • 06.11.2019 17:32
      #
      - 4 +

      После недоразумения могло быть нападение, а нам не показали.

    • 06.11.2019 21:40
      #
      - 2 +

      А чого це "в любом"? Звідки така впевненість, у Вас є та частина запису з відеореєстратора, яку нам не показали?

      • 06.11.2019 21:47
        #
        - 3 +

        абсолютно згоден! водій напав на пішохіда(можливо не з порожніми руками) , а той захищався - самооборона!:)

      • 06.11.2019 21:48
        #
        - 3 +

        написав перший комент і відразу згадалась "справа Хімікуса"... мені здається що це альтернативний розвиток однакових ситуацій...

  • 06.11.2019 19:17
    #
    - 3 +

    Тем более "учитель" вылез из Q7.

  • 06.11.2019 19:27
    #
    - 8 +

    Чистая самозащита. Пешеход пожал плечами и если бы водитель поехал дальше, то конфликт был бы исчерпан.

  • 06.11.2019 21:07
    #
    - 2 +

    Пашинский вроде в аналогичной ситуации был, не?

  • 06.11.2019 21:38
    #
    - 7 +

    У цій історії усе прекрасно. Власник авто вийшов провчити смерда. Доля провчила власника авто.
    Я тут нікого не виправдовую і не схвалюю. Але яка ж мінлива доля.

    • 06.11.2019 22:09
      #
      - 3 +

      Полностью согласен. Но я как раз о том и говорю: абсурд в том, что подобное недоразумение может привести к вооруженному конфликту с леталтным исходом. И не важно по чьей вине. Я кстати, тоже обратил внимание, что пешеход сразу же продолжил идти, и явно не намеревался провоцировать конфликт дальше.

  • 07.11.2019 13:15
    #
    - -3 +

    Мені лише одне цікаво, як би це була не Q7, а старенькі жигулі і водій років 50-60-ти, який дав підсрачника сопляку, щоб він в майбутньому не перетворився в "автофарш" чи став причиною ДТП - які б Ви тоді коментарі писали?

  • 11.11.2019 11:01
    #
    - 4 +

    Да, ситуация лишний раз показывает огромную пропасть между людьми с разным социальным статусом! И преодолевать эту пропасть нам придется ой как долго! А с другой стороны, автомобиль двигался с явным превышением разрешенных в населенных пунктах 50 км/час. Владелец же авто воображал себя "крутым" перцем, которому законы не писаны. Вот и довоображался. Я не раз попадал в подобные ситуации с пешеходами, но у меня даже грубого слова никогда не вырывалось. Пропустил человека спокойно и едешь дальше. Что особенного-то? Иначе же никаких нервов не хватит ездить по нашим дорогам. Да и гонять по городу совершенно незачем. Разница во времени прибытия при спокойной езде и гонках будет не более пяти минут, но нервов в гонке спалишь немерено.

  • 11.11.2019 11:12
    #
    - 2 +

    Видно ж что мог объехать даже не притормаживая и ехать дальше.

  • 11.11.2019 17:01
    #
    - 3 +

    Природний відбір. Майже, за Дарвіном(

  • 15.11.2019 15:46
    #
    - 0 +

    це схоже на серіал..:) нова серія з Вінниці: www.facebook.com


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати