Микола Паламарчук: «Чим менше зброї в суспільстві, тим краще для нього, а захищати мають право спеціально навчені люди та органи»

| Політики та зброя, Нелегальна зброя, Легалізація КНЗ |
Паламарчук Микола Петрович

Народний депутат України «Блок Петра Порошенка» Микола Паламарчук:

Я як людина, яка багато років пропрацювала в правоохоронній системі, виступаю проти дозволу на вільне володіння зброєю. Тому що сам факт наявності зброї говорить про можливість її застосування. Кожна людина не завжди психологічно готова правильно оцінити ситуацію. А коли суспільство озброєне, то завжди є насторога.

Але як парламентар та людина, яка вивчає процеси в суспільстві, я вважаю, що той арсенал зброї, який сьогодні є в суспільстві, краще легалізувати.

Сьогодні Україна, напевно, є однією з країн, найбільш насичених зброєю, яка не є легалізованою на руках у людей, і так далі продовжуватися не може.

Більше того, як голова ТСК по Мукачевому, хочу зазначити, що у нас є багато самозванців, які зараховують себе нібито до «Правого сектору», їздять із нелегальною зброєю, що призводить до серйозних конфліктів у суспільстві, й ми не знаємо, до чого могла дійти ситуація на Закарпатті.

Брязкання зброєю в суспільстві недопустиме, тому потрібно ввести володіння зброєю в законні рамки, а парламент має визначитися щодо документу, який це має регулювати. Потрібно розробити та продумати такий закон, який дозволить володіти зброєю тим особам, які попередньо пройшли медобстеження, здали відповідні заліки тощо, а також встановити рамки щодо джерел придбання зброї.

До дозволу вільного володіння нею потрібно поставитися дуже скрупульозно. Суспільство ж треба частково роззброїти – частину нелегальної зброї, яка є не руках, здати, якусь частину слід легалізувати. Більше того, у нас є закон, який передбачає кримінальну відповідальність за незаконне носіння, володіння та придбання зброї, але він діє дуже слабко. Тому потрібно посилювати відповідальність за його порушення.

У Верховній Раді зареєстровано відповідний законопроект, і я вивчав громадську думку та досвід різних держав – усі по-різному підходять до видачі права дозволу на зброю, права її носити. Але громадська думка сьогодні виступає проти цього. Суспільство боїться, коли бачить озброєних людей. Тому потрібно враховувати думку населення. І те, що каже Президент, я підтримую – суспільство не готове до володіння зброєю.

Тож у мене тут двояка думка: по-перше, чим менше зброї в суспільстві, тим краще для нього, а захищати мають право спеціально навчені люди та органи. По-друге, потрібно враховувати ті умови, в яких ми перебуваємо, та ту кількість зброї, яка є на руках. Тому реалії диктують нам, що потрібно приймати серйозний, сучасний та розумний закон, який унеможливить носіння незаконної зброї.

Оцініть висловлювання політиків та/або якість подання матеріалу в ЗМІ
Коментарів (36)

  • 24.09.2015 16:58
    #
    - 34 +

    Хай зарізаній дівчині розкаже, що її мають охороняти спеціально навчені люди.

    • 24.09.2015 17:52
      #
      - 8 +

      Ні, тепер нехай піде до її матері, та розповість їй про це. А ще не забуде додати, що "винні будуть покарані" - тоді їй точно стане легше.

    • 24.09.2015 18:27
      #
      - 6 +

      Так ему похер. Это же была не его жена или дочь. А на остальных оно сцало, извиняюсь. Убили и убили. "Мамки еще нарожают"((.

      • 24.09.2015 19:09
        #
        - 6 +

        полностью согласен, и умиляют попытки найти логику в высказываниях или рассуждениях вышеупомянутого и его шоколадных друзей. Им тупо пифиг на Народ, ничему не научились...

    • 25.09.2015 10:48
      #
      - 2 +

      Хай здасть свій " наградний "пістолет !!

  • 24.09.2015 16:59
    #
    - 7 +

    Человек против оружия на руках и общество не готово и боится, поэтому надо принимать правильный закон, который "унеможливить" ношение незаконного оружия..
    А что же это за закон такой? Легализация проституции?
    Или, быть может, узаконевание права на однополые браки?!!!

  • 24.09.2015 17:04
    #
    - 28 +

    Прочитал первую строку:"-Я як людина, яка багато років пропрацювала в правоохоронній системі...",и дальше читать не стал,всё понятно и так....

  • 24.09.2015 17:12
    #
    - 3 +

    Первая половина текста звучит вполне логично:
    - свободное вледение - нет
    - после процедуры - да
    - легализировать что бы учесть
    Да и сам факт: небыло бы оружия вообще - было бы хорошо, но пока есть у одних, должно быть и у всех остальных.

    Однако понятия на столько перекручены, что аж противно.

    • 24.09.2015 19:11
      #
      - 2 +

      мусора они есть мусора и точка. Полицейские еще не выросли, им даю шанс .

      • 25.09.2015 18:45
        #
        - 0 +

        Простите, а у полицейских другое руководство? Не МВД разве?

        • 26.09.2015 00:48
          #
          - 0 +

          разве дело в руководстве? дело в исполнителе. Будут ли они насиловать женщин и сжигать как во Врадиевке, буду-ли выполнять преступные приказы и стрелять в Народ? вопрос, посмотрим.А на руководство всегда пиняют импотенты и рабы.

    • Чтоб НЕТ-так ДА...чтоб ДА-так нет....

  • 24.09.2015 17:18
    #
    - 0 +

    Как человеку ,который много лет прослужил в МВД нужно бы понимать, что на сегодняшний день в соответсвии со ст.263 УК Украины предусмотрен итак не малый срок ( за не тяжкий к слову состав ),но судя по высказыванию слуги народа, денно и нощно думающего о благе нас с Вами , ответственность нужно еще более ужесточить , вместо того ,чтобы решить вопрос с принятием закона 1135-1,очевидно , что человек действительно не всегда готов психологично правильно оценить ситуацию, если делает такие заявления.

  • 24.09.2015 17:22
    #
    - -1 +

    А еще оно занимает такую должность:
    Посада
    Перший заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності.

  • 24.09.2015 17:24
    #
    - 7 +

    Дебіл. Вони всі там схоже одного роду.

  • 24.09.2015 17:28
    #
    - 6 +

    А еще хочу сказать Вам дядя Коля , что специально обученные люди , менты в частности, сдавали оружейные комнаты сепарам , без какого либо давления со стороны последних, не редко можно увидеть и специально обученных людей в военной форме , находящихся в состоянии алкогольного опьянения в городах , расположенных поблизости от линий разграничения , разгуливающих с автоматическим оружием . Вот такие вот дядя Коля специально обученные люди и органы , думайте своей головой , а не поддакивание хоплофобия. Слава Украине.

  • 24.09.2015 17:48
    #
    - 3 +

    "...а захищати мають право спеціально навчені люди та органи."
    Ще один "орган" знайшовся. Може він піде й скаже це матері тої дівчини, що зарізали на пр.Перемоги 26-го серпня?
    zbroya.info
    Мені цікаво, коли вже хтось із цієї популістської наволочі понесе відповідальність за свої марення?

  • 24.09.2015 18:05
    #
    - 6 +

    Простите, но зачем вообще такое постить? Рожа просит кирпича, это и ребёнку понятно. Таким мусорским мразям место на виселице.

  • 24.09.2015 18:12
    #
    - 2 +

    Он как мент, походу, видит во всех людях потенциальных преступников, с которыми он имел дело по долгу службы...Че он в парламенте делает...

  • 24.09.2015 18:23
    #
    - 2 +

    "Я як людина, яка багато років пропрацювала в правоохоронній системі"... - ну это-то понятно. В свое время нквд-шные отбросы привыкли при сталине быть царями и богами (и палачами, разумеется). Так до сих пор их коллеги в 21 веке все никак не выбросят из головы это ощущение "особенности" и "элитности". Типа, вот они - особые, а остальные - это так, быдло, которое можно карать или миловать. Вот это - типичный нквд-шный отброс.

  • 24.09.2015 18:27
    #
    - 6 +

    "...а захищати мають право спеціально навчені люди" - що у нього в голові?? Коли військовозобов'язаний громадянин захищає Батьківщину - його навчили, але не настільки "спіціально", щоб він мав ПРАВО захистити своїх близьких???

  • 24.09.2015 18:31
    #
    - 9 +

    Ще одне "сочінєніє" про зброю.
    А тема яка була? - "Про право на захист".
    - Сідай, Миколко - двійка.
    Вже нудить від таких..

    • 24.09.2015 20:53
      #
      - 1 +

      А мене цікавить, скільки у цього "органа" наградної зброї, і що він у дитинстві їв, що став такий особливий, що може носити короткоствол, коли іншим зась. По мор.. обличчю видно що він не любитель випити, він - професіонал. Навряд-чи йому легко було-б зараз довідку у нарколога взяти навіть на гладкоствольну рушницю. МАЯЧНЯ МЕНТОВСЬКА, бридко читати.

      • 24.09.2015 23:25
        #
        - 1 +

        А очі - невинні, добрі;)

  • 24.09.2015 20:47
    #
    - 0 +

    Как они надоели уже.

  • 24.09.2015 21:14
    #
    - 1 +

    Більшість злодіїв у владі будуть проти зброї, бо знатимуть, що стають рівними з рештою громадян, а у випадку революційних подій вже не зможуть повтікати до Ростова. І хто більше всіх з політиків волає ПРОТИ, той чує за собою великі гріхи перед народом.

  • 24.09.2015 21:42
    #
    - 3 +

    Лицемерию мусоров, как обычно. нет предела. сам всю жизнь с оружием - а другим - нельзя)

  • 24.09.2015 22:15
    #
    - 4 +

    Це лише зайве підтвердження того, що влада дуже боїться озброєнного народу - розцінює це як пряму загрозу саме владі! А що ви хотіли почути від мєнта, який все життя боровся з власним народом?

  • 25.09.2015 09:45
    #
    - 1 +

    Мабуть з партії БПП.

  • 25.09.2015 09:56
    #
    - 2 +

    "Я як людина, яка багато років пропрацювала в правоохоронній системі" - далі можна не читати

  • 25.09.2015 12:53
    #
    - 0 +

    Как только прочитал в начале "Я як людина, яка багато років пропрацювала в правоохоронній системі",дальше читать не стал.Всем известно,что ум таких людей отличается от среднестатистического.Они так выделяются,что Я могу в незнакомой компании по разговору вычислить мента.Надо видеть их лица,когда они спрашивают , как это Я узнал? - По ходу мыслей,ребята,по ходу мыслей .....

  • 25.09.2015 17:47
    #
    - 0 +

    "Я як людина, яка багато років пропрацювала в правоохоронній системі"... вважаю, що зброя повинна бути тільки у вертухаїв на вишках, бо якщо зброя буде у кожного, то вертухаям буде непереливки.

  • 26.09.2015 08:59
    #
    - 0 +

    Ой як бздять, щоб раби не стали вільними.
    Бздіть і далі - бо у рабів очі вже відкриті, ще трішки - і всі вони почнуть розуміти - як позбутися кайданів...

  • 28.09.2015 11:47
    #
    - 0 +

    і хто цьому @#$@#%$# мєнту плюсів накидав.


Будь ласка, залогіньтесь щоб мати можливість коментувати